kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۵۸۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
رقابت رئیس ‌سابق با رئیس‌کنونی برای ریاست قایقرانی

دنیامالی: کنار نمی‌کشم و تا انتها هستم

پس از غلامرضا امینی، رئیس ‌کنونی فدراسیون قایقرانی، احمد دنیامالی رئیس‌ سابق این فدراسیون برای انتخابات این رشته ثبت‌نام کرد.

دوره ریاست غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی دوازده مرداد به پایان می‌رسد و ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات این فدراسیون انجام می‌شود که دیروز احمد دنیامالی رئیس‌سابق این فدراسیون برای حضور در رقابت انتخاباتی ثبت‌نام کرد. پیش از او غلامرضا امینی رئیس‌کنونی فدراسیون هم ثبت‌نام کرده و جز این دو نفر چهار نفر دیگر هم برای حضور در انتخابات وارد میدان شده‌اند.عمران پورعسگرپرست سرپرست کنونی کمیته رویینگ، علیرضا سهرابیان نائب رئیس ‌پیشین فدراسیون، محسن میلاد رئیس‌ سابق کمیته آب‌های آرام و فاطمه حسنی دیگر افرادی هستند که برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند. با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی جاکارتا در پیش است به نظر می‌رسد که انتخابات به بعد از بازی‌ها موکول شود.
احمد دنیامالی رئیس‌سابق فدراسیون قایقرانی که برای حضور در انتخابات این فدراسیون ثبت‌نام کرده دیروز در پاسخ به این سؤال که آیا ثبت‌نام کرده که در انتخابات بماند یا تصمیم دارد کنار بکشد؟ اظهار کرد: قطعا ثبت‌نام کرده‌ام که بمانم و تا آخر هستم. من این مدت هم از قایقرانی دور نبودم و با توجه به اینکه در فدراسیون جهانی و آسیایی هستم فعالیتم در قایقرانی ادامه‌دار بود. امیدوارم بتوانم از تجربیات این سال‌هایم برای رشد قایقرانی استفاده کنم. به هر حال هدف همه ما این است که برای اعتلای ورزش از توانایی‌هایمان استفاده کنیم. شرایط کنونی فرق کرده و وضعیت فعالیت فدراسیون‌ها نیز روز به روز فرق می‌کند. رئیس‌ سابق فدراسیون قایقرانی ادامه داد: همه دوستان ما در قایقرانی زحمت کشیده‌اند. تلاش ما هم این است که توسعه و قدرت قایقرانی بیشتر شود. نیاز به کارهای زیربنایی داریم و امیدواریم که بتوانیم قایقرانی را در این مسیر قرار بدهیم.او افزود: قایقرانی ایران باید از آسیا خارج شود و به جهانی برسد. با توجه به اینکه ورزش ایران در دو سه رشته مدال‌آور المپیک است و کل ورزش کشور باید تلاش کند که به جمع مدال‌آوران المپیک اضافه شود هدف و تلاش ما این است که بتوانیم از پتانسیل قایقرانی استفاده کرده و این رشته را نیز وارد ورزش‌های مدال‌آور المپیک کنیم. قایقرانی یکی از این رشته‌هایی است که پتانسیل رسیدن به این اتفاق را دارد.
دنیامالی در پاسخ به این سؤال که می‌توان گفت رقابت رئیس‌کنونی با رئیس‌سابق برای دوره جدید فدراسیون پیش‌رو است؟ تصریح کرد: نه. من و آقای امینی آنقدر با تجربه هستیم که به این مسائل فکر نکنیم. سعی همه ما این است که در کنار هم کمک کنیم تا قایقرانی رشد کند. قطعا عرصه عرصه‌ای است که هرکسی باشد که بتواند بهتر از دیگری برای قایقرانی کار کند او باید وارد میدان شود. چون هدف ما رشد این رشته است.او درباره برنامه‌های مد نظرش تصریح کرد: من یک سری فعالیت‌هایی را شروع کرده بودم که انجام شد و یکسری هم باید ادامه پیدا کند. اصلی‌ترین برنامه ما جوان‌گرایی و تربیت نیروی انسانی متخصص برای قایقرانی است.