kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

کیانوش رستمی بازهم به اردوی وزنه‌برداری نرفت

تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از دیروز در تهران آغاز شده است.

در حالی که نزدیک به ۸۰ روز قبل مسابقات جهانی وزنه‌برداری ۲۰۱۷ در آمریکا به پایان رسید، از دیروز بار دیگر پولادمردان برای مسابقات سال آینده تمرینات خود را آغاز کردند.با نظر محمدحسین برخواه، سرمربی جدید تیم‌ملی ۱۵ وزنه بردار از امروز باید تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی استارت می‌زدند.
همانطور که پیش‌بینی می‌شد اکثر چهره‌های مطرح و مدعی تیم ملی ایران در تمرینات دیروز حضور پیدا کردند؛ اما خبری از کیانوش رستمی نیست.
1-مجید عسگری 2- علی میری 3- سهراب مرادی 4-علیرضا سلیمانی 5- پیمان جان 6-سعید محمدپور 7- سعید علی حسینی 8- محمد زارعی 9- مرتضی بیگلری 10- محمدرضا براری 11- بهداد سلیمی 12- علی هاشمی 13-همایون تیموری 14- محسن بهرام زاده 15-کیانوش رستمی
اسامی که در بالا آمده نفراتی بودند که به مرحله اول اردوی تیم ملی دعوت شدند و همگی جزو چهره‌های مطرح و اکثر وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات جهانی هستند.
کیانوش رستمی که در سال‌های اخیر اصرار بر تمرینات انفرادی داشته، این بار هم با وجود دعوت از سوی برخواه در اردوی تیم ملی حاضر نشده است. با اینکه در روزهای اخیر سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون از تدوین آیین نامه برای ملی‌پوشان حاضر در اردو خبر دادند و در واقع برای کیانوش رستمی خط و نشان کشیدند؛ اما بازهم این وزنه‌بردار حاضر نشده زیر نظر کادرفنی فعالیت کند.
باید دید واکنش فدراسیون به غیبت رستمی چیست و آیا او در روزهای آینده حاضر می‌شود به اردوی تیم ملی برود یا خیر.