kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۹۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

بازیگر آمریکایی: در همه فیلم هایی که بازی کردم مورد آزار قرار گرفتم(اخبار ادبی و هنری)


یک بازیگر زن سینمای آمریکا گفت: به جرات می‌توانم بگویم در هر پروژه‌ای که کار کرده‌ام با تبعیض و آزار جنسی مواجه شده‌ام.حداقل ۱۰۰ ماجرای این چنینی را پشت سر گذاشته‌ام. فکر می‌کنم خیلی از بازیگران زن مثل من به همین وضع دچار بوده‌اند.
به گزارش سینما، مثل بسیاری از بازیگران هالیوود، ناتالی پورتمن هم در حال زیر و رو کردن کارنامه‌اش است که با آزارهای جنسی متعدد همراه بوده است. پورتمن که در فستیوال والچر لس‌آنجلس حاضر شده بود و درباره موج اعتراض زنان فعال در صنعت سینمای هالیوود، به این اعتراف کرد که تا به حال 100 بار مورد آزار قرار گرفته است.
وی گفت: اول با خودم گفتم من قصه‌ای شبیه این برای تعریف کردن ندارم! ولی بعد که کمی فکر کردم دیدم حداقل ۱۰۰ ماجرای این چنینی را پشت سر گذاشته‌ام. فکر می‌کنم خیلی از بازیگران زن مثل من به همین وضع دچار بودند. یعنی با شروع این موج اعتراضی تازه نشستند و با خودشان اتفاقات دوران کاری‌شان را مرور کردند و این بار از زاویه‌ای جدیدی به آن نگاه کردند. اتفاقاتی که شاید تا پیش از این به نظرشان جزئی جدا نشدنی از کار در هالیوود بوده و تلاش کردند به آن توجه نکنند.
پورتمن معتقد است بخشی از منزوی کردن زنان در لوکیشن فیلم عامدانه است. دور کردن زنان از یکدیگر نوعی استراتژی مدیریتی است. تازه می‌فهمیم هیچ کدام از قربانیان فکر نمی کردند صدها نفر دیگر هم در شرایط مشابهی قرار دارند.