kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
با حضور فرمانده سپاه پاسداران صورت گرفت

بهره برداری از27 واحد مسکونی‌زلزله‌زدگان در سرپل ذهاب

واحد مسکونی زلزله‌زدگان شهرستان سرپل ذهاب دیروز با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.


 
 

به گزارش ایرنا ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین با بیان اینکه این واحدهای مسکونی توسط بسیج و گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب احداث شده است، گفت: با احتساب 23 واحد مسکونی که اسفند ماه پارسال احداث شد ، در مجموع 50 واحد تاکنون تحویل آسیب دیدگان شده است.
27 واحد مسکونی توسط قرارگاه جاویدالاثر احمد متوسلیان مستقر در روستای کوییک عزیز دشت ذهاب ساخته و به زلزله‌زدگان اهدا شد.
وی اظهار کرد: در آینده نزدیک نیز 142 واحد دیگر به متراژ 10 هزار مترمربع توسط بسیجیان جهادگر ساخته و تحویل زلزله‌زدگان می‌شود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سایر تعهدات سپاه پاسداران برای ساخت منازل زلزله‌زدگان تا اوایل تابستان و قبل از تشدید گرما به اتمام می‌رسد که این خود یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.
وی اظهارداشت: برخی از طرح‌های عمرانی که طرف قرارداد آنها سپاه نیست متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی اخیر و نوسانات بازار توسط پیمانکارها متوقف شده که ضروری است نهادهای متولی، استاندار کرمانشاه و مسئولان مرتبط تا پیش از فصل گرما تدبیری بیندیشند.
وی مردم مقاوم سرپل ذهاب را شایسته خدمات بیشتر و بهتر دانست و گفت: مردم مناطق مرزی غرب کشور در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بسیاری را خلق کردند و با ایستادگی در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی به پیروزی رسیدند و از این رو برگردن تمام ملت ایران حق دارند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیجیان قرارگاه جاویدالاثر متوسلیان فعل خواستن را توانستند به درستی صرف کنند، افزود: بسیجیان با تلاش جهادی خود به همه ثابت کردند که می‌توان یک واحد مسکونی را ظرف مدت یکماه تکمیل و تحویل مردم داد.
بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده بخش‌های مرکزی و قلعه شاهین و بازدید از طرح سامانه گرمسیری سرپل ذهاب از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران به سرپل ذهاب بود.