kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

آمادگی ملی‌پوشان بسکتبال برای جبران شکست مقابل عراق

تیم ملی بسکتبال در شرایطی آماده دیدار با عراق در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی می‌شود که بازیکنان این تیم برای جبران شکست دیدار رفت، مصمم به کسب نتیجه هستند.

در ادامه مسابقات بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین و از پنجره دوم این رقابت‌ها، تیم ملی بسکتبال ایران امروز یکشنبه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی به مصاف عراق می‌رود. این دومین دیدار ملی‌پوشان بسکتبال ایران برابر عراق در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
دیدار نخست تیم ملی بسکتبال مقابل عراق در آغاز پنجره نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی به میزبانی عراقی‌ها برگزار شد که طی آن ملی‌پوشان کشورمان با نمایش و عملکردی دور از انتظار برابر حریف متحمل شکست شدند. دیدار برابر عراق همزمان با استعفای محمود مشحون از ریاست فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
حالا بعد از گذشت نزدیک به سه ماه از آن دیدار و در شرایطی که فدراسیون هم به واسطه برگزاری انتخابات، به ثبات مدیریتی رسیده است دیدار برگشت برابر عراق برگزار می‌شود. این دومین دیدار تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی است.
ملی‌پوشان بسکتبال که در این مرحله از مسابقات با هدایت مهران شاهین طبع به مصاف حریفان می‌روند، اولین دیدار خود در پنجره دوم را پنجشنبه برگزار کردند و طی آن موفق شدند در قزاقستان برابر تیم ملی این کشور صاحب برتری شوند.