kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* در مجلس به جای این‌که با تحریم‌های ضدایرانی آمریکا مقابله کنند و برنامه‌هایی برای بیمه کردن کشور از تحریم‌ها مورد بررسی و تصویب قرار گیرد به مواردی پرداخته می‌شود که در جهت اهداف تحریم‌های اعمال شده و تکمیل‌کننده پازل دشمنان است. بازگشت طرح اخیر مربوط به FATF به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فرصت خوبی است که مجلس اشتباه هفته گذشته خود را جبران کند.
8181---0902 و 3061---013
* مشابهت موضعگیری اروپا با آمریکا در اعمال فشار بر ایران، شکی باقی نمی‌گذارد که اروپا همان رفتاری را خواهد کرد که آمریکا بر او دیکته می‌کند.
3767---0919
* دولت ازطرفی می‌گوید از برجام خارج نمی‌شویم و ازسوی دیگر می‌گوید FATF و ... جزو برنامه برجام است؟ تن دادن به چنین قوانینی به زیان منافع ملی است و با هیچ عقلی سازگار نیست به همین علت است که غرب در توقعات بی‌جای خود پیشرفت کرده و خواسته‌های نامشروع جدیدی را مطرح می‌کند .
رضایی از شیراز
* درخواست دارم از آقای روحانی حتی از همان 23 میلیون نفری که به ایشان رای دادند جویا شوند که مشکل امروز کشور واقعا جلب اعتماد غرب است یا توجه به ظرفیت‌های عظیم کشور و چرخیدن چرخ صنعت و تولید ملی و اشتغالزایی در کشور؟
0129---021
* ورود بخش خصوصی به صحنه اقتصادی کشور اگر با قوانین مناسب و تشویق دولت همخوانی داشته باشد سرمایه‌گذاران اعتماد مضاعفی به سرمایه‌گذاری پیدا خواهند کرد و چرخ اقتصاد خواهد چرخید.
2703---021
* دلار گران شد ولی این چه ارتباطی با اقلام موردنیاز مردم همانند گوشت گوسفندی دارد که الان 65 هزار تومان فروخته می‌شود؟ علوفه و آب گوسفند در کشور تامین می‌شود. چرا باید ظرف مدت 20 روز یک باره 25هزار تومان افزایش پیدا کند. موارد متعدد دیگری هم هست که اصلا ربطی به دلار ندارد و سودجویان مدت‌هاست دستشان در جیب ملت است.
9715---021
* گزینه نظامی آمریکا مدت‌هاست زیر میز رفته است بدین خاطر که روحیه بالای مقاومت و شهادت‌طلبی را در جوانان ایران لمس کردند. راه امروز و آینده ما در همه عرصه‌ها پیروی از الگوی مقاومت است.
1428---021
* 2 ماه از سال جدید سپری شد و دولت و مجلس همچنان سرگرم گره زدن همه مسائل معیشتی مردم به برجام نافرجام و قراردادهای خطرناک دیگر است. دریغ از توجه به سفره مردم و جماعت بیکاران! البته شاید آقایان دغدغه‌ بچه‌هایشان را ندارند چراکه با حقوق‌های 30-40 میلیونی مشکلی ندارند ما کارگران که بیکاریم و برای لقمه نانی خود را به آب و آتش می‌زنیم مشکل داریم.
موسوی
* چرا در داخل دولت مسئولی که اهل درد باشد پیدا نمی‌شود که پیگیر حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بشود. چند ماه از سال جدید گذشته هنوز تکلیف اضافه حقوق بازنشسته‌ها معلوم نیست.
2470---0919
* گران کردن قیمت خودرو توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا که هر دو هم دولتی‌اند آیا دولت را که منکر افزایش قیمت‌هاست زیر سؤال نمی‌برد؟ مدیرعامل ایران خودرو در مقایسه تولیدات داخلی با خارجی سخن نمی‌گوید کدام شرکت دولتی خارجی وقتی خودرو را به مشتری تحویل می‌دهد توسط مشتری راهی تعمیرگاه می‌شود وچندین ماه خریدار سرگردان می‌شود؟!
