kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

انتقال جلسات کابینه نتانیاهو به زیرزمین!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر ترس از حملات غافلگیرکننده مقاومت، جلسات کابینه خود را به مخفیگاهی در زیرزمین شهر بیت‌المقدس اشغالی منتقل کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی خبر داده‌اند، «بنیامین نتانیاهو» مدتی است جلسات کابینه خود را در یک مخفیگاه زیرزمینی در شهر قدس برگزار می‌کند!
«باراک راپید» تحلیلگر سیاسی شبکه 10 رژیم صهیونیستی دراین باره گفته: «نتانیاهو به تازگی تمامی جلسات کابینه خود را از دفترش که معمولا در آنجا برگزار می‌شد، به «مرکز ملی مدیریت فجایع و بحران‌ها» منتقل کرده است.» به گفته راپید، این مرکز یک مخفیگاه در زیر زمین است و در شهر قدس قرار دارد.
این تحلیلگر صهیونیست علت اقدام نتانیاهو را ترس وی از جاسوسی دستگاه‌های اطلاعاتی خارجی اعلام کرده است. ولی واقعیت این است که موشک‌های نقطه‌زن مقاومت که اخیرا در منطقه جولان اشغالی هم به کار گرفته شد، سران رژیم تل‌آویو را وحشت‌زده کرده است.
البته خود صهیونیست‌ها هم اخیرا به این موضوع اعتراف کرده‌اند؛ یک مرکز پژوهشی صهیونیستی موسوم به «بگین-سادات» اخیرا اعلام کرده بود، موشک‌هایی که انصارالله یمن به عربستان شلیک می‌کند، ارتقاء یافته و بسیار خطرناک هستند.
در هر حال، راپید مدعی شده، یکی از دلایل اصلی اتخاذ چنین تصمیمی، تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از درز اطلاعات از کابینه است.
حضور نیروهای مقاومت در خاک سوریه، رژیم اسرائیل را به شدت آسیب‌پذیر کرده و آشفتگی سران صهیونیستی را نیز باعث شده است.