kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
بخشدار:

زلزله‌ کوزران 11 مصدوم داشت


بخشدار کوزران با بیان اینکه زلزله شب شنبه این بخش 11 مصدوم داشت، گفت: 9 نفر از مصدومان به صورت سرپایی و 2 نفر به بیمارستان‌ اعزام شدند.
حمید شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با ‌اشاره به زمین‌لرزه 4/2 و 4/6 ریشتری در شب شنبه با محوریت بخش کوزران شهرستان کرمانشاه، اظهار داشت: زلزله شب شنبه خسارت جانی درپی نداشته است.
بخشدار کوزران با بیان اینکه در این حادثه 11 نفر مصدوم شدند، ادامه داد: 9 نفر از این تعداد به صورت سرپایی مداوا شدند و یک خانم باردار و خانم مسن دیگری که دچار مصدمیت شده بودند شب شنبه از درمانگاه کوزران به بیمارستان‌های طالقانی و معتضدی اعزام شدند.
وی به تخریب برخی از منازل روستای بازیانی بخش کوزران ‌اشاره و بیان کرد: 2 زلزله شب شنبه بخش کوزران خسارت مالی زیادی را در پی نداشته است و تخریب برخی از دیوارهای منازل روستایی به علت ترک‌های به جا مانده از زلزله 7/3 ریشتری 21 آبان‌ماه استان بوده است.
 شرفی اوضاع در بخش کوزران را کاملا عادی اعلام کرد و افزود: آب، برق و گاز در این بخش قطع نیست.
گزارش دیگری از ارومیه حاکی است زلزله 4/6 ریشتری بعدازظهر دیروز منطقه سرو در فاصله 55 کیلومتری غرب شهر ارومیه را لرزاند. این زمین‌لرزه ساعت 15 و 28 دقیقه روی داد. از خسارات احتمالی این زمین‌لرزه گزارشی اعلام نشده است. سرو در مرز ایران و ترکیه قرار دارد.