kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

خواندنی از ورزش ایران

* تیم ملی تکواندو معلولان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا دیشب عازم ویتنام ‌‌شدند. رقابت‌های قهرمانی آسیا تکواندو معلولان از سوم خرداد در شهر هوشیمینه ویتنام آغاز می‌شود و ۱۰ تکواندو کار معلول برای شرکت در این رقابتها دیشب راهی ویتنام شدند. تکواندوکاران اعزامی به این تورنمنت را در کلاس K۴۴ و در وزن -۷۵کیلوگرم مهدی پوررهنما، علیرضا بخت و در +۷۵کیلوگرم اصغر عزیزی و حامد حق شناس، در کلاس K۴۲ و در وزن -۶۱کیلوگرم سعید صادقیان پور و در -۷۵کیلوگرم محمدرضا شعبانی و مهدی کردلو و در +۷۵کیلوگرم احمد نریمانی، در کلاس K۴۳ و در وزن +۷۵کیلوگرم مهدی بهرامی آذر و در کلاس K۴۱ و در وزن -۴۹کیلوگرم مهتاب نقوی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.هدایت این تیم را پیام خانلرخانی و مهدی احمدی به عنوان سرمربی و مربی و مسعود لشگری به عنوان سرپرست کاروان اعزامی بر عهده‌دارند.
* مریم طوسی ملی‌پوش دوومیدانی ایران در مسابقات جهانی شرکت‌ها رقابت خواهد کرد. مریم طوسی در مورد حضورش در رقابت‌های جهانی کارگری فرانسه اظهار کرد: در این رقابت‌ها در ماده‌های 100 متر و 200 متر مسابقه می‌دهم. در مورد حریفان پیش زمینه‌ای دارم اما رقابت در دوومیدانی قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم که نتیجه خوبی بگیرم. در این مسابقات خیاطی که از ملی‌پوشان سابق دوومیدانی است نیز اعزام خواهد شد.
* پک نام چول و پک یونگ چیل، مربیان کره شمالی جهت انجام پاره‌ای مذاکرات و آشنایی طرفین بامداد دیروز به ایران آمدند.مربیان جهت پاره‌ای مذاکرات به کشورمان آمده‌اند و در صورت توافق طرفین، با تشخیص مسئولان فدراسیون در بخش‌های مختلف از آنها استفاده خواهد شد.
* تیم‌های منتخب کشتی آزاد نوجوانان و آزاد و فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی رومانی حضور خواهند یافت. این تورنمنت روزهای 10 تا 14 خردادماه در کشور رومانی برگزار می‌شود.همچنین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از روز 7 خردادماه در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.