kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* آقای رئيس‌جمهور گفتند نمی‌خواهیم به روی دنیا خنجر بکشیم. مگر ما تا به حال به روی دنیا خنجر کشیده بودیم؟ آقای رئيس‌جمهور اولاً چند دولت زورگو و دست‌نشانده باند جنایتکار صهیونیسم جهانی آمریکا و چند کشور اروپایی که می‌خواهند همه دنیا را قربانی مطامع خود نمایند همه دنیا نیستند. ثانیاً شهدای مظلوم محراب و علما و اساتید و دانشمندان هسته‌ای و هواپیمای مسافربری ما که به وسیله ایادی تحت‌الحمایه آنها شهید شدند مگر به روی آنها خنجر کشیده بودند؟ و حالا هم مگر ما به روی آنها خنجر کشیده‌ایم که ما را تحریم کرده‌اند و هر روز بر طبل تو خالی تهدید حمله نظامی می‌کوبند؟ آیا عمل به امر به‌معروف و نهی از منکر خنجر کشیدن است، آن‌گونه که برخی حیوانات انسان‌نمای اروپایی یکی از ناهنجاری‌های کشورمان را آزاد نبودن همجنس بازی اعلام کرده اند.
گل‌محمد نورانی از مهدیشهر
* توجه داشته باشید که فقط ایمان‌های ترک‌خورده مرعوب دشمنان می‌شوند چرا که اگر ایمان کسی واقعی باشد طبق فرموده قرآن در حصار تهدیدات به ایمان او افزوده می‌شود.
7306---0910
* شکست و اضمحلال ترقه‌های دست‌ساز تکفیری در سوریه پیش علامت شکست و پایان نسل در حال انقراض مرتجع آل سعود و شکست تئوری غربی تجزیه امت اسلامی و طلوع امواج بیداری و تحکیم و تجمیع امت اسلامی را رقم زده است.
یک شهروند
* حال که رژيم آل سعود پس از سالها حمایت از تروریست‌های خونخوار وهابی در سوریه و عراق و همچنین حمایت از رژيم کودک‌کش اسرائیل در جنگ‌های 33، 22 و 8 روزه در حال اضمحلال و نابودی است دولت تدبیر و امید دنبال تحکیم روابط با آل‌سعود است. جالب‌تر آنکه آمریکا از این روابط ابراز رضایت کرده است. ماجرا چیست؟
2180---0918
* واردات بنزین تنها مزیتی که دارد این است که باعث می‌شود هزینه کردن درآمدهای دلاری ایران صرف واردات بنزین و کمی نقدینگی در بودجه دولت و بازار آزاد ‌شود و این به نفع سرمایه‌داران است که بنزین وارد کنیم و وابسته به خارج شویم. این کار سرمایه‌گذاری داخلی را کاهش می‌دهد و وابستگی را زیاد می‌کند.
یک خواننده روزنامه کیهان
* به خانم الهام چرخنده می‌گویم این امت حزب‌الله پشتیبان کسانی هستند که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی با بیانات محکم خود از کیان انقلاب دفاع می‌کنند حتی اگر افرادی مثل ایشان در عرصه سینما انگشت‌شمار باشند ما عرصه را ترک نخواهیم کرد.
یک شهروند
* ما از دنیا برای خود چیزی نخواستیم و نمی‌خواهیم ولی اگر افرادی خواسته باشند با اعتقادات و مقدسات و ارزش‌های انقلاب بازی کنند با تمام وجود مقاومت خواهیم کرد.
8847---0919
* اگر مسئولین به اجرای قانون حجاب و عفاف توجه کنند و از ادارات دولتی و وزارتخانه‌ها و شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دانشگاه‌ها شروع کنند و نیروی انتظامی نیز با بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها که به‌عنوان راننده در معابر تردد می‌کنند با ابطال گواهینامه‌ها برخورد کند بسیاری از معضلات حل خواهد شد.
حسین تهرانی (برادر شهید)
* پس از سی و پنج سال که از پیروزی‌ انقلاب اسلامی می‌گذرد و درکشوری که هنوز شهیدان را تشییع می‌کنیم وضعیت لباس و پوشش را باید ماهواره برای ما تعیین کند؟ از مسئولان تقاضا داریم حجاب را یکی از اولویت‌های برنامه کاری خود قرار دهند.
یک مادر شهید از کاشان
* در هنگام مقایسه قیمت سوخت در ایران و کشورهای همسایه توسط مسئولین  و نتیجه گرفتن از آن به این معنا که قیمت سوخت در کشورمان بسیار پایین است باید میزان درآمد شهروندان در هر دوکشور نیز با یکدیگر مقایسه بشود. میزان مصرف سوخت اتومبیل‌های داخل و خودروهای خارجی در کشورهای دیگر نیز در تحلیل مسائل و نتیجه‌گیری از آنها باید مورد ملاحظه قرار گیرد تا به خطا نروند.
3492---0912
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها بیان می‌کرد شاهد، جیب مردم و سبد اقتصادی افراد جامعه است و به آمارها نمی‌شود اعتماد کرد. آیا در حال حاضر هم ایشان معتقد است جیب ما مردم بهترین شاهد است و به آمارهایی که دولت می‌دهد اعتمادی نیست؟
8229---0913
* سازمان تأمین اجتماعی در سال جدید حق بیمه، بیمه‌گذاران خویش‌فرما را 35درصد افزایش داده است با توجه به سخنان رئیس‌جمهور محترم قرار بود افزایش قیمت‌ها با شیب ملایم صورت گیرد. این چه شیب ملایمی است که 35 درصد افزایش قیمت صورت گرفته است؟
میرزا رضا
* با توجه به اهمیت احداث بزرگراه تهران شمال ضرورت دارد دولت با کمک گرفتن از شرکتهای خصوصی در این زمینه تلاش بیشتری از خود نشان دهد. جاده‌های شمال کشور دیگر ظرفیت پذیرش این همه خودرو را ندارد.
یک مسافر
* پلیس راهور آیا قرار نیست فکری به حال موتورسواران متخلف کند؟ واقعا با عبور از پیاده‌رو، یک طرفه و خط ویژه هم جان مردم و هم‌جان خود را به خطر می‌اندازند.
4694---0912
* بهتر است شماره فاکسی از روزنامه در این ستون چاپ کنید تا برخی مطالب که معضل است را از این طریق به اطلاع روزنامه کیهان برسانیم.
فراهانی
کیهان: شماره پست تصویری همه روزه در صفحه آخر روزنامه درج می‌شود.
* از اهالی سه راه مارلیک هستم خواهشمندیم مسئولان سه راه مارلیک-اندیشه را بازگشایی کنند. این سه‌راه ترافیک سنگینی را برای مردم منطقه به وجود آورده است.
6456---0919
* سرگردانی در ثبت اسناد ساوه به یک معضل تبدیل شده است. مدتهاست برای تفکیک سند یک واحد آپارتمان به این اداره مراجعه می‌کنم. مسئولان می‌گویند سیستم ما خراب است. تو را به خدا به این وضعیت رسیدگی کنید.
3174---0912
* رفتارهای هنجارشکن برخی از دختران و پسران در فضای سبز و پارکها امکان حضور خانواده‌ها را با مشکل مواجه کرده است. باید جلوی پوشش نامناسب دختران و پسران گرفته شود. اگر امروز نجنبید فردا دیر خواهد شد.
6094---0937