kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵

کیهان و خوانندگان



  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای عراقچی و سخنگوی دولت عنوان کرده‌اند پول‌های بلوکه شده کشور آزاد شده و وارد کشور شده است اما نگفتند کجا هزینه کرده‌اند و چرا این مبلغ که مقدار آن حدود 150 میلیارد دلار بوده بر سفره مردم و معیشت خانواده‌ها تأثیری نداشته است.
4362---0901
* ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مغز خر نخورده که برجام پر از فایده برای آمریکایی‌ها را پاره کند و از آن خارج بشود. آمریکا در برجام چیزی از دست نداده که ناراحت بشود. ناراحتی دشمن از قدرت و نفوذ معنوی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است که ربطی به برجام ندارد.
2907---0912
* آمریکا با نزدیک کردن داعش به مرزهای کشور تهدید بر علیه امنیت ایران اسلامی می‌کند از سویی دیگر در مجلس و دولت طرح‌هایی تصویب می‌شود که ماهیتی بر ضد مقاومت و دفاع ملی دارد! یعنی برخی در داخل باعث می‌شوند تهدیدات دو برابر قد و قواره واقعی بروز کنند.
محمد بخشنده - رشت
* نمایندگانی که به کنوانسیون معروف به پالرمو رأی داده‌اند در توجیه کار خلاف امنیت ملی خود می‌گویند با این کار خواسته‌اند بهانه را از دست آمریکا بگیرند! بنویسید مگر تصویب 20 دقیقه‌ای برجام توسط مجلس بهانه هسته‌ای را از دست آمریکا گرفت که دوباره کشور را به چاه انداخته‌اند.
1442---0913
* رئیس جمهور محترم که دائم به کوبیدن دولت قبل از خود مبادرت می‌ورزد و ادعای خزانه خالی و ویرانی به ارث رسیده به دولت خود را با صدای رسا اعلام کرد لطف کنند بفرمایند چرا 15 هزار میلیارد دلار فروش نفت به خزانه واریز نشده است؟ پول 7 میلیون بشکه نفت فروخته شده در چه وضعی است و کجاست؟
9590---0914
* از اقدامات تحسین‌برانگیز «مدیریت حرف» در بارش برف تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند می‌خواهم تا زمانی که این حضرات بر سر قدرتند و به میز و صندلی چسبیده‌اند ملت را گرفتار حوادث و بلایا نکنند. چون گویا مدیریت بحران در این جماعت به این جمله کلیشه خلاصه شده است که «غافلگیر شدیم» در حالی که مدیریت بحران برای غافلگیر نشدن است.
8455---0912 و 6960---0936 و 0049---0911
* اگر تدبیر دکتر قالیباف برای تعبیه مخازن ماسه و نمک در کنار معابر نبود که توسط خود مردم در خیابانها ریخته شود، هنوز مردم در برف مانده بودند! اکنون پس از گذشت 4-5 روز، مخازن‌ها خالی است و ماسه و نمک جایگزین نشده است! هیچ مأموری هم از طرف شهرداری در حال تکان دادن برف درختان برای جلوگیری از شکستن آنها دیده نمی‌شد. چرا؟!
8612---0912
* مدیران محیط زیست تهران آماری از تعداد درختان شکسته شده که کامیون، کامیون این روزها بار می‌شوند و از شهر خارج می‌شوند دارند که از مدیریت شهرداری تهران بخواهند تجلیل کنند؟! حتماً فردا هم به عملکرد ناکارآمد آقای نجفی نمره 18 می‌دهند!
3104---0912
* آقای نجفی در شهرداری تهران همان رویه آقای روحانی و جهانگیری در دولت را در پیش گرفته، یعنی مدیریت را رها کرده و به دنبال جمع‌آوری نقطه ضعف‌های مدیر قبلی است تا مردم سرگرم شوند و از این حضرات کار نخواهند. مردم مدیریت شهرداری در بارندگی برف تهران را لمس کردند! آقایان فقط فرافکنی و شعار بلدند؟!
قاسمی
* شهردار فعلی تهران که در دوره مدیریت دکتر قالیباف با راه انداختن هیاهو قطع چند درخت از درختان تهران را مسئله اول کشور کرده بود با حضور خود موجب شد تعداد بسیار زیادی از درختان معابر پایتخت با بارش اولین برف زمستانی از بین برود و با سقوط شاخه درختان به اتومبیل‌های شهروندان خسارت وارد بشود.
3104---0912
* در محله میدان ابوذر تهران واقع در منطقه 17 در روز بارش برف شهرداری کاری انجام نداد. فردای آن روز دروغ نگفته باشم داخل هر کوچه فقط دو بیل شن و نمک یکی ابتدای کوچه یکی هم آخر هر کوچه ریخته‌اند. مشاهده درختان شکسته شده در میادین و خیابان‌های این محله ما شهروندان را سخت ناراحت می‌کند.
