kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

تشییع پیکر هفت کوهنورد خراسانی در شهرستان ازنا



پیکر هفت کوهنورد خراسانی در شهرستان ازنا تشییع شد.
به گزارش ایسنا، طی مراسمی اجساد هفت کوهنورد خراسانی به همراه پیکر امان‌الله جوکار راهنمای الیگودرزی گروه که در حادثه سقوط بهمن ‌اشترانکوه جان باختند با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهرستان ازنا تشییع شد.
جسد هفت کوهنورد خراسانی از مقابل فرمانداری به سوی میدان نماز شهر ازنا بدرقه و سپس راهی مشهد شد.
در حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات ‌اشترانکوه که بامداد پنج شنبه گذشته رخ داد، متاسفانه 9 کوهنورد از یک گروه 15 نفره، جان باختند که جسد هشت نفر پیدا شده و پیکر سید علی حسینی همچنان مفقود است و تاکنون عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن وی بی‌نتیجه بوده است.
به گزارش خبرنگار ما از الیگودرز، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر امان‌الله جوکار و همچنین یادبود قربانیان حادثه دیروز با حضور مسئولان لرستان و شهرستان و مردم الیگودرز برگزار شد.
مرتضی غلامپور، علیرضا عامری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، امان‌الله جوکار، سیدعلی خمینی، ناصر اکبری، علی قاسم‌زاده و مجید زاه‌تراب در این حادثه جان خود را از دست دادند.
با گذشت 4 روز از حادثه ریزش بهمن در اشترانکوه سرنوشت نهمین قربانی این حادثه همچنان نامعلوم است و امدادگران جمعیت هلال‌احمر و کوهنوردان الیگودرز، ازنا و اراک و اورژانس‌ هوایی الیگودرز همچنان در جست‌وجوی کوهنورد مفقود شده سیدعلی حسینی هستند.