kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* من تا به حال کیهان نخوانده بودم اما وقتی دلیل توقف چاپ روزنامه را شنیدم روزنامه آن روز را تهیه کردم و خواندم. حرف بسیاری برای گفتن دارم، اما یک جمله برای کیهان دارم: درود بر آنانی که از مظلومان حمایت می‌کنند و ترس را بر جان دشمنان می‌اندازند و پس از این من هم یک کیهانی‌ام.
شروین- م
* تیترهای کیهان خیلی وقت است که خواب کاسبان برجام و غرب‌زدگان را آشفته کرده است و کینه و خصومت بر علیه کیهان امری عادی است اینها بخواهند یا نخواهند در آینده باید شاهد برخورد موشک‌های یمن به اهداف دشمنان یمن و منطقه باشیم زیرا یمن صاحب فناوری لازم موشکی شده است کیهان هم یک رسانه انقلابی است که اخبار را مخابره می‌کند، چه بخواهند چه نخواهند.
7396---0919
* با توقیف کیهان می‌توانم به جرأت بگویم که مشتاقان بیشتری انتظار کیهان را می‌کشند تا روزنامه را مطالعه کنند. رسالت‌مندی انقلابی کیهان در انعکاس مواضع مسئولان یمنی برج‌های دوبی را بدجوری لرزاند، آفرین به کیهان عزیز.
8810---0919
* غرب‌گرایان داخلی زیاد ذوق‌زده نشوند با توقیف کیهان قرار نیست معادله جنگ به نفع آل سقوط و متحدانش تمام شود بلکه در آینده همه خواهند دید که پیروز میدان نبرد ارتش و مردم یمن هستند و آنانی که نسبت به تیتر کیهان هراسان شدند بدانند که معادلات در جنگ را یمنی‌ها تغییر خواهند داد. کیهان رسالت خبری‌اش را با منعکس کردن سخن مسئولان کشور یمن به خوبی ایفا کرد.
رضائی
* برخی افراد که مخالف کیهان هم هستند، تیتر کیهان را یک تیتر حرفه‌ای دانستند اما نشریات جیره‌خوار که همواره بر ضد منافع و امنیت ملی تیتر می‌زنند حتی یک تذکر از شورای امنیت ملی یا هیئت نظارت مطبوعات دریافت نمی‌کنند. ولی ما به کیهان افتخار می‌کنیم که صدای مردم است.
8113---021
* چگونه می‌شود تیترهای کیهان خواب برخی را آشفته می‌کند؟ مصالح چه کسانی با تیترهای کیهان به خطر می‌افتد که حاضرند با توقیف کیهان به دشمنان امتیاز بدهند؟
پدرام
* تیتر کیهان انعکاس تهدید موشکی دولتمردان یمن بود اما کیهان توقیف شد! آزادی بیان و... که می‌گفتند این بود؟!...
نامجو
* کیهان 2 روز توقیف شد آن هم به خاطر نگرانی عده‌ای برای منافع متجاوزان به یمن در حالی که تیتر کیهان سیلی محکمی به آل سعود و متحدان منطقه‌ای‌اش می‌زد.
7772---0938
* مردم غافلگیر شدند وقتی روزنامه کیهان را روی پیشخوان دکه‌های روزنامه‌فروشی ندیدند! چطور می‌شود که تجاوز وحشیانه آل سعود به مردم بی‌دفاع یمن در نظر برخی مسئولان بی‌اهمیت است اما دفاع موشکی ارتش یمن و تیتر کیهان به نقل از مدافعان مردم مظلوم یمن خاری در چشم آنان است؟!
نیما مرصادی
* متعجبم که چرا همسو با ذوق‌زدگی استکبار از توقف 2 روز چاپ کیهان برخی در ایران هم همانند دشمنان ذوق‌زده شدند و مواضعی بی‌شرمانه اتخاذ کردند درحالی‌که وبا و قحطی جان انسان‌های بی‌پناه را در یمن می‌گیرد.
8442 ---- 0911
* آن هنگام که آن بن‌سلمان آل‌بریتیش برای ایران خط و نشان می‌کشید که جنگ را به مرزها و درون ایران می‌کشیم چرا صدایی از دولت درنیامد که آل‌سعود غلط کرده که اعلان جنگ کرده ولی تا رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرد با حمله موشکی یمن به عربستان، این ایران است که اعلان جنگ بالقوه کرده، حضرات مدعی اصلاح‌طلبی ناگهان در دفاع از آل‌سعود به فکر منافع ملی افتادند؟!
سیدکیومرث
* مقامات یمنی بارها متذکر شدند که توان موشکی ارتش یمن باید ارتقاء یابد تا به عربستان و امارات برسد حال نمی‌دانم کجای تیتر کیهان به نظر آقایان تنش‌زا و ضدامنیت ملی بود که این‌گونه عمل کردند!
