kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

وعده‌ میلیونی معاون وزیر به هیئت‌های استانی تیر و کمان!

مجمع عمومی فدراسیون تیروکمان در حالی روز پنجشنبه ۱۰ اسفند در اصفهان برگزار شد که معاون همگانی وزارت ورزش به هیئت‌های استانی وعده‌ پرداخت میلیونی داد. این در حالی است که گفته می‌شود او یکی از کاندیداهای این فدراسیون است.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیروکمان در حالی روز پنجشنبه ۱۰ اسفند در اصفهان برگزار شد که حاشیه‌های این مجمع با توجه به نزدیک بودن به زمان برگزاری انتخابات تیروکمان، مورد توجه قرار گرفته است. روز پنجشنبه به جای داورزنی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار ریاست مجمع را بر عهده داشت.
در همین خصوص عماد خلج مدیر باشگاه تیروکمان پارت آرچر به خبرگزاری ایسنا گفت: مجمع عمومی و سالیانه برای بررسی عملکرد یک‌ساله فدراسیون و ارائه گزارش مالی و تصویب تقویم سال آینده است که متاسفانه مباحث بسیار اندکی در این زمینه در مجمع مطرح شد و شعبانی‌بهار تنها برای مطرح کردن خود در این مجمع حضور پیدا کرده بود. حتی وی در مجمع عنوان کرد که کادر فنی تقویت می‌شود و به هیئت‌های استانی از طرف فدراسیون ۵ میلیون تومان کمک نقدی می‌شود. ضمن اینکه اعلام کرده به مدیرکل استانها تاکید خواهد کرد که به میزان ۵ میلیون تومان به هیئت‌های خود کمک کنند. همچنین در این مجمع مطرح کرده که تلاش خواهد کرد از طرف معاونت ورزش قهرمانی مبلغی حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان به هیئت‌ها کمک کند تا دغدغه‌ای برای ادامه کار نداشته باشند.
همچنین محمد جهانگیر طالبی رئیس‌ هیئت تیروکمان شهرستان شمیرانات در این باره اظهار کرد: برای من جالبه که معاون همگانی وزیر چگونه می‌تواند قول پرداخت ۵ میلیون تومان به هیئت‌های استانی را بدهد وقتی به عنوان معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند تامین بودجه داشته باشد. وی ادامه داد: برای من تعجب‌آور است فدراسیونی که این همه بدهکار است و حتی شنیده‌ام به دلیل نداشتن بودجه قادر به پرداخت حقوق کارمندان خود نیست و حتی کمانداران با هزینه شخصی و توسط خانواده‌هایشان در تورنمنت‌های مهم شرکت می‌کنند، این همه تشریفات و مهمانی برای چیست؟