kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

تشییع پیکر 3 شهید مدافع حرم و نیروی انتظامی



پیکرهای پاک سه شهید مدافع حرم و نیروی انتظامی در شهرهای قم، آمل و کرج با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی تشییع و خاکسپاری شد.
به گزارش خبرنگار کیهان از قم: خادم حرم حضرت معصومه(س) مهدی ایمانی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید، عصر روز شنبه بر روی دوش مردم شهید پرور استان قم تشییع شد.
خادمان حرم حضرت معصومه(س) به همراه اقشار مختلف مردم، طلاب و روحانیان ، نیروی‌های نظامی و انتظامی پیکر مطهر این شهید را در یک تشییع باشکوه از مسجد امام حسن عسکری(ع)، تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع کردند.
پیکر مطهر این شهید بعد از طواف بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی متولی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در مقبره شهید مفتح حرم کریمه اهل‌بیت(س) به خاک سپرده شد.
شهید مهدی ایمانی فردویی، متولد 1362، مسئول انتظامات صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بود که مدت 14 سال در لباس خادمی حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، خدمت‌گزار زائران کریمه اهل ‌بیت(ع) بود.
همچنین پیکر پاک شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی دیروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور مازندران در آمل تشییع شد. به گزارش مهر، سرتیپ شهید مهدی قره محمدی چهارشنبه هفته گذشته در درگیری تن به تن در دیروالزور سوریه یه شهادت رسید و پیکر مطهرش صبح دیروز با حضور مردم و مسئولان مازندران در آمل تشییع و در امامزاده ابراهیم آمل به خاک سپرده شد. شهید مهدی قره‌محمدی متولد سال 1364 در شهرستان آمل است.
به گزارش ایرنا دیروز همچنین پیکر پاک شهید «پویا‌اشکانی» سرباز فداکار نیروی انتظامی از میدان شهدای کرج با حضور پرشور مردم و مسئولان بر روی دستان مردم استان البرز تشییع و در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شد
شهید‌اشکانی ماه گذشته هنگام نجات اعضای یک خانواده گرفتار در آتش، دچار سوختگی شد و پس از حدود 40 روز، چهارشنبه هفته گذشته به شهادت رسید.
در آبان ماه، فرد معتادی به علت مصرف مواد مخدر خانه خود را در منطقه کمالشهر کرج به آتش کشید که خانواده‌اش درمیان دود و آتش گرفتار شدند.
ماموران انتظامی پس از کسب اطلاع بلافاصله به محل حادثه شتافتند و سه تن از آنان از جمله سرباز وظیفه شهید پویا‌اشکانی حین امدادرسانی دچار سوختگی شدند.
2 مصدوم دیگر این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.