kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۹۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای روحانی در جلسه هیئت دولت از وحدت و یکپارچگی برای رفع موانع و خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله سخن می‌گوید در حالی که هجمه یکپارچه به مسکن مهر براساس یک ادعای دروغ در دولت و نشریات جیره‌بگیر نشان می‌دهد که چه کسانی به دنبال سوء استفاده سیاسی و جناحی و حاشیه‌سازی هستند، اما مردم ایران در زمان بحران از مسئولین آگاه‌ترند.

* آقای روحانی شما طوری از وحدت و دوری از تنش سیاسی سخن می‌گویید که انگار نمی‌دانید از جانب چه کسانی و با کدام خط خبری این خطاها صورت گرفته است! به جای اهمیت دادن به مردم آسیب دیده، به مسکن مهر تاختند و به دشمنان گرای تخریب مصالح امنیت ملی دادند.
2811---021
* روانشناسان اجتماعی معتقدند ساعات ابتدایی بعد از زلزله زمان وفاق و همدلی است حالا چه دلیلی می‌توانست داشته باشد که آقای روحانی و معاون اول دولت اظهاراتی در مورد مسکن مهر و دیگر موضوعات مطرح کردند که اصلاً در این شرایط بر هم زننده آرامش عمومی بود. در این میان چرا مجلس مدت‌ها است که در برابر اقدامات دولت روزه سکوت گرفته است؟
2866---086
* مسکن مهر سرپل ذهاب در زمان دولت دهم 40 درصد رشد فیزیکی داشته است و باقی پروژه در دولت آقای روحانی بوده است. حال قضاوت بامردم است که دیدند کدام قسمت از ساختمان ریزش کرده است، نمای ساختمان فرو ریخته است که حاصل عملکرد دولت آقای روحانی بوده است.
پارسا- همدان
* دولتی که در آن صندوق ذخیره فرهنگیان به تاراج رفت، حقوق‌های نجومی دریافت شد و... در اقدامی ضد امنیت ملی هجمه به مسکن مهری برد که بیش از 5 میلیون متقاضی داشته است! حال سؤالی پیش می‌آید: چرا با توجه به شدت زلزله و اینکه نمای مسکن مهر منطقه زلزله زده در این دولت تکمیل شده بود ریزش آن به دولت قبل نسبت داده شد؟ آیا این تشویش اذهان میلیونها ایرانی پیگیری قضایی ندارد؟
2971---021
* وزیر مسکن باید پاسخگوی تخریب نمای بخشی از پروژه مسکن مهر و نیز تمام بیمارستان سرپل‌ذهاب باشد. اکثرکار پروژه مسکن مهر در زمان ریاست ایشان بوده است و عدم نظارت درست بر عملکرد پیمانکاران توسط وزارت مسکن به شخص وزیر بازمی‌گردد امیدوارم مجلس که خانه ملت است از وزیر توضیح بخواهد.
1700---0936 و شبستری از تهران
* حوادث لبنان از جنگ دیگری بر علیه جبهه مقاومت بخصوص ایران و حزب‌الله حکایت دارد. اما گویا نشریات زنجیره‌ای ماجرای بازداشت حریری و مواضع ضدایرانی فرانسه و گستاخی عربستان و... را نمی‌شنوند؟ شاید بعد از آلزایمر سیاسی شیوع بیماری جدید «کری سیاسی» گسترش پیدا کرده است!
میرزاخانی
* رأی اعتماد وزرای دولت در مجلس بدین شکل بود که مخالف سؤال می‌کرد اما به سود دولت در قالب کلی موافق و مخالف هر دو موافق بودند حال دوباره این رفتار از سوی آقای روحانی انجام شده است بدین شکل که آقای روحانی صحبت از همبستگی در این شرایط می‌کند اما اطرافیان آقای رئیس‌جمهور مشغول تهمت و دروغ‌پردازی هستند! مصالح امنیت ملی یعنی مرهم نهادن بر زخم مصیبت‌دیدگان نه نمک پاشیدن بر آن.
