kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
روز نخست هفته سوم لیگ قهرمانان و تقابل نمایندگان فوتبال ایران با حریفان اماراتی

پیروزی دور از دسترس پرسپولیس نیست تراکتورسازی به جدول مسابقات برمی گردد؟!

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی از امروز آغاز می‌شود که تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی برابر حریفان اماراتی تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کنند.

سرویس ورزشی-

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز می‌شود. در روز نخست از دیدارهای این هفته تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی به مصاف حریفان اماراتی خود می‌روند. پرسپولیس در تهران با الوصل دیدار می‌کند و تراکتورسازی در در امارات مهمان تیم الجزیره است.
پرسپولیس بعد از شکست در دربی پایتخت باید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و به قول برانکو فرصتی برای غصه خوردن ندارد. پرسپولیس که یک فصل رویایی را پشت سرگذاشته و در فاصله ۵ هفته به پایان لیگ برتر قهرمانی‌اش را تقریبا قطعی کرده است با شکست مقابل حریف سنتی خود زیر فشار انتقاد هواداران قرار گرفت!
بازی با الوصل امارات بهترین فرصت برای ریکاوری بازیکنان و هواداران پرسپولیس محسوب می‌شود. الوصل در گروه C رقابت‌ها بدون امتیاز در ته جدول قرار دارد. این تیم در لیگ امارات هم حال و روز خوشی ندارد. الوصل از ۴ بازی اخیر خود در لیگ امارات ۳ باخت و یک مساوی به دست آورده است. بنابراین اگر بازیکنان پرسپولیس باخت در دربی را فراموش کنند و بتوانند همان بازی شاداب و پرطراوت خود را به نمایش بگذارند پیروزی در این مسابقه دور از دسترس شاگردان برانکو نخواهد بود.
شایان مصلح تنها بازیکن مصدوم پرسپولیس در این مسابقه محسوب می‌شود البته قطعا برانکو به ترکیب تیم بازنده‌اش در دربی پایتخت دست می‌زند و شاهد تغییراتی در ترکیب این تیم خواهیم بود تا سرخپوشان تهرانی بتوانند تاوان و انتقام باخت در دربی پایتخت را از الوصل بگیرند.
برنامه مسابقات گروه سوم لیگ قهرمانان به شرح
زیر است:
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶
*پرسپولیس ایران ..................... الوصل امارات (ساعت ۱۷:۱۵)
*نسف قارشی ازبکستان ......................... السد قطر (ساعت ۱۷)
تراکتورسازی به دنبال نخستین برد
تیم فوتبال تراکتورسازی از دو بازی آسیایی خود هیچ بردی به دست نیاورده و حتی گلی هم نزده و با این رکورد منفی تراکتورسازی به ته جدول گروه A چسبیده است. قرمزپوشان تبریزی برای اینکه به صعود از گروه امیدوار شوند و به جدول مسابقات برگردند باید سه امتیاز از تیم الجزیره بگیرند. هرچند در صورت برد هم آنها نمی‌توانند به رده اول یا دوم جدول برسند.
تراکتورسازی هنوز در آسیا گلی نزده و ۴ گل در دو بازی خورده است. ساغلام در لیگ قهرمانان باید نشان بدهد که یک مربی بین‌المللی است. تراکتورسازی در امارات به مصاف تیم الجزیره امارات می‌رود تیمی که اکنون در رده دوم جدول است و با ۴ گل زده دومین  خط حمله قدرتمند این گروه را در اختیار دارد.
قرمزپوشان تبریزی اگر در این بازی بازنده شوند شاید دیگر شانسی برای صعود نداشته باشند. الجزیره امارات در بازی اول با نتیجه ۳ بر ۲ الغرافه را شکست داده بود. الغرافه‌ای که ۳ بر صفر تراکتورسازی را برد.
نماینده ایران کار سختی مقابل الجزیره خواهد داشت و امیدواریم بردهای تراکتورسازی در آسیا از این مسابقه آغاز شود. امید عالیشاه بازیکن تراکتورسازی هم به دلیل شرکت در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس! از تیم کنار گذاشته شده است.
برنامه مسابقات گروه اول به شرح زیر است:
دوشنبه ۱۴ اسفند 96
*الجزیره امارات ................. تراکتورسازی ایران (ساعت ۱۸:۳۰)
*الغرافه قطر............................. الاهلی عربستان (ساعت ۱۸:۴۰)