kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

تغییر در گروه آسیایی تیم ملی هندبال ایران


همگروه تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا تغییر کرد.
تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا کره‌جنوبی با ازبکستان و ژاپن همگروه شد. پیش از این ایران با عراق و ژاپن همگروه بود که تیم ملی عراق از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.
با توجه به انصراف این تیم، فدراسیون هندبال آسیا با ایجاد تغییر در گروه‌بندی این رقابت‌ها تیم هندبال ازبکستان را از گروه دوم این مسابقات به گروه اول جابه‌جا کرد.
با این تغییر تیم ملی هندبال ایران در مرحله مقدماتی در گروه یک با تیم‌های ازبکستان و ژاپن همگروه است و در مرحله مقدماتی در روز جمعه 29 دی ماه در برابر ازبکستان و در روز 30 دی ماه به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت. هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی تا 8 بهمن ماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.
این در حالی است که با پایان اردوی تیم ملی هندبال کشورمان در اسلوونی تیم ملی هندبال بامداد دیروز وارد کشور قطر شد تا در تورنمنت چندجانبه این کشور شرکت کند.ملی‌پوشان کشورمان صبح دیروز استراحت کردند و از ساعت 18 به وقت قطر اولین تمرین خود را در این کشور انجام دادند. تیم ملی کشورمان امروز در نخستین دیدار خود در تورنمنت قطر به دیدار تیم ملی عمان خواهد رفت. و در ادامه این رقابت‌ها 2 دیدار دیگر با تیم‌های الجزایر و قطر در چارچوب تورنمنت چهار جانبه قطر خواهد داشت. اردوی تیم ملی هندبال کشورمان در اسلوونی و قطر در راستای حضور پرقدرت شاگردان ماچک در مسابقات قهرمانی آسیا است.
 گروه بندی مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به این شرح است:
*گروه یک: ایران – ازبکستان – ژاپن
*گروه دو: بحرین – عمان – استرالیا
*گروه سوم: کره جنوبی – امارات – هند – بنگلادش
*گروه چهارم: قطر – عربستان – چین – نیوزلند