4419---021
* آن زمان که دولتی‌ها روبان مسکن مهر و بیمارستان نوساز کرمانشاه و حتی دیگر نقاط کشور را قیچی می‌کردند، آن را به عنوان انجام تعهدات دولت به مردم تبلیغ می‌کردند و در رسانه‌های حامی‌شان تیتر اول کردند! حال چه شده به یکباره کلمه «علی برکت‌الله» به فراموشی سپرده شد. شاید به این دلیل که دقیقاً واحدهایی خسارت دیدند که در دولت یازدهم تکمیل شده بودند.
م. خوبرو
* دولت بی‌برنامه را می‌توان در حادثه زلزله و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان مشاهده کرد، این دولت که نمی‌تواند بحران زلزله یک استان را مدیریت کند چگونه می‌تواند با بحران‌های بزرگ‌تر مواجه شود؟
3885---021
* قبل از مذاکرات هسته‌ای در دولت یازدهم،‌غربی‌ها مواضع ضد ایرانی‌شان را در محافل استکباری عنوان می‌کردند اما در روزهای پسابرجام، شاهدیم که گستاخی و دخالت در امور دفاعی و موشکی ایران اسلامی را به ‌طور علنی با مقامات کشورمان عنوان می‌کنند! مردم منتظرند دولت و وزارت امورخارجه پاسخ مناسبی به اظهارات ماکرون بدهند و اقتصاد بذل و بخشش شده ایران را از شرکت‌های
بد عهد فرانسوی پس‌بگیرند.
شیرزاد
* فرانسه در صورت جدی‌ شدن تحریم‌های موشکی ایران زیر تعهدات و قراردادش خواهد زد و آلمان موضعی ضد ایرانی دارد و.... حال دفتر اتحادیه اروپا دیگر چه فریب و حیله‌‌‌‌ای است؟!‌ آیا این کار ادامه یک پروژه نیست که دشمنان این قدر بر آن اصرار دارند؟
پورزارع
* آقای نوبخت بنده کشاورز منطقه قلعه نو ورامین هستم، شما اعلام کردید مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، این چه نوع پرداختی است که چندین ماه است ما باید انتظار آن را بکشیم و پولی را که نگرفته‌ایم را از زبان شما باید بشنویم؟!
3280---021
* آقای روحانی مشکلات مردم به خاطر امضای برجام، و انجام یکطرفه تعهدات ایران به سود غرب است و امضاهای نسیه موجب نشده گشایشی در اقتصاد و معیشت مردم حاصل شود. اتحادیه اروپا با توجه به سابقه‌ بدی که دارد چرا بر امور مهم‌تری چون اشتغال و سفره مردم ترجیح داده شده است که حتی برون‌رفت از مشکلات را منوط به تحقق آن می‌دانید. آیا 5 سال زمان کافی نبود که پی ببرید عزم ملی و اقتصاد جهادی و اقتصاد مقاومتی تنها راه است؟
3767---0919
* آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان گفته دنیا به مزخرفات آمریکا بی‌توجه است. پس چرا ایشان همه توانایی هسته‌ای کشورمان را برای کسب اعتماد آمریکایی‌ها از بین برد و چندین سال عقب افتادیم. چرا به آمریکایی‌ که دنیا به آن بی‌توجه است، این قدر از کیسه این ملت و جوانان دانشمند آن باج دادند؟
8895 ---- 0919
* در روستاهای شهرستان هریس از 30 سال قبل قرار بود راه روستایی ساخته شود اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است اگر حادثه‌ای در این مناطق رخ دهد عوامل امداد و نجات و خدمات‌رسانی قرار است از کدام مسیر خود را به محل برسانند؟
5134---0914
* سند 2030 قرار بود لغو شود ولی گویا اجرای آن با چراغ خاموش در بسیاری از پیش‌دبستانی‌ها شروع شده است.
5530 ---- 0936
* چرا وعده‌ دولت درمورد «یاراکارت» پس از ماه‌ها انتظار عملیاتی نمی‌شود؟ به طور مکرر به بانک تجارت مراجعه و با اطلاع یافتن از عدم اجرای آن دست خالی برگشته‌ام. وقتی توان کاری را ندارند قول آن را به مردم ندهند.
5284 ---- 0935