kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

حوادث کوتاه از کشور


    تریاک در معده مسافر
مشهد- خبرگزاری صداوسیما:بازپرس ویژه جرایم فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: حدود یک کیلو و 600 گرم تریاک از معده مسافر پرواز زاهدان به مشهد کشف شد.
قاضی اصولی‌صفار، افزود: مأموران پلیس فرودگاه به این مسافر مشکوک شده و او را تحت نظر قرار دادند، سرانجام این فرد با دستور قضایی برای آزمایش رادیولوژی به بیمارستان منتقل و پس از بررسی دقیق محتویات معده این فرد مشخص شد وی حدود یک کیلو و 600 گرم تریاک را بلعیده است.
وی اضافه کرد: متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
کشف 179 کیلو تریاک
یزد- خبرنگار کیهان:رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 179 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد. سرهنگ «محمدحسین ستوده‌نیا» گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی اسکانیا را که با محموله رنگ از جنوب کشور به سمت تهران درحال حرکت بود متوقف کردند.
وی با اشاره به کشف 179 کیلو تریاک در بازرسی از داخل این خودرو گفت: در این راستا یک متهم نیز دستگیر شد.
دستگیری عامل 10 فقره تیراندازی
اهواز- باشگاه خبرنگاران جوان:فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل 10 فقره تیراندازی غیرمجاز و ایجاد رعب و وحشت در اهواز خبر داد.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده با بیان اینکه مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و گشت‌زنی‌های نامحسوس مخفیگاه فرد شرور را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند گفت: متهم در تحقیقات پلیس به تیراندازی‌های غیرمجاز اعتراف کرد.
انفجار تانکر گاز
اصفهان- فارس:مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: براثر انفجار تانکر حمل گاز در شهرک رازی شهرضا دو نفر جان باخته و دو نفر هم به شدت مصدوم شدند.
غفور راستین اظهار کرد: تانکر حمل گاز در شهرک رازی شهرضا منفجر شد که در این حادثه دو مرد 30 و 54 ساله به علت شدت انفجار در دم جان باختند.
وی افزود: شدت انفجار منجر به تکه‌تکه شدن بدن دو متوفی شده بود، همچنین در این انفجار دو مرد 32 و 40 ساله دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.
توقیف محموله قاچاق
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 900 ثوب انواع البسه قاچاق در نقده خبر داد.
سرتیپ «ناصر اصلانی» اظهار داشت: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور «مهاباد- ارومیه»، یک دستگاه سواری مشکوک به حمل کالای قاچاق را توقیف کردند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، 990 ثوب انواع البسه قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 100 ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با تأیید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از محوری‌ترین برنامه‌های پلیس در سال جاری است، تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
کشف البسه قاچاق
سرویس شهرستانها:جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 5600 ثوب البسه قاچاق در یک منزل مسکونی خبر داد.
سرهنگ «رحیم سروری» اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی البسه‌های قاچاق در یک منزل مسکونی در شهرستان «نیر» بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در بازرسی از انباری منزل، مقدار پنج هزار و 600 ثوب انواع البسه قاچاق کشف شد و افزود: کارشناسان ارزش البسه‌های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ «سروری» با اشاره به اینکه در این راستا یک قاچاقچی دستگیر شد، تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
سوخت قاچاق به مقصد نرسید
زاهدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از توقیف سه دستگاه کامیون کشنده و کشف 90 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
سرتیپ «محمد قنبری» گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب به صورت باندهای سازمان‌یافته اقدام به حمل سوخت قاچاق می‌کنند، بررسی موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آغاز شد.
وی افزود: پس از انجام اقدامات شبانه‌روزی تخصصی، کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی سه دستگاه تانکر نفتکش در منطقه ایرانشهر شده و پس از کنترل نامحسوس آنان را توقیف کردند.
قنبری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها 90 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت‌گاز را کشف و سه متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
مرگ پیرمرد در رودخانه
ارومیه- مهر: یک مرد سالمند که به همراه نوه‌اش برای ماهیگیری به رودخانه ارس رفته بود برای نجات نوه‌اش که در رودخانه افتاده بود خود را به آب می‌زند، نوه‌اش توسط اهالی نجات می‌یابد اما مرد سالمند در رودخانه غرق می‌شود.
با تلاش دو ساعته ماموران هنگ مرزی امدادگران هلال احمر و اهالی جسد پیرمرد غرق شده از رودخانه ارس پیدا و بیرون آورده شد.
واژگونی کامیون
بجنورد- مهر: فرمانده انتظامی بجنورد گفت: سقوط یک دستگاه خودروی نیسان از روی کامیون در مرکز استان خراسان شمالی یک کشته برجای گذاشت.
سرهنگ علی پاکدل اظهار کرد: یک دستگاه کامیون حامل خودروی نیسان که از سمت بجنورد به آشخانه در حرکت بود که خودروی نیسان از روی کامیون سقوط کرد.وی با بیان اینکه خودروی نیسان پس از سقوط با گوسفندان برخورد و سبب تلفات گوسفندان شد، افزود: راننده کامیون نیز به علت واژگونی کامیون در دم جان باخت.
واژگونی اتوبوس
زنجان- خبرگزاری صدا و سیما: سرپرست اورژانس کشور از مصدومیت 12 نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان- قزوین خبر داد.
پیرحسین کولیوند اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 63 آزادراه زنجان به سمت قزوین واژگون شد که طی آن 12 نفر دچار مصدومیت شدند.
سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: چهار نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستانی در ابهر و هشت نفر دیگر به بیمارستانی در خرم‌دره منتقل شدند.