kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

خواندنی از ورزش ایران


* در پی تغییر و تحولاتی که در تیم‌های ملی وزنه‌برداری به وجود آمد، اصغر ابراهیمی مربی تیم ملی بزرگسالان به عنوان گزینه سرمربی تیم ملی جوانان مطرح شد اما ابراهیمی هدایت تیم ملی جوانان را قبول نکرد. اکنون تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری بدون سرمربی هستند. شورای عالی فنی وزنه‌برداری قرار است امروز تشکیل جلسه بدهد و اکنون باید دید چه کسی را به عنوان سرمربی رده‌های پایه معرفی می‌کند. پیش از این محسن بیرانوند به عنوان دبیر فدراسیون منصوب شد و هدایت تیم ملی بزرگسالان هم به محمدحسین برخواه سپرده شد.
* منوچهر پورحسن درباره استعفایش از ریاست سازمان لیگ برتر والیبال پس از روی کار آمدن رئیس‌فدراسیون جدید، اظهار کرد: هر وقت تغییر و تحولاتی در یک فدراسیون رخ می‌دهد من استعفا داده‌ام، چرا که هر مدیر جدیدی می‌تواند هر نیرویی را ابقا و یا بر کنار کند. من هم با استعفایم خواستم کاری کنم تا دست و بال رئیس‌فدراسیون جدید برای ایجاد تغییرات در سازمان بازتر شود. من خواستم شروع‌کننده این کار باشم تا دوستان در فدراسیون هم متوجه شوند که سیستم اداری چگونه است. چرا که من قبلا هم به خود آقای ضیایی یادآور شده بودم که من استعفا می‌دهم تا بقیه هم به تقلید از من استعفا دهند. اگر فرد دیگری هم رئیس‌فدراسیون می‌شد باز هم استعفا می‌دادم. پورحسن درخصوص اینکه احتمال دارد در صورت دعوت دوباره از سوی فدراسیون با سازمان لیگ همکاری کند، تصریح کرد: مطمئنا همکاری خواهم کرد. در هر جایی که بگویند من در خدمت هستم.
* در نهمین روز از ثبت‌نام هیئت‌ رئیسه و هیئت اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک چهار نفر دیگر ثبت‌نام کردند. محمد درخشان برای عضویت در هیئت اجرایی و پست دبیرکلی، محمدعلی صبور برای عضویت درهیئت اجرایی و میترا نوری و کیکاووس سعیدی برای پست خزانه‌داری کمیته ملی المپیک کاندیداتوری خود را اعلام کردند. زمان ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک از روز شنبه۲ دی‌ماه آغاز و تا ۱۵ همین ماه ادامه خواهد داشت. پیش از این رباب شهریان برای نایب رئیسی، سید عبدی افتخاری، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی برای عضویت در هیئت اجرایی و محمود خسروی‌وفا برای ریاست و نایب رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرده‌اند. مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه برگزار می‌شود.