kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

پایان روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا و حسرت تکواندو برای رسیدن به طلا

روز دوم از بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با یک نقره و سه برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید تا تیم اعزامی ایران همچنان در حسرت کسب مدال طلا باقی بماند.



در ادامه این رقابتها که در ویتنام جریان دارد، دیروز یکشنبه در روز دوم این رقابتها تیم کشورمان شش نماینده داشت که حاصل تلاش این نفرات یک نقره و دو برنز بود. سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت « آرون آگوجوف» از فیلپین را ۲۰ بر ۷ شکست داد و در ادامه ۱۷ بر ۹ «دانگ کوان فام» از ویتنام را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در مرحله نیمه نهایی «تومنبایر مولوم« از مغولستان را ۱۷ بر ۴ شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد و در این مرحله ۱۷ بر ۱۳ برابر «کانگ مین جو» از کره جنوبی بازنده شد و به نشان نقره دست یافت.
احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از یک‌دور استراحت، «احمد المولاد» از عربستان را ۲۵ بر ۵ شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله در یک مبارزه نزدیک ۱۰ بر ۹ برابر «جسور بایکوزیف» از ازبکستان بازنده شد و در جای سوم ایستاد.
ضمن اینکه مهدی خدابخش در وزن ۸۰- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی بعد از یک دوراستراحت، ۱۷ بر ۷ «ساموئل توماس موریسون» از فیلیپین و ۲۴ بر ۴ ««ناوجیل مان» از هندوستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی هم ۱۸ بر ۱۱ برابر «صالح الشراباتی» از اردن بازنده شد و برنز گرفت.
برای تیم کشورمان تاکنون سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، مهدی جلالی و ناهید کیانی چهار مدال نقره، آرمین هادی پور، احمد محمدی و مهدی خدابخش هم سه نشان برنز برای تیم کشورمان کسب کردند. ابراهیم صفری، طیبه پارسا، کیانا اخوان، سودابه صادقی، ملیکا میرحسینی، پوریا عرفانیان و هانیه اخلاقی نیز از دور مسابقات حذف شدند.
امروز و در روز پایانی این دوره از پیکارها، مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان و ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم گروه زنان برگزار خواهد شد.