kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

حوادث کوتاه از کشور


پلمب انبار احتکار برنج
اصفهان - فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی انباری با هزار تن برنج احتکار شده در شهرک صنعتی مورچه‌‌خورت این استان، شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شد.
ستار خسروی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار برنج در یک شرکت تولیدی کارتن پلاست، در نهایت در یکی از سوله‌های شرکت مذکور، هزار تن برنج خارجی کشف شد و با احراز احتکاری بودن این مقدار برنج، انبار مذکور پلمب شد.

آتش‌سوزی در اراضی گندم

اندیمشک- فارس: فرمانده انتظامی اندیمشک از وقوع آتش‌سوزی در 28 هکتار از اراضی زیرکشت گندم و جو این شهرستان خبر داد.
اکبر کروندی اظهار کرد: به دلیل وقوع این حادثه،  دو نفر از کشاورزان و 28 هکتار از مزارع کشت گندم و جو آنها به طور کامل در آتش سوخت.
وی افزود: علت اصلی این حادثه اتصال کابل برق فشار قوی چاه آب یکی از این مزارع بوده است.

دستگیری قاچاقچی ساحلی

زاهدان- خبرنگار کیهان:‌ فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از کشف 246 کیلوگرم حشیش در کنار ساحل خبر داد. سرهنگ محمدخواجه‌علی افزود: در بازدید از محفظه داخل یک قایق تندرو، مقدار 50 بسته موادمخدر از نوع حشیش به وزن 246 کیلوگرم کشف و ضبط شد. وی خاطرنشان کرد: یک قاچاقچی نیز در حین بارگیری مواد دستگیری شد.

سقوط خودرو به درون رودخانه

ساری-فارس: رئیس اورژانس مازندران گفت: چهار سرنشین پژو 206 در اثر سقوط به رودخانه جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.
فرهاد مصدری اظهار داشت: سرنشینان پژو 206 در مسیر رودخانه نوشهر بین بهجت‌آباد و مجیدآباد دچار سانحه می‌شوند و به رودخانه سقوط می‌کنند.
وی تشریح کرد: در تاریکی شب، کسی متوجه این حادثه نشد و در نهایت ساعت 11 صبح تعدادی از ماهیگیران در تماس با اورژانس مازندران از سقوط پژو 206 به رودخانه خبر دادند که ماموران اورژانس در محل متوجه شدند سرنشینان خودرو در اثر ضربات ناشی از تصادف جان باخته‌اند.

کشف 5 تن موادمخدر

اصفهان - فارس: استاندار اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون 5 تن مواد مخدر در استان کشف شده که این مقدار در مقایسه با دوره قبل 65 درصد افزایش داشته است.رسول زرگرپور خاطرنشان کرد: این افزایش از یک طرف نشان‌دهنده عزم جدی برای مبارزه با مواد مخدر در استان است و از طرف دیگر نشانگر تلاش باندها و مافیای موادمخدر برای عبور این مواد  از استان است.

تخریب منازل بر اثر طغیان رودخانه

زاهدان- فارس: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی به تعدادی از منازل مسکونی بخش جالق آسیب وارد شد.
رضا اربابی خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه و طغیان رودخانه محلی، بخش‌های زیربنایی و تأسیسات شهری نیز دچار خسارت شده است. وی افزود: تعدادی از منازل مسکونی نیز در سیلاب آسیب دیده‌اند.

واژگونی اتوبوس

آبعلی- ایرنا: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده آبعلی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه شش نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امام حسین(ع) تهران منتقل شدند.«حسن عباسی» افزود: این حادثه در جاده آبعلی، ورودی پردیس روی پل «خلیج‌فارس» به سمت بومهن رخ داد.

کشف مواد مخدر در خودرو

بندرعباس- ایرنا: فرمانده انتظامی جاسک استان هرمزگان گفت: در جریان دو عملیات و درگیری با اشرار 717 کیلوگرم مواد مخدر در منطقه کوهستانی شرق این شهرستان کشف شد.
سرهنگ «جهانشیر جوادیزاده» افزود: این مقدار مواد شامل 470 کیلوگرم حشیش و 247 کیلوگرم تریاک است که در خودرو جاسازی شده بود.