شهباز نژاد
* براساس مصوبه مجلس قرار شد به حقوق بازنشستگان زیردو میلیون دریافتی 20 درصد اضافه شود ولی دولت 10 درصد را اعمال کرد چرا؟! مگر مصوبه مجلس لازم‌الاجرا نیست؟! دریافتی‌ام یک میلیون و ششصد هزار تومان است!
مددی- تهران
* از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و مستأجرم برای تهیه مسکن مهر پولی ندارم و خودم هم بیمار و از کار افتاده‌ام از مسئولان امر درخواست می‌شود برای داشتن سرپناه 2 فرزندم مساعدت نمایند تا ما هم صاحب مسکن مهر شویم.
0585---0919
* با تشریفاتی که در دادسرای انتظامی قضات وجود دارد، قضات متخلف شناسایی نمی‌شوند. مردم حقوقدان و وکیل نیستند که تخلفات قضات و مسئولان قضایی را طبق ماده و تبصره عنوان کنند و در نتیجه اتاق 17 دادسرای انتظامی، تخلفات را مورد بررسی قرار نمی‌دهد.
7213---0912
* جاده روستای سمیار از توابع الموت قزوین بعد از 4 سال پیگیری در حال آسفالت کاری است. می‌خواستم از طریق این ستون از اعضای شورای اسلامی روستا به خاطر زحمت‌هایی که برای عمران و آبادی منطقه می‌کشند از طریق این ستون تقدیر و تشکر بشود.
مهرعلی شاهمرادی
* در شهر مشهد مقدس به دلیل وجود زائران ایرانی و خارجی و اعزام بیماران از شهرهای استان به مرکز ساخت چند بیمارستان بزرگ و مجهز ضروری است این کار می‌تواند با مشارکت دولت، آستان قدس و بخش خصوصی صورت بگیرد.
7453---0938
* همسرم را با دفترچه تأمین اجتماعی برای درمان به پزشک عمومی بردم. در کمتر از چند دقیقه سه قلم دارو در دفترچه نوشت. در داروخانه گفتند داروها آزاد می‌باشد. مبلغ 75 هزار تومان پول این سه قلم دارو شد. اینها را گفتم تا مشخص شود گفته‌های اخیر وزیر بهداشت تا چه میزانی با واقعیت مطابقت دارد.
پورصادق
* فاصله حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش چه مقدار کاهش یافته است و معوقاتی که باید در سال‌های گذشته پرداخت می‌شد کی قرار است واریز شود. امیدوارم این دو موضوع در دستور کار مجلس قرار بگیرد.
7191---013
* ایستگاه اتوبوس بروجردی در منطقه 15 فاقد دستگاه کنترل کارت است. بدین خاطر برای مسافرین امکان ندارد که از کارت‌شان استفاده کنند. بارها به شماره 1818 تماس گرفته‌ام اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است از مسئولین در شهرداری تقاضای رسیدگی دارم.
2358---021
* تابلویی در ایستگاه تجریش نصب شده که به معرفی ایستگاهها می‌پردازد. ولی ایستگاه امام خمینی (ره) با حذف نام امام فقط با فلش نمایش داده شده است. چرا؟  
امیدیان
* وزیر راه اعلام کرده بود که عوارض برای تردد خودروها در آزادراه‌ها و اتوبان‌ها افزایش نیافته است. فردای همان روز بنده با افزایش 50 درصدی عوارض اتوبان قزوین- زنجان مواجه شدم که خلاف گفته‌های وزیر بود. از وزیر راه تقاضای رسیدگی دارم.
8388---0912
* وضعیت رانندگی در شهر قم هر روز بدتر از گذشته می‌شود. موتورسوارها به هیچ قانونی پایبند نیستند و پلیس هم هیچ برخوردی با تخلفات عدیده آنها ندارد.
2543---0912
* 28 سال از بازسازی شهر آبادان می‌گذرد ولی هنوز بیمارستان جدیدی ساخته نشده است. در بیمارستان طالقانی شهر نیز پزشک متخصص به ندرت وجود دارد. از مسئولین شهر و استان درخواست رسیدگی داریم.
8508---0916