kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

چاه فاضلاب، خودرو یکی از ساکنین مجتمع را بلعید

فرورفتن غیرمنتظره کف پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان ستارخان باعث سقوط یک دستگاه خودرو سواری یکی از ساکنین به داخل چاه فاضلاب شد.
به گزارش پایگاه خبری 125 آتش‌نشانی تهران در پی تماس ساکنان این مجتمع مسکونی 7‌طبقه در جریان این حادثه قرار گرفته و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند. در این رابطه معاون عملیات منطقه 2 آتش‌نشانی گفت: این حادثه در ساعت 18 چهارشنبه شب در خیابان ستارخان اتفاق افتاده است. راننده خودرو سمند به محض فرو رفتن پشت خودرو در گودال،‌ خود را به بیرون پرتاب کرده و از محل حادثه دور شده است.
معاون عملیات منطقه 2 آتش‌نشانی در ادامه گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده کردیم که در این پارکینگ، یک  دستگاه خودرو سواری از قسمت عقب به داخل گودالی به عمق 3 متر فرورفته است.
اسلامی علت نشست کف پارکینگ را ناشی از شکستگی طوقه چاه فاضلاب ساختمان ذکر کرد و افزود: بر اثر این حادثه کف پارکینگ و دهانه چاه به یکباره فروکش کرد، و این خودرو به داخل حفره ایجاد شده سقوط کرده است.
وی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل و با استفاده از تجهیزات نجات، این خودرو را از داخل گودال خارج و تحویل مالک آن دادند.