kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سخن ساده و در عین حال پرعمق مردم را مسئولان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شنیدند امیدوارم برخی مسئولان با تفسیرهای غلط با آن برخورد نکنند.
مهاجری
* دشمنان مردم بارها از فتنه‌گران و حامیان فتنه حمایت کردند و حضور مردم در راهپیمایی مراسم 22 بهمن پاسخ مردم به این نوع مواضع دشمنان بود. کاش رئیس‌جمهور نیز به موضوع وظایف خود که اقتصاد و معیشت جامعه بود می‌پرداخت نه سخن از فتنه‌گرانی که زمینه‌ساز تحریم شدن این مردم خوب از جانب دیگر کشورها شده‌اند. کاش رئیس‌جمهور این قدر از این مردم عقب نمی‌ماند.
9866---021
* با این بیان آقای رئیس‌جمهور که گفته‌اند شهادت دادن چند نفر به خوب بودن یک فرد کفایت می‌کند باید از تمام محکومین دادگاهها و پرونده‌های فساد اعاده حیثیت بشود. باید متأسف بود که ایشان چنین سخنان سست و بی‌مبنایی را به زبان می‌آورند!
زینعلی‌زاده
* خروش جمعیت در روز 22 بهمن نوعی رفراندوم بود. در این رفراندوم مردم یک صدا شعار می‌دادند «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» مطالبه مردم، تبعیت مسئولان از ولی فقیه بود. مطالبات مردم و رهبرشان معلوم است. فقط دولت باید به وظیفه‌اش که تحقق این مطالبات است عمل کند.
5447---0937
* سخنرانی آقای رئیس‌جمهور در روز 22 بهمن در شأن این روز باشکوه و حماسه حضور تماشایی که خلق شد و در تراز انقلاب و تراز این مردم بزرگ نبود.
8718---0919
* به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم ایشان به دلیل نگاهی که به قدرت دارند راهپیمایی باشکوه ملت در روز 22 بهمن آن هم در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی را با میتینگ انتخاباتی اشتباه گرفته بودند و سخنانشان ناظر بر منافع حزبی و گروهی بود که جای تأسف داشت.
نیک‌نام
* خطاب به آقای رئیس‌جمهور بنویسید همه کسانی که از قطار انقلاب پیاده شده‌اند مقصر خودشان بوده‌اند که مسیر انقلاب را قبول نداشتند و در برابر آن ایستادند فلذا با اختیار یا بی‌اختیار پیاده شدند. ثانیاً این حرف‌های انتخاباتی چه ارتباطی به مردم و روز وحدت ملی آنان داشت؟ آیا غیر از این است که ایشان با این حرف‌ها قصد دارند ناتوانی دولت را در اداره کشور تحت شعاع قرار بدهند؟
بوربور
* گفتارها و رفتارهای آقای رئیس‌جمهور مانند انسان‌های دوشخصیتی شده است. یک روز دستاوردهای 39 ساله انقلاب را در زندان و اعدام می‌بیند روز دیگر انقلابی‌تر از هر انقلابی می‌شود. یک روز توان دفاعی و موشکی کشور را زیر سؤال می‌برد روز دیگر بر افزایش توان موشکی تأکید دارد و می‌گوید من دستور دادم موشک بسازند. ایشان تکلیف خود را با مردم روشن کنند.
9745---0913
* با اینکه رئیس رسانه ملی کشور گلایه‌های برحق کارگردان متعهد کشورمان آقای حاتمی‌کیا را قبول کرده چرا باز سخنان ایشان در شبکه‌های 2 و 3 سیما سانسور می‌شود؟
علیمردانی
* وقتی دولت مشکلات اقتصادی کشور را منکر می‌شود آیا مردم می‌توانند توقع کمک و یاری دولت را داشته باشند؟ قدم اول پذیرفتن واقعیت از سوی کسانی است که قرار است مشکلات را علاج کنند.
آبشناس
* امیدوارم مسئولین عکس روزنامه کیهان پنجشنبه از نوع برخورد فیلیپین با اتومبیل‌های قاچاق را با دقت دیده باشند و به جای پذیرفتن دیکته‌های اشراف‌سالارانه و مسرفانه غربی‌ها به فرمایش رهبری در مورد مبارزه با کالاهای قاچاق توجه کنند.
