kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۹۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
مراجع تقلید و علما در دیدار سردار غیب‌پرور تأکید کردند

ضرورت توجه بسیج به فضای مجازی

رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین با سفر به شهر مقدس قم، با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو کرد.



به گزارش رسا، آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از فعالیت‌های سازمان بسیج، گفت: توضیحات نشان می‌دهد که نقطه‌های اصلی درد را کاملا پیدا کردید و به سراغ درمان رفتید،  شناخت مشکلات و دردها، نیمی از معالجه است.
وی اظهار داشت: دشمنان در فضای مجازی شبهاتی ایجاد می‌کنند تا اعتقادات را از بین ببرند و به مسائل اخلاقی خدشه وارد کنند، دشمنان می‌خواهند چیزی را که سلاح اصلی است از دست ما بگیرند؛ باید کاملا مراقب باشیم و این سلاح را حفظ کنیم.
به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله نوری همدانی نیز در دیدار سردار غیب پرور و مسئولان بسیج با ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان عالی بسیج، گفت: خدمات بسیج در تمامی عرصه‌های نظامی و فرهنگی و... بسیار بسیار بالاست. وی با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر، بیان داشت: بسیج در مناطق زلزله زده نیز با تاسی به مقام معظم رهبری فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.
همچنین، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین بسیج را مسئله مردمی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج عنوانی همگانی برای اقشار مختلف و حتی اقلیت‌های کشورمان است؛ بسیج در جامعه همچون رگ‌های بدن است که در تمام نیروهای جامعه نقش، حد و وظیفه دارد.
به گزارش رسا، آیت‌الله سبحانی نیز در این دیدار سپاه و بسیج را بازوان اصلی انقلاب دانست و تاکید کرد: این دو نهاد به عنوان یادگار ارزشمند امام قدرت نظام اسلامی می‌باشند. وی با ‌اشاره به اقدامات بسیجیان، تصریح کرد: وجود بسیج در همه جا نافع و مفید است که بایستی مسئولین به نیازمندی‌های بسیج و تقویت آن توجه کنند.
آیت‌الله مصباح یزدی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: باید تئوری‌های ولایت فقیه و حکومت اسلامی را در جامعه تبیین نمود تا دشمن نتواند این سرمایه‌ها را در معرض خطر قرار دهد تا مبادا یک معلم یا استاد در مدرسه، دانشگاه یا حتی حوزه، فکر جوانان را خراب کند.