kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دولتمردان بفرمایند آمریکا برای نقض برجام چه کار دیگری نکرده که آقایان غیرتی شوند و واکنش از خود نشان بدهند. کارد دشمن به استخوان ما رسیده ولی مسئولان فقط نظاره‌گر هستند. حداقل اعلام خطر بکنند.
0140---0902
* با توجه به خسارت‌های محض و دستاوردهای هیچ، آیا بهتر نیست پرونده هسته‌ای از دولت گرفته و به تیم توانمند و راه‌بلد سپرده شود؟!
6937---0919
* همان‌ خانم شرمن که با شعف ادعا می‌کرد ما در مذاکرات خیلی صمیمی هستیم و درباره مسائلی مثل موضوع نوه‌هایمان صحبت می‌کنیم و به اسم کوچک آقای ظریف را صدا می‌کنیم حالا مدعی شده بار معنایی لغاتی که در توافق گنجانده شده به درستی از سوی طرف مقابل فهم نشده است! این سخن یادآور همان هشدار عالی‌ترین مقام رسمی کشور است که اینها از پشت خنجر می‌زنند!
7977---0912
* در مناظره تلویزیونی آقایان هادیان و مهدی محمدی در تیتر یک شبکه خبر سیما آقای هادیان مرتب قدرت آمریکا را به رخ می‌کشید درحالی که خود آمریکایی‌ها کاملاً به ضعف خود پی برده‌اند و به ناتوانی خویش آگاه هستند. بنویسید بدترین درد همین عدم اعتماد به نفس و خودباختگی است.
7345---0912
* اسرائیلی‌ها می‌دانند عمر داعش رو به پایان است و جنگ سوریه و عراق تمام خواهد شد در نتیجه تمرکز مسلمانان مجدداً روی فلسطین اشغالی خواهد بود به همین دلیل جنایات وحشیانه در میانمار علیه مردم مظلوم و مسلمان این منطقه را تشدید کردند.
2221---0936
* فکر می‌کنم اگر شش کشور مذاکره‌کننده هسته‌ای به برجام پشت پا بزنند، دولت مدعی تدبیر یک تنه و داوطلبانه برجام را به پیش خواهد برد!
هاشمی- اصفهان
* به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم ما که پول‌های بلوکه شده را ندیدیم به کجا رفت. آیا در آمریکا ماند برای خرید هواپیما تا بعد از بدعهدی شیطان بزرگ، در دادگاه‌هایی که علیه کشورمان شکل می‌گیرد برداشت کنند؟
1417---0911
* چقدر انسان باید ساده‌لوح باشد که از اروپا، که جنایات شیمیایی‌اش هنوز از زن و کودک و رزمندگان ما شهید می‌گیرد، بخواهد که جواب قاطع به بدعهدی شیطان بزرگ با ایران بدهد!
2554---0930
* بعد از نجومی‌بگیران و حرام‌خواران که ذخیره نظام لقب گرفتند و آب هم از آب تکان نخورد، نوبت به شورای شهر تهران رسید که 996 میلیون تومان برای خرید تبلت و خودروی سواری برای استفاده خود هزینه کنند.
طباطبائی
* استقلال کردستان عراق یعنی رژیم صهیونیستی شماره 2 در کنار مرزهایمان، جنگ، ناامنی، قتل‌عام مردم کرد، افزایش قاچاق و... به مردم کرد توصیه می‌کنم همانند برجام ما به شیرینی چند لحظه آدامس توجه نکنند. بدخواهان غربی و صهیونیست هیچ گاه منافع مردم کرد را در نظر نداشته‌اند و نخواهند داشت.
محمد میرزاوند- طاها زینبی
* فروشگاه ... پر از خمیردندان و سایر اجناس خارجی شده است با چنین برخوردی که با تولیدکنندگان داخلی شده و می‌شود طبیعی است که کارخانه‌ها یکی پس از دیگری تعطیل بشوند و کشور پیشرفت نکند.
نام فروشگاه در کیهان مضبوط است.
