kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ما قبلا می‌گفتیم مذاکره با شیطان دیوانگی است ولی می‌گفتند چرا شما می‌لرزید؟ بروید به جهنم، بی‌سوادها، ترسوها و ...! ولی به هرحال خدا را شکر که پس از 4 سال مواضع آنها با ما یکی شد!
8853 ---- 0912
* چرا رسانه‌های زنجیره‌ای سخنان رئیس‌جمهور مورد حمایت خویش را در مورد شیطان بزرگ و بدعهدی او انعکاس ندادند؟ معلوم می‌شود که واقعا چقدر شیفته شیطانند که حتی یک تلنگر خشک و خالی هم‌طیف‌های خود به کدخدا را نیز برنمی‌تابند و انعکاس نمی‌دهند!
شیخ ‌بها
* امیدواریم این مواضع جدید را که از آقای رئیس‌جمهور در رابطه با آمریکا می‌شنویم علامت هوشیاری و متنبه شدن دولت باشد و بتواند جلوی بخشی از خسارت‌های سنگین وارد شده به کشور را بگیرد.
3959 ---- 0911
* اگر به گفته آقای رئیس‌جمهور کشورمان مذاکره کشورهای شرق آسیا مثل کره با آمریکا دیوانگی است پس تکلیف دولت ایشان که چهار سال فرصت کشور را پای این دیوانگی یعنی مذاکره با آمریکا هدر داده چه می‌شود؟
8895 ---- 0919
* بیان این مضمون از زبان آقای رئیس‌جمهور که مذاکره با آمریکا دیوانگی است آن هم بعد از 4 سال فرصت‌سوزی و واگذاری امتیازهای نقد به بیگانگان دردی را از مردم و کشور درمان نمی‌کند. هم رئیس‌جمهور و هم رئیس مجلس باید پاسخگوی این همه خسارت به کشور باشند.
عباسی
* یک جریان سیاسی معلوم‌الحال موضوع رد صلاحیت عضو شورای شهر یزد را مسئله اول کشور کرده تا اذهان را از خیانت‌های آمریکا در برجام غافل کند و اگر بتواند مردم را نسبت به نهادهای انقلاب مثل شورای نگهبان بدبین سازد.
2693 ---- 0917
* کاش رئیس مجلس شورای اسلامی همین مقدار حساسیتی را که درمورد موضع قانونی شورای نگهبان درباره عضو شورای شهر یزد دارند درمورد سرنوشت هسته‌ای کشور می‌داشتند و باعث تصویب 20 دقیقه‌ای برجام با این همه زیان و خسارت نمی‌شدند.
0097 ---- 0919
* آمریکا باید از سپاه پاسداران عصبانی باشد چراکه برنامه طراحی شده چندین ساله شیطان بزرگ یعنی اعزام تروریست‌های داعش به منطقه با حضور انقلابی و به موقع و کمک مستشاری پاسداران به کشورهای دوست منطقه نابود شد و کار داعش رو به پایان است.
حیدری
* علی‌رغم هزینه‌های زیادی که در آستانه اربعین حسینی(ع) به زائران تحمیل کردند، انشاءالله امسال اربعین پرشورتری خواهیم داشت.
2382 ---- 0914
* مردم عراق در این 10 روز قبل از اربعین دار و ندارشان را با جان و دل و عاشقانه در اختیار زائرین اربعین امام حسین(ع) قرار می‌دهند ولی در کشور خودمان هم دولت و هم یک عده دنبال کاسبی از این موضوع افتاده‌اند. واقعا جای تأسف و شرمندگی است!
2581---0910
* دولت و شهرداری شهرهای مرزی ایام اربعین امام حسین(ع) را وسیله کاسبی خود قرار داده‌اند. خجالت نمی‌کشند حق ورودی پارکینگ در شهرهای مرزی را 50 هزار تومان تعیین کرده‌اند و هر شب هم 5 هزار تومان با صاحب ماشین حساب می‌کنند.
