kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳
نماینده مردم دامغان در مجلس:

توقیف روزنامه کیهان کار درستی نبود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توقیف روزنامه کیهان اقدام صحیحی نبود و به جای برخورد با این روزنامه که در راستای اهداف نظام حرکت می‌کند باید با افرادی که علیه منافع ملی کشور اقدام می‌کنند برخورد شود.

دامغان- خبرنگار کیهان:

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در دامغان گفت: روزنامه کیهان کار درست را انجام داد و به نقل از انصارالله که امروز در جبهه مقاومت است مطالبی را منتشر کرد.
ابوالفضل حسن‌بیگی افزود: اقدام قوه قضائیه در توقیف روزنامه کیهان کار درستی نبود و قوه‌قضائیه نیز به این مسئله که مطلبی که روزنامه کیهان نوشته توسط رسانه قانونی حوثی‌ها نوشته شده اعتراف داشت. وی گفت: اگر بنا باشد که اعلام مظلومیت مردم یمن را به گوش جهانیان نرسانیم به طور قطع این راهی خواهد شد برای اینکه فردا رژیم صهیونیستی هر ظلمی را که به مردم فلسطین و لبنان روا دارد دیگر هیچ رسانه‌ای جرأت نکند که صدای مظلومیت این ملت‌ها را به گوش جهانیان برساند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: من توقیف روزنامه کیهان را اقدام مثبتی نمی‌دانم و امیدوارم که مسئولان امر اجازه دهند که رسانه‌ها مطالب را بیان کنند. وی همچنین اشاره کرد: امروز بعضی از رسانه‌ها علیه امنیت ملی ما اقدام می‌کنند اما روزنامه کیهان همواره در راستای حفظ امنیت و اقتدار نظام حرکت کرده که نباید توقیف و تنبیه می‌شد و تحقیقاً باید در این راستا با کسانی که اقداماتی را علیه امنیت ملی کشور صورت می‌دهند برخورد شود.
نماینده مردم دامغان در مجلس اضافه کرد: مردم یمن امروز در بدترین شرایط هستند و در محاصره شدید ائتلاف سعودی‌ قرار دارند و ائتلاف سعودی‌ میلیاردها دلار پول خرج می‌کند تا بمب بر سر مردم یمن بریزد لذا اگر بنا باشد در کشور صدای مظلومیت و محرومیت نابودی فرزندان کوچک یمنی هم به گوش جهانیان رسانده نشود پس چه کسی باید این کار را انجام دهد.