kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

لغو اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری به هلند

اردوی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری در هلند کنسل شد و برنامه فدراسیون برای تیم‌های سرعت و جاده تغییر خواهد کرد.

تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ایران قرار بود برای حضور در بازی‌های آسیایی به هلند و اسلوونی بروند که برنامه‌های فدراسیون تغییراتی خواهد داشت. با توجه به اینکه هلند برای دو ماه دیگر به رکابزنان ایران وقت مصاحبه داده است و مسابقاتی هم که در آن زمان در اروپا برگزار می‌شود در پیست سیمانی است از این رو تیم ملی سرعت به‌جای هلند در مالزی اردو می‌زند.رکابزنان سرعتی در خلال این اردو در کاپ‌های ژاپن، چین و مالزی هم شرکت می‌کنند.
 رکابزنان جاده هم قرار است در مسابقات ترکیه شرکت کنند و همراه تیم‌های باشگاهی خود نیز به تورهای مختلف آسیایی بروند.همچنین تیم ملی کوهستان طبق برنامه به اسلوونی می‌رود و در آنجا اردو خواهد داشت و در چند مسابقه هم شرکت می‌کند.
خسرو قمری رئیس‌ فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره کنسل شدن اعزام رکابزنان به هلند نیز گفت: ما  گزینه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم  و متوجه شدیم گزینه‌های دیگر از لحاظ هزینه، مسافت وحتی نوع و کیفیت مسابقه برای ما بهتر است. با  اعضای کادرفنی هم صحبت کردیم که نظرشان مثبت بود از این رو گزینه‌های دیگر را انتخاب کردیم و در شورای برون مرزی نیز مجوز همه آن مسابقات مدنظر را گرفتیم.