kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

هنرمندان گیلانی بیمه می‌شوند


 
 مدیرکل ارشاد استان گیلان گفت: بیمه هنرمندان به‌صورت قانونی در اختیار هنرمندان گیلان قرار می‌گیرد و همکاری لازم در هنگام آماده‌سازی مدارک با آنان انجام می‌شود.
فیروز فاضلی در نشست استاندار با فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا اظهار داشت: این شهرستان دارای 4 مجتمع فرهنگی است که از این‌ جهت در میان شهرستان‌های کشور کم‌نظیر است.
 وی با ‌اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده به حوزه فرهنگ شهرستان صومعه‌سرا گفت: 80 میلیون تومان اعتبار برای مجتمع فرهنگی طاهرگوراب و 50 میلیون برای پلاتو مجتمع مرکزی این شهرستان در نظر گرفته شده است.
فاضلی با اعلام اینکه شهرستان صومعه‌سرا دارای مجله تخصصی کوک است خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای 5 چاپخانه فعال و 70 کانون فرهنگی هنری مساجد است که آن را در جایگاه دوم استان گیلان قرار می‌دهد.
وی با اعلام اینکه بودجه‌ای برای تجهیز سالن‌های فرهنگی شهرستان صومعه‌سرا در نظر گرفته شده است تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای ایجاد زمینی به‌عنوان قطعه هنرمندان انجام می‌شود.
مدیرکل ارشاد استان گیلان با بیان اینکه ناشران گیلانی در نخستین مرتبه انتشارشان می‌توانند از طرح خرید حمایتی کتاب بهره‌مند شوند اعلام کرد: 80 میلیون تومان اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده است.
فاضلی با‌ اشاره به روند اجرای طرح بیمه هنرمندان در استان گیلان اظهار داشت: این بیمه به‌صورت قانونی در اختیار هنرمندان گیلان قرار می‌گیرد و همکاری لازم در هنگام آماده‌سازی مدارک با آنان انجام می‌شود.