رحمانی
* 24 مهرماه برای گرفتن ویزای عراق ثبت‌نام کرده‌ایم ولی هنوز، ویزا آماده نشده است. چرا؟ یعنی دو هفته مدت کمی است؟! چرا این قدر ضعف و سنگ‌اندازی برای زوار اربعین؟
هم‌وطنی از دهدشت کهگیلویه و بویراحمد
* امثال شهید حججی‌ها در راه دین پیامبر اکرم(ص) سر می‌دهند آنگاه می‌شنویم که در دانشگاه اراک فردی بی‌سروپا که عنوان استادی را به یدک می‌کشد سرکلاس به مقدسات توهین کرده است. وقتی این خبر را شنیدم آتش گرفتم. این هرزه‌ها را باید از مراکز علمی بیرون بریزند.
علیمردانی
* آقای بهادری نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی که برای جمع‌آوری رأی برای رئیس‌جمهور، با دولت همصدا شدند و بودجه کلانی بابت احیای دریاچه گرفتند، حال چه پاسخی به ملت دارند! چرا نگین فیروزه‌ای آذربایجان از بین رفت؟ شما دائم از اختصاص بودجه کلان توسط دولت برای احیای دریاچه می‌گفتید! آن بودجه‌های کلان کجا هزینه شد که این بلا بر سر دریاچه آمد؟!
9590---0914
* اغماض و اعلام نشدن نرخ دستوری قند و شکر به مدت دو ماه توسط مدیران میانی بی‌تجربه دولتی، چغندرکاران را با چالش و کارخانه‌ها و سهامداران خرد را با زیان روبه‌رو کرده است. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
9919---0912
* استاد شریعتمداری، از یادداشت روز شماره 21758 جنابعالی بر خود بالیدم ان‌شاءالله خداوند تبارک و تعالی، شما را برای اسلام به سلامت دارد. اجرتان با سیدالشهداء(ع).
7988---0912 و 9909---0911
* تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کرده‌اند که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غرب‌گرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.
2470---0919
* از رئیس‌جمهور درخواست می‌شود محض رضای خداوند برجام را رها کنند و در این مدت باقیمانده از عمر دولت دوازدهم به معضلات و مشکلات بیکاری، تورم، ‌اشتغال، ازدواج جوانان که سن آنها به بالای سی سال رسیده، رکود و... بپردازند.
1648---0915 و 8902---0914
* دشمنان با برنامه‌های ماهواره و شبکه‌های مجازی نابودی دین و اخلاق در جامعه ایران را دنبال می‌کنند. از طرف دیگر با محصولات تراریخته نسل‌کشی آرام و بی‌صدای ایرانی‌ها را هدف گرفته‌اند. عرضم این است که چرا بعضی از مسئولان به سادگی از کنار طرح‌های شیطانی شیطان بزرگ عبور می‌کنند و احساس مسئولیت ندارند.
8313---0919
* سران سه قوه اظهار می‌دارند که 90 درصد از موجودی سپرده‌گذاران موسسات کاسپین پرداخت شده و مشکل آنها حل شده است؟! اینجانب که یکی از هزاران سپرده‌گذاران هستم و با برخی دیگر از سپرده‌گذاران در ارتباطم گفته حضرات را تایید نمی‌کنم. ما تا به حال نتوانستیم حتی بخشی از سپرده‌های خود را دریافت کنیم.
خ.ص.ن- ساری
* برای انشعاب گاز در شهر آبسرد دماوند بعد از عبور از هفت‌خوان که چندین سال طول می‌کشد با مشکل جدید که مطالبه عوارض عجیب حفر لوله در کوچه‌های خاکی نام گذاشته شده مواجه می‌شویم. تو را به خدا به داد این مردم بیچاره برسید.
8949---0912
* وزارت نیرو امتیاز برق خانگی را 2 میلیون تومان محاسبه کرده است، مگر در این نوع موارد قانون نیست؟ پس مجلس، شورای سیاست‌گذاری و دیگر نهادهای نظارتی مشغول چه کاری هستند که موضوع به این مهمی را رسیدگی و برخورد نمی‌کنند.
کاظم نفری
* برای دریافت برگ معاینه فنی خودروی دوگانه‌سوز علاوه بر پرداخت هزینه‌های جاری دریافت معاینه فنی و کپسول گاز، باید 214 هزار تومان بابت تست هیدرواستاتیک پرداخت کرد! مسئولان مربوط باید مشخص کنند که بر چه مبنایی این رقم را محاسبه کردند؟
9072---0913