9293---021
* خبر انهدام خودروی لوکس قاچاق در فیلیپین را شنیدم، راستی آن 13 خودروی لوکسی که به کشور قاچاق شده بود الان در کدام شهرها تردد می‌کنند؟
یغمایی و 3250---021
* تصویر منهدم کردن خودروهای لوکس قاچاق در فیلیپین تحسین‌برانگیز و در عین حال تأسف‌آور بود. بدین خاطر که چرا دروازه‌های ایران اسلامی برای ورود کالاهای قاچاق همچنان باز است و فقط شعار مبارزه با قاچاق، پر سر و صدا در رسانه‌ها شنیده می‌شود و کشورهای دیگر به جای ما نسخه تجویز شده از سوی رهبر معظم انقلاب را عملی می‌کنند!
مینایی
* آنانی که بعد از انقلاب از مردم فاصله گرفتند و به دنبال زندگی اشرافی و... رفتند بدانند که در آینده جایی در ایران اسلامی نخواهند داشت زیرا خطشان با اهداف آن انقلاب پاک و نورانی در یک جهت نیست.
میرزا
* شهردار شاهرود ضمن اینکه باید به مردم شهر که علاقه‌مند کیهان هستند توضیح دهد که چرا تابلوی کیهان را کنده است، باید عذرخواهی کند.
عامریان
* مشکلات متعددی در شهر شاهرود داریم که اکثر آنها به عدم توجه شهردار فعلی مربوط است اما ایشان به جای حل آنها به حاشیه‌سازی و اهانت به علاقه‌مندان روزنامه ولایتی کیهان رو کرده است! به ایشان توصیه می‌کنم به فکر مردم شهر باشند نه مسائل نازل و بی‌ارزش حزبی و جناحی.
صفری
* شهردار سابق تهران بارها اعلام کرده بود می‌تواند در صورت موافقت دولت در ظرف مدت زمان کوتاهی آلودگی هوای پایتخت را به حد مقبولی برساند اما مسئولین هیچ وقت علت مخالفتشان را نسبت به پیشنهاد آقای قالیباف به مردم نگفتند!
4610---0902
* مسئولان آموزش و پرورش تلاش کنند پاداش پایان خدمت ما فرهنگیان بازنشسته را قبل از عید بپردازند. بلکه بتوانیم بعضی از زخم‌های زندگی خود را با آن درمان بکنیم.
9313---0919
* به عنوان جانباز عرض می‌کنم گرانی و تورم و بی‌پولی چنان فشاری بر ما وارد کرده که توان خرید یک عصا را نداریم و باید شرمنده زن و بچه باشیم! آیا دولت و مجلس نمی‌خواهند تدبیری برای این وضع ما بنمایند؟!
4671---0910
* قانون برنامه ششم، معافیت جانبازان از تسهیلات آب، برق و گاز را مشخص کرده است اما اجرا نمی‌شود به بنیاد شهید واقع در خیابان ملک مراجعه کردم در پاسخ می‌گویند این قانون تأمین اعتبار نشده است در حالی که معافیت از پرداخت نیازی به تأمین اعتبار ندارد!
یک جانباز
* پانزده سال قبل از وزارت نیرو با مدرک فوق دیپلم بازنشسته شدم اما الان کمتر از دو میلیون تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنم، مدت 3 سال است یارانه‌ام را قطع کرده‌اند در حالی که جزو اقشار کم‌درآمد جامعه هستم! اکنون با چند نوه و دو فرزند دانشجو و مخارج زندگی و... چگونه زندگی را با آرامش بگذرانم.
5376---0912
* دولت مرتب با آب و تاب فراوان اعلام می‌کند خانواده‌های دارای دو فرزند معلول و مستأجر را صاحب خانه می‌کند در حالی که بهزیستی و دستگاه دیگر کلاً از این مورد اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند!
8631---0918
* وقتی قبضی از هزینه‌های مصرفی به دست افراد می‌رسد و آنها را پرداخت می‌کنند به منزله این است که در این بازه زمانی شما پول مصرفی را پرداخت کرده‌اید ولی مدتی است پس از چندی با پیامک یا قبض دیگر اعلام می‌کنند 40 هزار، 50 هزار و... دیگر بدهی معوقه دارید؟! این مسئله در قبوض تلفن همراه اول و آب در برخی مناطق تهران رخ داده است. مسئولان چه پاسخی دارند؟!
رجبی