kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۰۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

توزیع 9180 بسته هدیه مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان جاسک


جاسک - خبرنگار کیهان:
مراسم توزیع نمادین هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان جاسکی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران  ادارات شهرستان، معتمدین و دانش‌آموزان برگزار شد.
احمد گمتیلی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان، در مراسم توزیع نمادین هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان جاسکی گفت: ارائه کمک‌های اثربخش برای ارتقا توانایی مادی، فرهنگی و معنوی مستضعفان و محرومان از فعالیت‌های موسسه بنیاد علوی است.
احمد گمتیلی بیان داشت: توانمندسازی مستضعفان و محرومین، ارتقاء اثربخشی و کیفیت خدمات خیریه با هدف آموزش و امنیت سلامت جامعه از اهداف موسسه بنیاد علوی است.
گمتیلی همچنین خاطرنشان کرد: 9180 جفت پوشاک هدیه مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان جاسکی از امروز به مدت یک هفته بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و اول متوسطه روستایی توزیع می‌شود.
در ادامه نیک‌پرور گفت: موسسه بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی دو بیمارستان درحال احداث دارد که یکی در جاسک و دیگری در لیردف می‌باشد که بیمارستان لیردف ظرف یکسال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
موسسه بنیاد علوی در راستای اهداف بنیاد مستضعفان با حفظ کارآمدی، بکارگیری بهینه منابع، استفاده از روش‌ها و فناوری‌های مناسب، بهره‌مندی از نیروی انسانی با انگیزه و ماهر، پایبندی به ارزش‌ها و توجه به کرامت انسانها، ایجاد زمینه مشارکت خیرین و تعامل با سایر دستگاه‌ها در جهت ارتقاء سطح زندگی مادی، معنوی و فرهنگی مستضعفان و محرومین جامعه فعالیت می‌کند.