kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۹۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» در تهران


همزمان با سالروز شهادت حضرت
امام رضا(ع)، پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد(مرتضی) عبداللهی با حضور انبوه مردم شهید پرور تهران تشییع شد.
 پیکر مطهر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی دیروز از مقابل مسجد جامع صفا در خیابان نظام آباد به سمت میدان امام حسین(ع) تهران تشییع و برای خاکسپاری در قطعه 26 گلزار شهدای تهران به بهشت زهرا(س) منتقل شد.
این شهید سرافراز سه شنبه گذشته در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در شهر البوکمال در استان دیرالزورسوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره گروه تروریستی تکفیری داعش به شهادت رسید.
پدر شهید عبداللهی:
خودم و هزاران مرتضی فدای رهبر
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی نیز روز جمعه، با حضور خانواده و دوستان شهید در معراج شهدای تهران برگزار شد.
پدر شهید عبداللهی در مراسم وداع با پیکر فرزند شهیدش گفت: مرتضی را از جان‌ودل بزرگ کردم و فکر نکنید دلم برایش نمی‌سوزد اما چیزی بزرگ‌تر از مرتضی وجود دارد و آن اسلام است، امروز نیز پرچم اسلام در دست رهبر انقلاب قرار دارد، خودم و هزاران مرتضی فدای رهبر.
وی با بیان اینکه مرتضی با شهادت خود معنی تبعیت از رهبر را نشان داد، افزود: هر کسی می‌خواهد برای مرتضی کاری انجام دهد دنبال‌رو رهبر باشد و شفاعت این شهید که شامل دوستان و خانواده و بسیاری از افراد می‌شود مشروط به حب رهبر است.
این پدر شهید با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا، تصریح کرد: آفرین بر مرتضی که با شهادت خود معنی مرگ بر آمریکا گفتن خانواده ما را نشان داد.