kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۱۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲
سرلشکر باقری اعلام کرد

آمادگی بالای نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تهدید داخلی و خارجی

رئیس ‌ستادکل نیروهای مسلح گفت: خوزستان در برابر تهدیدات داخلی، خارجی و نرم آمادگی خوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرلشکر محمد باقری دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد و نمایندگان ما در این استان وضعیت را همواره ارزیابی می‌کنند و در اختیار ما قرار می‌دهند.
رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح افزود : همه موضوعات مانند قاچاق، تهدیدات فضای مجازی، توطئه‌افکنی رسانه‌های بیگانه، که به نوعی معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد را بررسی کردیم و تدابیری اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: می‌توانیم به مردم اطمینان بدهیم که نیروهای مسلح در همه ابعاد در خوزستان مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده‌اند و این استان محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی است.
سرلشکر باقری مطرح کرد: خوزستان امکانات مناسبی از جمله آب و خاک دارد و امنیت موجود در این استان می‌تواند خوزستان را به یکی از توسعه یافته‌ترین استان‌های کشور تبدیل کند.
وی اضافه کرد : نیروی انتظامی در مسائلی مانند کشف قاچاق، مواد مخدر، سرقت‌ها و برخورد با اغتشاشات نیز موفق عمل کرده است.
وی گفت: یگان ویژه خوزستان جزء زبده‌ترین نیروهای منطقه است و هم از نظر مهارت، روحیه، آموزش و آمادگی جسمانی وضعیت بسیار مطلوبی دارد.
وی افزود: در مسئله قاچاق اسلحه و مواد مخدر در خوزستان نگرانی‌هایی داشتیم، اما خوشبختانه وضعیت امنی داریم، چراکه ورود قاچاق به این استان کاهش و کشفیات قاچاق افزایش یافته است.