kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۷۰۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* فرارسیدن ماه حزن و غم اهل بیت و شهادت مظلومانه آقا اباعبدالله‌ (ع) و یاران باوفایش در کربلا و اسارت عمه سادات حضرت زینب کبری و اهل بیت را بر عموم مسلمین و جهان اسلام تسلیت عرض می‌کنیم. ان‌شاء‌الله امت اسلام از عاشورا درس بصیرت، اطاعت از حق و فریاد علیه ظلم و ستیز با مستکبرین را بیاموزند و فریاد زنند.
0471---0910 و 6455---0910
* مردم ما خوب می‌دانند و دولت هم باید بداند که عربده‌های ترامپ یک بازی سیاسی است. چون او به خوبی واقف است که برجام بدون شلیک حتی یک گلوله، ما را از صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای برای سالها محروم کرد. پس توجیهی برای برهم زدن آن وجود ندارد. ترامپ می‌خواهد ما را به هیچ سرگرم کند و از اصول و امور مهم بازدارد چنانکه طی 3 سال همه انرژی دولت صرف تقریبا هیچ شد.
ابوالقاسمی
* ترامپ هر چه لایق خود و امثال خودش هست به ایران نسبت می‌دهد ولی بشنود که این صدای ملت ایران است: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
2554---0930
* در پاسخ به اراجیف ترامپ رئیس‌جمهور معلوم‌الحال آمریکا باید همه جریان‌های سیاسی کشور متحد شده و یکصدا تنفر خود را از سیاست‌های شیطانی شیطان بزرگ به نمایش بگذارند. این جرثومه فساد را که چهره بی‌روتوش آمریکا را به نمایش گذاشته است باید سرجایش بنشانیم تا خفه شود.
8902---0914
* باید کاری کرد که بلندگوی سازمان ملل در ایالت نیویورک آمریکا به محل اظهارنظرهای پوچ و بی‌اساس افراد معلوم‌الحالی مانند ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نشود این جماعت دم از حقوق بشر می‌زنند درحالی که نشان داده‌اند اعتقاد به آن ندارند.
2430---0913
* کسی مثل ناصر هادیان که تمام هم و غمش این است که در یک برنامه تلویزیونی چند صد ناو هواپیمابر آمریکا را به رخ مردم ایران بکشاند و قدرت و عزت ایران و ایرانی را زیرسؤال ببرد چرا باید به عنوان میهمان به سیمای جمهوری اسلامی دعوت شود؟
علیمردانی
* وقتی دیگر کشورهای غربی طرف مذاکرات هسته‌ای تحریم‌های جدید آمریکا بر علیه مردم ایران را نقض برجام نمی‌دانند، دیگر پایبندی و خروج از برجام برای طرفین معنا نخواهد داشت زیرا برجام مدت‌هاست آتش زده شده است.
5468---021
* تنها راهکار مقابله با زیاده‌خواهی‌ها و حرکت‌های قلدرمآبانه شیطان بزرگ آمریکا و متحدان اروپایی‌اش تغییر دادن محاسبه دشمنان از طریق مقابله متوازن با نقض عهدهای مکرر طرف مقابل است.
0978---0911
* رئیس‌جمهور گفته در صورتی که آمریکا برجام را نقض کند! ما فعالیت هسته‌ای را از سر می‌گیریم! این همه نقض توافق، تازه می‌فرمایید اگر نقض کند!
سوری
* در اخبار اعلام شد کشور فرانسه از برجام حمایت کرده است. وقتی ایران به واسطه برجام بازار فروش محصولات کشورهای اروپایی از جمله فرانسه شده و محصولات داخلی به ورشکستگی کشیده شده‌اند چرا آنها از برجام حمایت نکنند؟
4862---0912
* علی‌رغم اعلام لغو اجرای سند 2030 و اعتراض مراجع عظام و مسئولین بالای نظام ولی متأسفانه هر روز اخباری از اجرای یواشکی آن با نام «مهارت‌های زندگی» براساس سند یونسکو به گوش می‌رسد. چندی قبل خبر از خراسان شمالی بود و امروز خبر از مدارس منطقه 5 که بناست ساعتی برای «مهارت‌های زندگی» برای دانش‌آموزان ششم تا هشتم تدریس شود! از والدین گرامی، رسانه‌های انقلابی و معلمین عزیز درخواست می‌شود نگذارند سند خفت‌بار دشمن برای موفقیت در جنگ نرم علیه اسلام و جامعه اسلامی اجرا شود.مدیر مدرسه به‌طور علنی اعلام می‌کند من اصلاحاتی‌ام و مصمم به اجرای دستورات مافوق برای برگزاری چنین کلاس و درس!
