kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۹۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

اخبار کوتاه از فوتبال



  کاشانی: از خط خوردن سید جلال تعجب کردم
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید از خط خوردن سید جلال حسینی متعجب شده است. جعفر کاشانی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره خط خوردن سید جلال حسینی از لیست تیم‌ ‌ملی برای اردوی ترکیه، اظهار کرد: واقعا باورم نمی‌شود که کارلوس کی‌روش یکی از بهترین مدافعان لیگ را از لیستش کنار گذاشته باشد. سید جلال حسینی، بازیکن پخته و با تجربه‌ای است که حضور چنین بازیکنی در خط دفاع می‌تواند خیلی به تیم کمک کند. او افزود: به‌ هر حال در حال‌ حاضر سید جلال حسینی دیگر در تیم‌ ‌ملی نیست و باید به نظر سرمربی تیم‌ ‌ملی احترام بگذاریم. قاعدتا خودش برنامه‌هایی دارد که طبق این برنامه‌ها تصمیم گرفته سید جلال در ترکیب تیمش نباشد. عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا می‌توان به لیست تیم‌ ‌ملی اعتماد کرد یا خیر؟ گفت‌: همان طور که گفتم سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران باید در این باره پاسخگو باشد اما من امیدوارم تیم‌ ‌ملی با وجود بازی‌های سختی که پیش رو دارد، بتواند شگفتی‌ساز شود. کار بسیار سختی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داریم و باید همه در حال‌ حاضر از تیم‌ ‌ملی حمایت کنیم.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس هم که در کرواسی به‌سر می‌برد، درخصوص خط خوردن سید جلال حسینی گفت: در مورد لیست اعلام‌شده نظری ندارم و برای تیم ملی در جام جهانی بهترین آرزوها را می‌کنم.
شفر: دعوت نشدن غفوری سورپرایز بزرگی بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم اما دعوت نشدن غفوری سورپرایز بزرگی بود.وینفرد شفر درخصوص دعوت نشدن حسینی و غفوری به تیم ملی در راه جام‌ جهانی گفت: در وهله اول باید به نظر کی‌روش و طرز تفکر او احترام بگذاریم. در مورد حسینی باید بگویم او طی 2 سال آینده مطمئن هستم او گلر اول آسیا خواهد بود. درست است رقبای دیگری مثل گلر پرسپولیس دارد اما او جوان و آینده‌دار است. وی در مورد عدم دعوت از ووریا غفوری افزود: این اتفاق برای من سورپرایز بزرگی بود و مشخص است سرمربی تیم ملی تفکرات خاص خودش را دارد. ووریا در بازی‌های استقلال نشان داد در کنار خسرو حیدری در جناح راست هر تیمی را به زانو در می‌آورد.ترکیب آنها در جام جهانی می‌توانست جناح راست تیم ما را قدرتمند کند. غفوری در جام جهانی می‌توانست فشار زیادی به تیم مقابل وارد کند. او گل‌های بسیار خوبی برای تیم ما زده و من از او می‌خواهم هیچوقت تسلیم نشود و او به عنوان یک دفاع راست نشان داده به تنهایی می‌تواند نتایج بازی را عوض کند.شفر در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که هر مربی طرز تفکر خاص خودش را دارد، مثل سرمربی تیم ملی آلمان ماریو گوتسه زننده گل فینال جام جهانی را با خود به روسیه نبرده است. من برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم بهترین نتایج را کسب کند.
احمدزاده در یک قدمی پیوستن به الخور قطر!
روزنامه استاد الدوحه به موضوع انتقال احتمالی ستاره خط میانی پرسپولیس به لیگ ستارگان پرداخت و از نهایی شدن مذاکرات این بازیکن با باشگاه الخور پرده برداشت. بعد از یک فصل همکاری با سروش رفیعی سران باشگاه الخور تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی نشان ندادند تا این بار پای بازیکن دیگری از پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن آبی الخور به میان بیاید. استاد الدوحه دیروز در صفحه دوم خود با انتشار تصویری از فرشاد احمدزاده نوشت: مذاکرات میان دو طرف در حال نهایی شدن است چون سرمربی تونسی درصدد است با جانشینی احمدزاده به جای سروش رفیعی بیشتر از قبل خط میانی خود را تقویت کند چون این بازیکن را گزینه‌ای بهتر و کامل‌تر از ستاره ایرانی سابق می‌داند. فرشاد احمدزاده که از سوی نویسنده استاد الدوحه فرهاد معرفی شد بعد از صعود پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا زمزمه‌های جدایی سر داد و از همان روز بحث‌ها پیرامون کوچ این بازیکن به لیگ ستارگان قطر داغ داغ بود. این در حالی است که محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا دیگر هافبک‌های پرسپولیس هم قصد جدایی از سرخپوشان و پیوستن به تیم‌های باشگاهی قطر را دارند.