kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* سران فتنه اگر در ادعای مخالفت با صهیونیست‌ها صداقت داشتند پاسخ دادن به یاوه‌گویی اسرائیلی‌ها را از کشتی‌گیر قهرمان کشورمان علیرضا کریمی یاد می‌گرفتند که با موضع‌گیری انقلابی خود دشمنان را سر جای خودشان نشاند. واقعیت این است که صهیونیست‌ها امیدشان از فتنه‌گران داخل کشور برداشته نشده است.
6629---0912
* شایسته و بایسته است رهبر شجاع و مقاوم و بابصیرت انصارالله یمن همزمان با مبارزه خود با فرعون منطقه، ترتیبی دهد تا تاریخ‌نگاران انقلابی در معیت مجاهدان و مبارزان، حضور فعال داشته باشند و تاریخ مبارزاتی مردم یمن، شکست فتنه، خیانت و مرگ سران فتنه را مو به مو، دقیق و صریح بنویسند تا در سینه تاریخ بایگانی شود.
7977---0912
* راهپیمایی باشکوه مردم یمن در صنعا پایتخت کشور یمن به خوبی از اتحاد این ملت با نیروهای انصارالله در دفع فتنه‌های سعودی‌ها حکایت دارد. آل شیطان عربستان بدانند با فشارهای خود نمی‌توانند در عزم این مردم به‌پاخاسته و عدالت‌خواه خدشه‌ای وارد کنند و خداوند انتقام خون‌های ریخته شده را از آنان خواهد گرفت.
5411---0918
* در جمعه خشم، تظاهرات فلسطینی‌ها و درگیر شدنشان با صهیونیست‌های غاصب به شیطان بزرگ فهماند، قدس شرف اسلامی بوده و خواهد ماند و آمریکا نمی‌تواند با انتقال سفارتش به قدس شریف، هویت اسلامی را از آن بگیرد. در جمعه خشم بار دیگر ثابت شد تا زمان محو این رژیم کودک‌کش و جعلی از صفحه روزگار و آزادی قدس شریف، انتفاضه با خروش هرچه تمام‌تر در جای‌جای پیکر ملت فلسطین زنده است.
5173---0910
* کل تحولات امروز منطقه را می‌توان در دو کلمه خلاصه کرد: پیروزی تمامی ایمان در مقابل تمامی کفر و جهل و شرک.
8631---0918
* در گذشته شارون نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی آرزو کرده بود که یک روز صبح از خواب بیدار شود و ببیند غزه زیر آب رفته؛ امروز استخوان‌های این ملعون پوسیده ولی غزه زنده و سربلند است. دولتمردان فعلی اسرائيل هم آرزوی پایتختی قدس را به گور خواهند برد و طبق وعده الهی فلسطین آزاد خواهد شد و آن روز دیر نخواهد بود.
علیمردانی
* آمریکا با اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی در حقیقت به مسلمانان دهن‌کجی بزرگی کرد. دولت جمهوری اسلامی باید با دعوت از کشورهای اسلامی و تشکیل جلسه ویژه دولت‌ها را وادار به مقابله عملی با این گستاخی آمریکایی‌ها بکند.
7399---0990
* تجربه نشان داده اگر در جنگ با رژیم جعلی صهیونیست تعداد کشته‌های آنها با طرف مقابل برابر شود، این رژیم سریعاً تسلیم خواهد شد. اعتقاد اینها این است که باید در همان ساعات اولیه جنگ ضربات سنگین و کمرشکن به طرف مقابل وارد ساخته، او را وادار به تسلیم کنند.
رجبی
* یادمان نرود که امام راحل(ره) و خلف صالحش فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، فرمایش ولایت الگوی ما بوده، هست و خواهد بود.
میرشمسی- گلستان
* همان‌گونه که در عرصه دفاع نظامی سردارانی چون سلیمانی درخشیدند و عرصه را بر دشمنان تنگ کردیم و پیروز شدیم در عرصه مدیریتی کشور هم باید مدیرانی از این جنس یعنی مدیران انقلابی وارد میدان بشوند و مشکلات را از سر راه بردارند.
عباسی
* آرزو دارم رهبر معظم انقلاب و نیز مالک اشتر زمان سردار سلیمانی را از نزدیک ملاقات نمایم.
آب‌پیکر 80 ساله از لاهیجان
* آقای جهانگیری در انتخابات وعده دادند، درصورت پیروزی، هیچکس در کشور سر گرسنه بر زمین نخواهد گذاشت. کسی هست از ایشان سؤال کند که با کدام تولید؟ آیا امروز با این وضع کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل و تعدیل نیرو تا 80 درصد و دلار 4250 تومان، واردات بی‌رویه کالا و با این گرانی، قشرهای ضعیف جامعه توان خرید مایحتاج خود را دارند؟! حجم سه برابری نقدینگی نسبت به دولت نهم آیا جز به معاملات ربوی و قمارگونه منجر خواهد شد؟
ش.بهارستانی - تالش
* در وزارت نفت برای استخدام جوانان مردم موانع گوناگون و شروط عجیب وغریب تعیین کرده‌اند، ولی از آن طرف دسته دسته سیاسیون هم گروه و موافق جریان سیاسی خود را بدون داشتن شرایط استخدامی در مجموعه این وزارتخانه صاحب شغل کرده‌اند و می‌کنند.
9168 ---- 0916
* درود به شرف و غیرت و ولایتمداری سردار عاشورایی سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی. حاکمان فرعون سیرت کاخ سیاه، حاضر بودند خبر مرگ صدها تفنگدار آمریکایی در افغانستان و یا سایر پایگاه‌های نظامی دیگر خود را می‌شنیدند، لیکن اینچنین با برگشت نامه باز نشده ارسالی خود به سردار سلیمانی فرمانده مقتدر و ولایی مواجه نشوند! بنازم به این غیرت! دولتمردان یاد بگیرند.
2470 ---- 0919
* دولتمردان تا دیروز می‌گفتند زمانه زمانه مذاکره و گفت‌وگو است نه موشک، ولی امروز به زبان خود جاری می‌کنند این قدرت نظامی کشور است که دشمنان را پای میز مذاکره آورده است.
سوری از تهران
* در خبرها آمده بود که یک دانش‌آموز دبستانی با اندوخته قلک خود یک کانکس برای زلزله‌زدگان تهیه کرد! آفرین به این پهلوان کوچک! قابل توجه دست‌اندرکاران برنامه 90 و برخی مسئولین میلیاردی فاقد عواطف وهمت.
3949 ----  0912و 2878 ---- 0914
* کاش مجری برنامه 90 حساب می‌کرد که با 500 میلیون تومان پولی که به آقای لوئیس فیگو دادند، چند تا کانکس می‌شد برای هم‌وطنان زلزله‌زده تهیه کرد؟! چه فرقی می‌کند که اسپانسر این کار کدام شرکت بخش خصوصی یا دولتی بوده است؟
بی‌نظیر
* متاسفانه دامنه مرتع و جنگل‌خوری به بخش‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد هم رسیده و جنگل‌های بلوط این منطقه جلوی چشم همه در معرض تخریب قرار گرفته‌اند و مسئولان هم نظاره‌گرند وکاری انجام نمی‌دهند.
5509 ---- 0917
* 7 ماه است که حقوق ما سرباز معلمان را پرداخت نکرده‌اند و هیچ دستگاهی هم پاسخگو نیست چرا؟
4698---0939
* آب شهرک پردیسان در حوزه منطقه 5 شهرداری کرج در اکثر اوقات قطع است. آیا کسی نیست رسیدگی کند؟
کوهستانی - کرج