یک فرهنگی از منطقه 5
* تجزیه عراق اسلامی و تشکیل دولت جدید در اقلیم کردستان از توطئه‌های دشمنان مستکبر است که می‌خواهند با ایجاد حیاط خلوت برای رژیم صهیونیستی، اهداف شوم خود را به سرانجام برسانند. ولی ان‌شاءالله به کوری چشم آنها و آل‌سعود با اتحاد و همدلی مقاومت و مردم منطقه هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
6263---0938
* تحریم همه‌جانبه منطقه کردستان عراق توسط کشورهای منطقه، اسرائیل را منزوی‌تر از گذشته خواهد کرد. از مواضع قدرتمندانه مقامات کشورمان در خصوص هوس‌های احمقانه مسئولان اقلیم کردستان عراق تشکر می‌کنم.
0129---021
* در کشور انگلیس شبکه اینستاگرام مخرب شناخته شده است و این شبکه غیرفعال شده است اما در کشور اسلامی چگونه می‌شود که چنین شبکه فاسدی آزادانه فعالیت داشته باشد؟
2811---021
* آقای موسی رضا ثروتی نماینده سابق مجلس می‌گوید که دولت قانون هدفمندی یارانه‌ها را کاملاً اجرا نکرده است! تجار ایرانی گلایه می‌کنند بعد از امضای برجام بانک‌های خارجی حاضر به همکاری نیستند! معاون توسعه و تجارت خبر داده اکثر کشورهای دنیا از جهانی شدن اقتصاد و سرمایه‌گذاری ناراضی‌اند و مسئولان از عدم ورود سرمایه خارجی به دلیل پابرجا بودن تحریم‌ها خبر می‌دهند از این طرف آقای روحانی از ایجاد یک میلیون شغل می‌گویند درحالی که وزیر کار دولت از 400 هزار فرصت شغلی ایجاد شده خبر می‌دهند! با این موارد ذکر شده آیا نباید از آقای روحانی در مجلس توضیح خواسته شود؟
5898---021
* در اخبار آمده بود انگلیس با آل‌سعود علیه ایران تفاهم‌نامه نظامی- امنیتی امضاء کرده‌اند چرا طبق رویه معمول در سیاست خارجه کاردار این دو کشور انگلستان و عربستان را به وزارت خارجه کشورمان احضار نکرده‌اند.
9839---0919
* دفاع دور از عقل و منطق دولتمردان حامی برجام از این توافق خسارت‌زا حکایت کسی است که هر سال در جواب این سؤال که چند سال سن دارد حرف قبلی خودش را تکرار می‌کرد و می‌گفت حرف مرد یکی است.
1713---0915
* در برنامه مسابقه آشپزی شبکه یک سیما از یک وسیله گازی که محصول کشور ایتالیا است تبلیغ می‌شود با این حساب پیشنهاد می‌کنیم شبکه ایران‌کالا که وظیفه تبلیغ کالاهای ایرانی را دارد تعطیل شود، چرا که ما مردم با این کار شبکه‌های سیما دچار تناقض می‌شویم.
6331---0912
* بازنشسته‌ای هستم که کمتر از یک میلیون حقوق می‌گیرم و دیگر توان پرداخت مخارج خانه را ندارم. کدام مسئول می‌تواند با یک میلیون امور خود را اداره کند؟ این نوع فاصله طبقاتی شایسته جامعه اسلامی نیست.
3097---013
* مسئولان محترم قوه قضائیه می‌گویند نظارت بر خود را تشدید کرده‌اند. ولی چرا تلفن گویای این قوه به شماره 9699 قطع است؟
9149---0910
* از شهردار شهر کوچصفهان گیلان تقاضا دارم به آسفالت شهر توجه کند شاید 15 سال می‌شود که آسفالت خیابان‌های شهر ما مرمت نشده است.
9921---0911
* در مسافرت با قطار با توجه به محدودیت‌هایی که در ایستگاه‌های بین‌راهی وجود دارد اختصاص فقط 20 دقیقه برای خواندن نماز کافی نبوده و مشکل‌ساز شده است. امیدواریم اصلاح شود.
2914---0990
* برای دریافت سهام عدالت در تاریخ 96/3/30 شماره شبای خود را به شرکت تعاونی سهام عدالت ارسال و شماره ثبت گرفتم. برای اطمینان بیشتر در تماس با تلفن 83338 شرکت تعاونی سهام عدالت اعلام شد که شهریور ماه به حسابمان واریز خواهد شد. در تاریخ 96/6/28 مجددا تماس گرفتم، گفتند هنوز تایید رسمی نشده است! اواخر آذرماه تماس بگیرید!!! گویا پرداخت سهام عدالت به ایرانی‌ها صرفا جنبه
انتخاباتی داشت!
بازنشسته وزارت بازرگانی سابق