kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* عراقی‌ها باید قدر و ارزش نیروهای حشدالشعبی را بدانند چرا که بعد از خدا و عنایت ائمه معصومین مدفون در این کشور این نیروهای مخلص حشدالشعبی هستند که پشتوانه‌ای مطمئن برای آنان محسوب می‌شوند.
5364---0912
* به اصطلاح اصلاحاتی که این روزها توسط محمدبن سلمان در عربستان انجام می‌شود یادآور حرکات واپسین ماه‌های حکومت شاه خائن در ایران است. ان‌شاءالله به زودی شاهد فروپاشی نظام جهنمی تکفیری شجره ملعونه در عربستان باشیم.
9284---0912
* در دعای 44 صحیفه سجادیه، امام‌ زین‌العابدین(ع) می‌فرمایند اگر دشمنی ما با دشمنان برای خدا باشد هرگز با چنین دشمنی در یک صف قرار نگرفته و دوستی نخواهیم کرد. قابل توجه بعضی از دولتمردان که تحت هر شرایطی با دشمنان خدا هم مدارا کردند و توجه نداشتند که دشمن، دشمن است.
4073---0910
* دولت و دولتمردان اگر در این اقیانوس سیاست شنا کردن را بلد بودند و یا حداقل به نصیحت خیرخواهان و دلسوزان گوش فرا می‌دادند امروز در برجام این‌گونه بدفرجام گرفتار نشده و برای نجات دست به سوی اروپایی‌ها دراز نمی‌کردند.
6858---0919
* برجام نوزاد ناقص‌الخلقه مرده‌ای است که بعضی‌ها دوست دارند آن را در آغوش گرفته و وانمود کنند زنده است درحالی که بوی تعفن مردار را نمی‌توان پنهان کرد.
8612---0912
* شاید مسئولان دولتی و مجلس با زبان‌بازی‌های رسانه‌ای توانسته باشند نظر بخشی از مردم را با برجام همراه سازند، اما وجدان خود و خدا را هم می‌توانند در مقابل کوتاهی های خود قانع کنند؟!
8058---0918
* برجام دستپخت دولت حتی نتوانسته کاری کند که حداقل دولتمردان حقوق کارمندان را سر موعد مقرر بپردازند آفتاب تابان و فتح‌الفتوح بودن برجام پیش‌ کش.
8886---0914
* در یکی از دفعاتی که رئیس دولت هفتم و هشتم در سازمان ملل حضور یافت در جلسه‌ای با نمایندگان پارلمان شیطان بزرگ نمایندگان آمریکایی به وی گفتند هنوز از مساجد شما صدای مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود. وی در پاسخ گفت: مردم می‌گویند (یعنی من رئیس‌جمهور چنین چیزی نمی‌گویم!) معلوم است که چقدر دشمن از ندای مرگ بر آمریکای مردم وحشت دارد. لذا لازم است مسئولان نظام نیز هماهنگ با ملت در مناسبت‌های مختلف با صدای رسا این شعار را تکرار کنیم.
شکیبا
* مسئولان وزارت نیرو مکرر در مصاحبه‌هایشان از قیمت پایین آب و برق نسبت به کشورهای دیگر سخن می‌گویند ولی از ارزش پول ملی که روز به روز افت می‌کند چیزی بر زبان نمی‌آورند! آیا دستمزدها نیز با کشورهای دیگر تنظیم می‌شود؟ گناه مردم چیست که تاوان بی‌تدبیری‌هایی را که باعث پایین آمدن ارزش پول ملی شده، بپردازند.
0471 ---- 0910
* یکی از راه‌های مبارزه با گرانفروشی ارائه فهرست قیمت اقلام و اجناس به اصناف و موظف کردن آنان به اطلاع‌رسانی مکتوب قیمت‌ها برای مشتریان است.
6263 ---- 0938
* علی‌رغم وعده چند ماه پیش دولت درخصوص وام با پشتوانه یارانه موسوم به یاراکارت چندین بار به بانک تجارت مراجعه کردم و هربار گفتند دستورالعمل آن هنوز نیامده است! لطفا مسئولان امر درباره این وعده توخالی توضیح دهند!
5248 ---- 0935
* در اتوبان یادگار امام بین خیابان میمنت و دامپزشکی از شمال به جنوب، میوه‌فروشی چند سال است که چرخ دستی خود را در پیاده‌رو و اتوبان قرار داده و باعث ترافیک می‌شود. نمی‌دانم چرا شهرداری منطقه 10 برخوردی با او نمی‌کند!
علی زمانی
* بانک مرکزی می‌گوید ارز به طور غیرمنطقی گران شده است. ولی حقیقت آن است که طی ماه‌های گذشته خود بانک مرکزی ارز دولتی را با شیب تند گران کرده و به تبع آن نرخ بازار سیاه هم به همان شکل افسارگسیخته گران شده است.
8853 ---- 0912
* ادای کلمه مورد تکریم «ایران» باید با لهجه و بیان صحیح باشد. باب شدن اصطلاح «ایرونی» در محافل داخلی و رسانه ملی کشور امری پذیرفتنی نیست. البته شبکه‌های ضدانقلاب مدت‌هاست از واژه «ایرونی» استفاده می‌کنند که این رفتار توهین به نام اصیل ایران است.
سیدحسن مهاجری
* خودم را بیمه اختیاری کردم تا در زمان نیاز بتوانم از خدمات بیمه بهره‌مند باشم اما بلافاصله بعد از بیمه اختیاری، یارانه‌ام را قطع کردند در حالی که ساکن روستایی در ورامین هستم. مسئولان مربوطه با چه توجیهی یارانه من و خانواده‌ام را قطع کرده‌اند.
طالب نصیری
* از وزیر کشور درخواست می‌شود نام میدان امام خمینی کرج را که بعد از بازسازی متاسفانه آن را تغییر داده‌اند به نام امام راحل(ره) برگردانند. تمام اشخاص در این نظام زیر نام مبارک امام قرار دارند.
3369---0935
* درمانگاه خیریه امام صادق(ع) در شهر قم دفترچه سلامت بنده را نپذیرفت. چرا؟ مراکز خیریه با هدف کمک به افراد کم درآمد تاسیس می‌شوند. چرا این مراکز تحت پوشش دفترچه بیمه سلامت قرار نمی‌گیرند؟
9240---025
* مسئولان شهرداری اصفهان پاسخ بدهند دلیل اینکه زیرگذر عابر پیاده خیابان شهید نیک حجت این شهر به روی شهروندان باز نمی‌شود چیست؟
3413---0913
* در شهرستان گالیکش واقع در استان گلستان زیارتگاهی در روستای پاسنگ بالا به نام تکیه بابا وجود دارد. متاسفانه مسیر ورودی این زیارتگاه کم عرض و خراب است و زائرین بسیار اذیت می‌شوند. مسئولان اداره اوقاف استان باید از وجوه جمع‌آوری شده این زیارتگاه برای ساخت جاده مناسب استفاده کنند.
5431---0912
* تعدادی نوازنده در مکان‌های پرتردد مانند جلوی درب ورودی ایستگاه‌های مترو، تالار وحدت و... اقدام به نوازندگی می‌کنند!  محافظین این گروه‌های نوازنده در صورت اعتراض شهروندان نسبت به رعایت احترام ماه صفر برخورد فیزیکی می‌کنند! واقعا مجوز این فعالیت مطربانه  را چگونه دریافت کرده‌اند؟!
3885---021