kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

خانواده شهدای حادثه‌دیده زلزله کرمانشاه تسهیلات بلاعوض می‌گیرند


معاون رئیس‌جمهوری و رئیس‌سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت تسهیلات بلاعوض تا سقف 350 میلیون ریال به خانواده‌های شهدا و ایثارگران حادثه دیده در زلزله اخیر استان کرمانشاه خبر داد.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی یکشنبه شب در حاشیه دیدار با خانواده‌های شهدای حادثه دیده در زلزله قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام خانواده‌های شهدا و ایثارگران حادثه دیده، بیمه حوادث هستند که تسهیلات بلاعوض به میزان تعیین نوع خسارت به آنها پرداخت می‌شود.
وی اظهار کرد: هشت هزار و 311 خانواده شهید و ایثارگر حادثه دیده در زلزله اخیر شناسایی شده‌اند که تاکنون برای چهار هزار و 250 واحد مسکونی متعلق به این حادثه دیدگان کار ارزیابی و تعیین خسارت انجام شده و بقیه نیز تا 10 روز آینده تعیین وضعیت می‌شوند.
رئیس‌ سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد شهید علاوه‌بر دیگر تسهیلات و کمک‌هایی است که دولت به حادثه دیدگان پرداخت می‌کند.حجت‌الاسلام شهیدی، همچنین از پرداخت تا سقف 200 میلیون ریال تسهیلات با یک سال تنفس از سوی صندوق شاهد و ایثارگران خبر داد و گفت: در مجموع گام‌های خوبی از سوی بنیاد شهید برای زلزله‌زدگان برداشته شده است.