سالاری
* خبر حمله موشکی یمن از سوی مقامات یمنی اعلام شد، عربستان و امارات هم جزو متجاوزان به خاک یمن هستند. واقعا کجای تیتر کیهان خلاف امنیت ملی است؟
9252 ---- 021
* تیتر کیهان همه را به شوق آورد اما چرا برخی از آن ترسیدند و منافعشان را در خطر دیدند و آن را به منافع ملی نسبت دادند سوالی است که کیهان بارها به آن پاسخ داده است.
حاجت‌دینی - کرمان
* آقای نوبخت! کیهان نقل قول کرد و محکوم شد اما نشریات زنجیره‌ای که بارها برخلاف امنیت ملی نوشتند چرا محکوم نشدند و یا نمی‌شوند. چون کیهان پشتوانه مردمی دارد و مردم حامی این روزنامه‌اند اما نشریات زنجیره‌ای٬ مزدبگیر عوامل غرب در داخل و خارج هستند. بله موضوع این است.
8953 ---- 021
* روزنامه‌های مدعی اصلاح‌طلبی با دادن آدرس غلط و بعضا دروغ به مردم در مورد برجام و عواقب عدم امضای برجام، منافع و امنیت ملی را به چالش کشیدند. در این مورد هیئت نظارت بر مطبوعات و ... سکوت کردند اما کیهان که حرف‌های مسئولین یمن را منعکس کرد خلاف منافع ملی تشخیص داده و توقیف شد!
بخشنده - رشت
* واقعاً مایه تأسف است. روزنامه‌های زنجیره‌ای مقدسات را زیر سؤال می‌برند ولی هیئت نظارت بر مطبوعات حتی از کار آنها اظهار ناخشنودی هم نمی‌کند. چه رسد به اینکه تذکر بدهد. آن وقت کیهان چون سخنان نمایندگان ملت مظلوم یمن را منتشر می‌کند، دستور توقیف آن را می‌دهند! واقعاً عجیب است!
7345---0912
* چرا کیهان به خاطر انتشار واقعیاتی درباره یمن از دولت تذکر می‌گیرد اما روزنامه ق در همان 15 آبان مطالبی را از یک فرد معلوم‌الحال در تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط حساس کنونی چاپ می‌کند اما هیچ برخوردی با او نمی‌شود؟
8269---0936
* از نظر افسادطلبان وطنی «منافع ملی» یعنی تلخ نشدن ذائقه وهابیون بی‌عقل حاکم بر عربستان و امارات و حمایت از تجاوزگری‌های آمریکا، رژیم صهیونیست و انگلیس و عوامل منطقه‌ای‌شان!
9662---0915
* بنده یک سؤال از سخنگوی دولت دارم. آیا آن زمانی که در انظار دشمنان گفته شد که خزانه خالی است، منافع ملی به خطر نیفتاد؟
7351---0913
* این همه روزنامه‌های زنجیره‌ای برخلاف امنیت ملی و برضد اهداف انقلاب اسلامی تیتر می‌زنند دولت کجاست؟ ولی دولت به خاطر یک نقل قول از انقلابیون یمنی به کیهان می‌تازد و می‌خواهد صدایش را خفه کند!
0274---0912
* دولتمردان به جای آنکه از تیتر انقلابی روز 15 آبان کیهان قدردانی کننداز آن شکایت کرده و سپس آن را توقیف کردند! این کار دل مؤمنین را به درد آورد. چرا وضعیت به صورتی درآمده که افرادی این گونه سعی در پایمال کردن نقشه راه امام راحل، ارزش‌ها و اصول متعالی نظام و انقلاب اسلامی را دارند؟
2470---0919
* وقتی برای حکومت‌های ستمگر آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و دیگر ظالمان منطقه اتفاق ناگواری می‌افتد از اعماق وجودم خوشحال می‌شوم و از خدا می‌خواهم بیش از این بلایای وحشتناک را بر آنان نازل کند. آیا از دیدگاه بعضی‌ها آل‌سعود اجازه دارد چند سال یک ملت بی‌دفاع را بمباران کند و آن طرف مظلوم فقط باید منتظر مرگ باشد؟ وجدان بعضی‌ها کجا
رفته است؟
5425---0913
* این آرزوی هر ایرانی و هر آزادیخواه جهان است که یمنی‌های بی‌دفاع را به موشک مجهز کند و متأسفانه در حال حاضر ایران این امکان را ندارد. ولی همین که یمنی‌ها خودشان به چنین سلاحی برای مقابله با وحشی‌های آل‌سعود دست یافته‌اند و آن را به کار گرفته‌اند باید به آنها گفت دست مریزاد.
6128---0912