kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۱۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

بی‌اخلاقی و نژادپرستی سینمای آمریکا در برش هالیوودی فاش می‌شود(اخبار ادبی و هنری)



پخش سری جدید برنامه «برش هالیوود» (Hollywood Cut) از شبکه پرس تی وی آغاز شد.
حامد عزتی زاده تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه اظهار کرد: سری جدید برنامه «برش هالیوودی» در 13 قسمت 10 دقیقه‌ای تولید شده و به بررسی مسایل اخلاقی، نژادپرستی و تحریف برخی از چهره‌های سیاسی شناخته شده در سینمای هالیوود می‌پردازد.
وی به استفاده از برش‌هایی از بیش از 80 فیلم سینمای هالیوود در تولید این برنامه ‌اشاره کرد و افزود: در مبحث بی‌اخلاقی، موضوعاتی همچون ترویج مواد مخدر، قمار، روابط نامشروع و خشونت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین در مبحث نژادپرستی به بررسی نمونه‌های نژادپرستی علیه سیاهپوستان، سرخپوستان و مردمان غرب آسیا و برخوردهای نژادپرستانه به نفع یهودیان خواهیم پرداخت.
 عزتی‌زاده در زمینه تحریف برخی چهره‌های سیاسی شناخته شده و مثبت نشان دادن آنها به افکار عمومی بین‌المللی نیز به شخصیت‌هایی همچون آنگ سان سوچی سیاستمدار میانماری و برنده جایزه صلح نوبل با سابقه اقدامات غیرانسانی علیه مسلمانان میانمار، وینستون چرچیل سیاستمدار و نویسنده بریتانیایی، الیزابت دوم ملکه بریتانیا و جورج بوش رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا ‌اشاره کرد که در این مجموعه بدانها پرداخته شده است.
تهیه‌کننده «برش هالیوودی» گفت: علاوه‌بر استفاده از برش‌ها و نمونه‌های عینی از فیلم‌های هالیوودی در تولید این برنامه، مصاحبه‌هایی نیز با کارشناسان مرتبط با موضوعات مورد بررسی انجام شده است.