kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

دلیل واقعی نمایش ضعیف نماینده والیبال ایران در جام باشگاه‌های جهان




نماینده والیبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
سومین و آخرین روز دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال ۲۰۱۷ با چهار دیدار در شهرهای اوپوله و ووج لهستان پیگیری شد. تیم والیبال بانک سرمایه که به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در سومین دیدار خود در شهر اوپوله به مصاف لوبه چیویتانووا ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در ست‌های اول تا سوم این دیدار با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کردند تا در سه مسابقه خود در رقابت‌های جهانی تنها یک امتیاز به دست آورده باشند.
این نتایج ضعیف در شرایطی به نام تیم والیبال بانک سرمایه رقم خورد که نماینده والیبال ایران پرمهره‌ترین تیم باشگاهی ایران است و انتظار می‌رفت نتایج به مراتب بهتر از این را در لهستان به‌دست آورد. به نظر می‌رسد در کنار ضعف فنی، ضعف مدیریت نیز در ناکامی نماینده والیبال ایران چشمگیر بود. سعادتمند مدیرعامل بانک سرمایه قبل از شروع مسابقات به باشگاه ورونا ایتالیا و بلچاتو لهستان سفر کرد تا بازیکنان ایرانی را به خدمت بگیرد اما هیچ یک از این سفرها فایده‌ای برای نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان نداشت. این خبری بود که سایت ورزش سه منتشر کرد اما بعد از چند ساعت از روی خروجی خود حذف کرد. با وجود عملکرد ضعیف سعادتمند در تنظیم قراردادهای موقت و عقد پروتکل‌های ابتدایی وی این روزها سودای ریاست در فدراسیون نجات غریق را نیز در سر می‌پروراند.