kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

قاتل آتنا به دار مجازات آويخته شد

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبیل گفت: پس از صدور حكم اعدام قاتل آتنا دختر بچه 6 ساله پارس آبادي و تأييد آن از سوي مراجع ذيصلاح اين حكم صبح دیروز اجرا و قاتل به دار مجازات آويخته شد.

اردبیل- خبرنگار کیهان:

سرهنگ «كريم نوري» اظهار داشت: به دنبال اعلام مفقودي دختر بچه 6 ساله ساكن شهرستان پارس آباد در 28 خرداد ماه سال جاري، پس از طرح شكايت از سوي والدين اين دختربچه، تيمي از كارآگاهان مجرب پليس آگاهي پيگيري پرونده را انجام و با بررسي‌هاي جامع پی‌بردند موضوع پرونده، مفقودي نبوده و قتل اتفاق افتاده است.
وي افزود: در ادامه تحقيقات مشخص شد قاتل، همسايه شغلي پدر مقتول بوده و در صنف رنگرزي فعاليت داشته كه با اعترافات وي و جمع‌بندي مستندات، پرونده تكميل و برای رسيدگي قانوني و صدور حكم به مقام قضائي ارسال شد. جسد این کودک پس از 20 روز در پارکینگ منزل مسکونی قاتل کشف شد. قاتل آتنا چهارم مرداد غیرعلنی محاکمه و حکم اعدام وی یک هفته بعد صادر شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل تصريح كرد: پس از اقدام هوشمندانه ماموران پليس آگاهي و سير مراحل قانوني و رسيدگي سريع به پرونده از سوي مقام قضائي و صدور و تأييد حكم اعدام، اين حكم دیروز اجرا و قاتل در ملأ عام به دار مجازات آويخته شد.
مردم پارس‌آباد مغان که در انتظار مجازات قاتل در ملاء عام بودند از اقدام سریع و به موقع دستگاه قضایی در صدور و اجرای حکم قدردانی کردند.