kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* آشوب و فتنه‌گریهای چند روز اخیر با حمایت دشمنان انقلاب اسلامی مواجه شد، آقایانی که استاد بزک کردن شیطان هستند این رسوایی را دیگر چگونه می‌خواهند پنهان کنند؟!
4610---0902
* در حوادث ناگواری که پیش آمدهمه مردم مثل بنده دیدند که افرادی که شعارهای کهنه فتنه می‌دادند واقدام به تخریب و آتش‌زدن اموال بیت‌المال کردند و به اسلام، قرآن، تصاویر شهدا و پرچم جمهوری اسلامی ایران اهانت کردند تعدادشان بسیار اندک بود. بدین خاطر، منزوی‌تر از سال 88 به خانه‌هایشان باز گشتند.
2793---021 و 2386---021
* فتنه آدرس تحریم داد، فتنه‌گران ضربه به انقلاب زدند و به مقدسات مردم اهانت کردند، الان هم عده‌ کمی مثل سال 88 محور مقاومت را مورد حمله قرار داده‌اند و دلیل عمده این رفتار اجازه حضور به فتنه‌گران در پست‌های مهم است. بهتر است برای حفظ امنیت مردم فکری به حال این افراد معلوم‌الحال بشود.
7520---0917
* بار دیگر حماسه‌ای از جنس 9 دی 88 و پیام این روز شفاف‌تر از همیشه بصیرت انقلابی مردم را همچنان سدی در برابر فتنه‌گران در برابر دیدگان جهانیان قرار داد.
میرزاخانی
* اگر حرف مردم را مسئولان می‌شنیدند، صدای اعتراض‌ها به خیابان‌ها کشیده و مورد سوء استفاده دشمنان کینه‌توز واقع نمی‌شد. مردم در مراسم یوم‌الله 9 دی هم دغدغه گرانی و آینده فرزندانشان را بیان کردند. خواست همه مردم بهبود اوضاع معیشتی و کسب و کار است. گمان نمی‌کنم این انتظار زیادی باشد.
3219---0913
* کانال‌های حامی انتخاباتی اصلاح‌طلبان چسبیده به قدرت و ثروت در شبکه‌های مجازی طوری اخبار را پوشش می‌دهند که انگاری اصل انقلاب مقصر مشکلات معیشتی مردم است نه دولت!
3104---0912
* سخت کردن امورات مردم از پروژه‌های دشمنان بر علیه نظام بود و با لطف و همکاری برخی فتنه‌گران داخلی، باز هم ضرر اصلی آن را مردم به خصوص اقشار کارگر و کارمند و نیازمندان دیدند. تا کی مردم باید هزینه‌هایی که فتنه‌گران به بار می‌آورند را پرداخت کنند. یعنی آنها مشکلات معیشتی ایجاد کنند و آشوبگران اموال مردم را تخریب کنند؟
7517---0903
* قابل توجه دستگاه دیپلماسی! سوغات حضور وزیر خارجه انگلیس خبیث به ایران، شورش‌های کوری است که در جای‌جای ایران مشاهده می‌شود. چرا فرش قرمز زیرپای این توطئه‌گران سابقه‌دار پهن می‌کنید؟
طباطبایی
* حضراتی که سابقه مدیریتی داشتند اگر نمی‌توانند مشکلات معیشتی مردم بزرگوار ایران را حل کنند، معطل چه هستند؟ گویا برخی نفوذی‌ها قصد دارند با کشیدن مردم به خیابان، برجام‌های دیگری را بر کشور و ملت تحمیل کنند، اما کور خوانده‌اند.
4190---0917
* علی‌رغم اعلام دولت بر کنار گذاشتن اجرای سند 2030، متأسفانه با نیرنگ و زیرکی به اجرای نقشه دشمن اهتمام می‌ورزد. از شهرهای مختلف گزارش می‌رسد که برخی فرزندان خانواده‌ها با اجرای آن به ناراحتی شدید روحی و جسمی دچار شده‌اند. از جمله در اراک مدرسه ابتدایی [...]  مدرسه ابتدایی [...] و مدرسه راهنمایی دخترانه [...] مدیران این مدارس وقتی با اعتراض خانواده‌ها مواجه می‌شوند اظهار می‌دارند به ما گفته‌اند شما مأمورید و معذور! خانم معلم کتاب و سی‌دی‌های تدریس را به ما هم نشان داد! از سردار قلم درخواست می‌کنم از این سند خیانت به سادگی نگذرند و صدای مردم مؤمن و مخالف این سند خفت‌بار و ضد فرهنگی و ضد خانواده را به گوش مسئولان برسانند و این کار را تا قطع دست اجانب ادامه دهند.
حبیبی- اراک
* جریان مدعی دروغین اصلاح‌طلبی که طی 20 سال گذشته، عامل انفعال کشور در زمینه‌های مختلف بوده است، تا زمانی‌که راهبرد این جریان این‌گونه است و اقدامات مخرب سیاسی آنها مهار نشود، مشکلات کشور در هیچ زمینه‌ای حل نخواهد شد. همان‌طور که امام راحل(ره) فرمودند ما هنوز چوب اعتماد به لیبرال‌ها و منافقین را می‌خوریم، ما هم در آینده صدمات جبران‌ناپذیری از این جریان غربگرا خواهیم خورد. اگر هوشیار نباشیم.