قنبرپور
* متاسفانه مدیران شهرداری شهر قدس در هنگام بارندگی برف، اقدام لازم را درخصوص پاکسازی معابر و خیابان‌های این شهر انجام ندادند و باعث آزار و اذیت مردم شدند. چرا مدیران به فکر مردم نیستند؟!
7240 --- 0935
* بعد از گذشت چند روز از بارش برف در تهران تا روز چهارشنبه هنوز درختان و شاخه‌های شکسته شده کنار خیابان خوش جنوبی جمع‌آوری نشده و تردد را دچار مشکل کرده بود. بنویسید شهرداری چه می‌کند؟
9662 --- 0902
* وظیفه خودم می‌دانم ازطریق این ستون از تلاش و کوشش پلیس راهور نیروی انتظامی سه راه مارلیک کرج که در روز برفی دوشنبه 96/11/9 مبادرت به سوار نمودن مسافرین در اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های خالی عبوری کردند تقدیر و تشکر بکنم. کاش مسئولان شهرداری و فرمانداری منطقه مانند پلیس دغدغه مردم را داشتند.
حاجیلو
* از عزیزان پلیس راهور ناجا که در روزها و شب‌های بارانی و برفی اخیر متحمل زحمات زیادی شدند، تشکر می‌کنم.
مهندس نوری
* آقای روحانی مسکن مهر را قوطی فرض کردند درحالی که فراموش کرده بودند که برای مسکن اجتماعی متراژی کمتر از مسکن مهر عنوان شده بود! اما همین متقاضیان مسکن مهر بودند که در پای صندوق رای حاضر شدند، تحریم‌ها را تحمل می‌کنند و هنوز منتظر به بار نشستن میوه‌های برجام و وعده‌های نسیه دولت‌اند. چرا دولت به جای تحقق وعده‌ها مدام به این قشر زحمت‌کش و کارگر اهانت می‌کند!
0445 --- 0912
* از نمایندگان محترمی که لایحه (بودجه) 97 پر از ابهام و تورم‌زا را رد کردند تشکر می‌کنم.
8464 --- 0913
* پزشک عمومی رسمی وزارت بهداشت با 27 سال سابقه کار هستم. حقوق ماهیانه‌ام با اضافه کار 4 میلیون تومان می‌باشد درحالی‌که فقط کارانه خیلی از پزشکان متخصص بالای 40 میلیون تومان است. وجود چنین فاصله غیرمنطقی و تبعیض‌های ناروا مردم را ناراحت می‌کند.
4624 --- 0918
* در آزمون استخدامی دستیاری ستادی که دولت در تاریخ اسفند 94 برگزار کرد شرکت داشتیم. بعد از گذشت یک سال مصاحبه کردند و اکنون یک سال است که پذیرفته شده‌ایم، ولی هر بار که مراجعه می‌کنیم می‌گویند بودجه استخدام نیرو نداریم. بنویسید مگر عمر ما جوانان تحصیلکرده بازیچه است که مسئولان امر آن را به بازی گرفته‌اند و احساس مسئولیت  نمی‌کنند.
اسحاقی
* اینکه رئیس محترم قوه قضائیه گفتند تصاویر قضات مجرم را رسانه‌ای می‌کنند قابل تقدیر است. لطفا این را به کلان سارقان و اختلاس‌کنندگان میلیاردی هم تسری دهند!
8717 --- 0936
* همان کسانی که تصویب برجام بدفرجام در 20 دقیقه را زمینه‌سازی کردند، امروز برای سرگرم ساختن جوانان کشور به قانون مجاز بودن قلیان‌سراها رای داده‌اند. البته وقتی در قلب راکتور هسته‌ای و آب سنگین اراک بتن بریزند و سانتریفیوژها را بدون آنکه زندگی مردم به حرکت بیفتد از کار بیندازند کار به قلیان‌ کشیدن و گسترش آن در کشور هم می‌رسد!
4190 --- 0917
* در فیلم ساختن سکوهای نفتی خرمشهر که پخش شد مهندسین جوان اظهار می‌داشتند به عشق نظام و رهبری از کار خسته نمی‌شوند و از مسئولان بالاتر می‌خواستند با عشق برای این ملت و نظام کار بکنند و منافع حزبی و جناحی را کنار بگذارند امیدواریم در دولت این اتفاق بیفتد و کشور پیشرفت بکند.
7345 --- 0912
* شرکت گاز اصفهان در صورت تاخیر یکی دو روزه در عدم پرداخت قبوض بدون اخطار قبلی، اقدام به قطع گاز مشترکین می‌کند! با توجه به تاخیرهای چند روزه در پرداخت حقوق‌ها که در این دولت مرسوم شده است. آیا چنین کاری در سرمای زمستان جز ایجاد نارضایتی و بدبینی به نظام و دولت پیامد دیگری هم دارد؟!
دکتر طوسی‌زاده