9839---0919
* سخنگوی دولت پاسخ بدهد در حالی که آمار بی‌کاری کشور رو به افزایش است چگونه ایشان اعلام می‌کند رشد اقتصادی داشته‌ایم. یکی از علایم رشد اقتصادی اشتغالزایی و کاهش آمار بی‌کاری است که در جامعه اتفاق نیفتاده است. رشد اقتصادی با اعلام لحظه به لحظه نرخ برابری دلار آمریکا به صورت زیرنویس در تلویزیون ایجاد نمی‌شود.
0801---0915
* اگر مسئولان مقایسه‌ای بین تفریح اقشار مرفه و ثروتمند و تفریح خانواده کارگران و کارمندان داشته باشند شاید دیگر صحبتی از حقوق شهروندی و شعارهای اجرای عدالت و وجود برابری در میان همه افراد جامعه نکنند. علی‌رغم نام شیک منشور حقوق شهروندی برای بهره‌برداری تبلیغاتی دولت چیزی که در جامعه و شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود تبعیض و نابرابری‌های اجتماعی گروهی حداقلی نسبت به اکثریت جامعه است.
نویدزاده
* چرا علی‌رغم رأی دیوان عدالت مبنی بر حذف آبونمان، سازمان‌های مربوطه هنوز آن را در فیش‌های حامل‌های انرژی قید می‌کنند!
پاشایی از پارس‌آباد مغان
* هر ساله تعدادی از هم‌وطنان به دلیل نبود پل هوایی عابر پیاده مقابل شهرک صنعتی فرامان و شهرک صنعتی جاده سنندج- کرمانشاه به هنگام عبور از عرض جاده در اثر تصادف با اتومبیل‌های عبوری کشته می‌شوند.
2753---0918
* معاینه فنی خودروهای گازسوز، امسال جداگانه انجام می‌شود و تنها 3 مرکز در تهران برای تعداد بسیار زیاد چنین خودروهایی در نظر گرفته شده است که ترافیک سنگین و هزینه‌های گزاف بازدید و تعویض کپسول، رانندگان را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند.
3949---0912، 7274---0912 و...
* کابل برگردان تلفن باعث شده اینترنت ‌adsl بسیاری از شهروندان که از شرکتهای خصوصی با شرایط عالی خریداری کردند، قطع شود و کسی پاسخگو نباشد، حتی 0195 لطفا مسئولین امر رسیدگی کنند.
7274---0912
* یک فرهنگی با 27 سال سابقه و عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستم که توان ثبت‌نام فرزندم را در کلاس تقویتی کنکور ندارم. این در حالی است که عده‌ای ذخیره ما را که هزاران میلیارد تومان است غارت می‌کنند!
4457---0916
* شبکه‌های صهیونیستی با همکاری بهائیان و عناصر خود فروخته داخلی، توهین به مقدسات دینی، فرهنگی و مذهبی ملت ایران را در آستانه ماه محرم‌الحرام به شدت افزایش داده‌اند. مسئولان امر و جامعه رسانه‌ای و حوزه‌های دینی برای مقابله جدی با این تهاجم اقدامات مؤثری به کار گیرند.
1709---0918
* از مسئولان امر درخواست می‌شود نسبت به پرداخت طلب گندمکاران اهتمام ورزند از خردادماه که گندم خود را تحویل داده‌ایم هنوز به صورت کامل طلبمان را پرداخت نکرده‌اند. به چه چیزی سوگند یاد کنیم که مقروض و محتاج پول دسترنج یک سال تلاش خود هستیم؟! از رسانه‌ها درخواست می‌کنم مطالبات ما را پیگیری کنند.
یک کشاورز اهل سرپل ذهاب
* جهت اطلاع آقای نوبخت عرض می‌کنم افرادی از اهالی روستا، برای تأمین هزینه زندگی خود به ناچار از تعاونی روستا وام 25 درصد سود گرفته‌اند! اینها هم ایرانی‌اند همان ایران که شما گفتید رشد اقتصادی‌اش به 11 درصد رسیده است.!
8902---0914