kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

وعده‌های وزیر ورزش!(نکته ورزشی)

سرویس ورزشی-
وزیر ورزش و جوانان اواخر هفته گذشته سفری به استان گلستان داشت. سلطانی فر در این سفر و در حاشیه حضورش در مجموعه ورزشی شهدای گلستان با اشاره به در پیش بودن چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: ان‌شاءالله از ایام هفته دولت سال آینده تا دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی گسترده داریم که هر هفته یک پروژه ورزشی را افتتاح کنیم و به بهره برداری برسانیم.
از دوم شهریور ماه که شروع هفته دولت است تا 12 بهمن که آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است، 23 هفته فاصله است، طبق صحبت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان باید در این فاصله 5 ماهه 23 پروژه ورزشی به بهره‌برداری برسد.
بدون تردید در دوره‌ای که فازه دوم ورزشگاه نقش جهان بعد از نزدیک به 9 سال انتظار به بهره‌برداری رسید، بازسازی تنها سه سکوی فرسوده ورزشگاه آزادی 8 ماه زمان صرف کرد، بهره برداری از 23 پروژه ورزشی آن هم در 5 ماه اتفاق بزرگی برای ورزش است.
با اجازه آقای وزیر ما صحبت‌های تازه او را به خاطر می‌سپاریم و 6 ماه به انتظار می‌نشینیم تا ببینیم وعده وی در خصوص بهره‌برداری از 23 پروژه ورزشی عملی می‌شود یا خیر؟!
البته حالا که صحبت از وعده وزیر ورزش و جوانان شد، بد نیست این نکته را هم یادآوری کنیم که 25 دی ماه امسال و پس از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، مسعود سلطانی فر پس از کلی تعریف و تمجید از مدیریت کیومرث هاشمی در کمیته، وعده داد هاشمی از هفته آینده در وزارت ورزش مشغول به کار خواهد شد.
سلطانی‌فر در صحبت‌هایش اشاره‌ای به پست سازمانی در نظر گرفته شده برای کیومرث هاشمی نکرد اما تاکید نمود که او پست مهم و کلیدی را برعهده خواهد داشت.
بدون آنکه بخواهیم درباره درستی یا نادرستی بازگشت هاشمی به وزارت ورزش صحبت کنیم، باید به استحضار خوانندگان گرامی برسانیم که از آن تاریخ تا به امروز بیش از 2 ماه گذشته اما خبری از بازگشت کیومرث هاشمی به وزارت ورزش نشده است!