دکتر نبی محمدی - تبریز
* آقای جهانگیری! لطفا بیش از این با آمارهای بی‌شباهت به واقعیات جامعه نمک بر زخم مالباختگان و شغل از دست داده‌ها نپاشید! مردم  به این آمارها پنج سال است عادت کرده‌اند.
نیک‌بین
* آقای جهانگیری جزئیات این 600 هزار شغل سال 95 و 750 هزار شغل ایجاد شده توسط دولت در سال 96 را به مردم به طور صریح و روشن گزارش دهند. این ایجاد شغل است که زن و بچه مردم به خاطر فشار و سختی معیشت گاه همه‌شان به دست‌فروشی مشغولند؟! اگر آدرس می‌خواهید تماس بگیرید تا از نزدیک آنها را به شما نشان دهم یا خود سری به مشیریه تهران بزنید و از نزدیک ملاحظه کنید!
اسدی
* ملت شریف خاطرتان هست وقتی در دوره انتخابات یکی از نامزدها اعلام کرد، می‌شود 900 هزار شغل درسال ایجاد کرد آقای جهانگیری او را مورد تمسخر قرار دادند! حالا ایشان اعلام می‌کند در نیم سال اول 96 (که سه ماه آن به خاطر انتخابات کشور تعطیل بوده) 700 هزار شغل ایجاد کرده‌اند!
ابوالقاسمی
* آقای جهانگیری شاخص رشد اقتصادی کدام کشور را بیان می‌کنند؟ اگر منظورشان ایران است که ما در جیب خود احساس نمی‌کنیم و روز به روز وضع اقتصادی مردم بدتر از روز قبل می‌شود! چرا فهم و درک مردم را این قدر دست‌کم می‌گیرید؟!
2085 ---- 021
* دولت مدعی است که مرحله دوم یارانه‌ها را پرداخت نکرد و آن را در طرح سلامت به کار برد. این چه طرح سلامتی بود که به جای کاهش هزینه بیماران قیمت دارو را صددرصد افزایش داد؟! یک داروی مسکن (نوافن) بسته‌ای 2500 تومان را به 5000 تومان افزایش داد. در بعضی از داروها که بعضاً هم افزایش قیمت بالای 200 درصد را شاهدیم! پس یارانه‌ها در کجا صرف شد؟!
1132 ---- 0919
* بیمارستان 17 شهریور شهرستان ساوه نمازخانه ندارد و بیماران و همراهان آنها برای اقامه نماز با مشکل مواجه هستند. درخواست رسیدگی داریم.
6040 ---- 918
* بنده کسی را می‌شناسم که بارها چک برگشتی داشته است، ولی درعین ناباوری مجدداً دسته چک از بانک دریافت کرده است! چرا مسئولین بانک مرکزی و قوه قضائیه برخورد جدی با این افراد نمی‌کنند؟
د. سعادت - تهران
* دولت بر سود سپرده‌های بانکی مالیات بسته است. یعنی به هر طریقی دست در جیب مردم کرده‌اند ولی شعار حقوق شهروندی هم می‌دهند!
6858 ---- 0919
* در 39 سالگی انقلاب قرار داریم با این حال شرکت رجا در راه‌آهن نتوانسته مشکل وقت بسیار محدود اختصاص داده شده به خواندن نماز مسافرین قطار را در ایستگاه‌ها حل بکند. 400 نفر مسافر با چند سرویس بهداشتی چگونه می‌توانند در فرصت 15 دقیقه‌ای وضو گرفته و نمازشان را بخوانند.
9149---0910
* چندی است شب‌ها بین ساعت 2 تا 4 بامداد برخی افراد بساط فروش دل و جگر و... در برخی از معابر تهران از جمله خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، ایستگاه رضایی بین خیابان موسیوند و کوچه پروین نرسیده به پمپ بنزین اسدی، پهن می‌کنند. آیا وزارت بهداشت نظارتی بر این قبیل فروش‌ها دارد؟!
مجیدی هاشمی
* سه فرزند دخترم به علت بیماری قلبی فوت کرده‌اند در حال حاضر مستاجر هستم و یک فرزند دانشجو دارم. هر ماه برای شارژ باتری قلب خود باید از خرم‌آباد به تهران بیایم. در دولت نهم و دهم داروهای ما رایگان بود مضاف بر آن ماهیانه 98 هزار تومان هم حق درمان دریافت می‌کردیم. همه این تسهیلات در این دولت قطع شده است. چرا؟
1258---0916
* در شهرستان میانه پلیس راهنمایی و رانندگی کمتر دیده می‌شود تا به تخلفات افرادی که قانون را مراعات نمی‌کنند رسیدگی کند. چرا؟!
2376---0990