kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* بعد از تصویب لغو فروش هواپیمای مسافربری توسط شیطان بزرگ، قیافه‌های برخی از حضرات که به خرید هواپیما افتخار می‌کردند واقعا دیدنی بود! چرا برخی‌ها از عقل خود در فهم نصایح ناصحان بهره نبردند؟ چقدر بزرگان بر غیرقابل اعتماد بودن شیطان بزرگ تاکید می‌کردند!
4396 ---- 0913
* وقتی آمریکا فروش هواپیما را هم به ایران ممنوع کرد یعنی اینکه باغ برجام به جای گلابی و سیب، محصول زقوم داده و کام همه تلخ شده است.
5411 ---- 0918
* رئیس‌جمهور محترم یادشان هست که چندی قبل در تریبون انتخاباتی به منتقدان برجام می‌گفتند بروید صورتتان را با صابون بشویید ... اکنون با این همه نقض عهد شیطان در برجام، واقعا چه پاسخی برای ملت غیور انقلابی دارند؟
ش، بهارستانی - تالش
* ای کاسبان برجام! چطور آب و صابون بیاوریم رویتان را بشوییم! شما می‌خواستید تحریم را بردارید! یا می‌خواستید انرژی هسته‌ای را نابود کنید؟ شما اصلا سیاست می‌دانید؟! شما سیاستمدارید؟! بیش از این به ملت ایران جفا نکنید و کار را به اهلش واگذارید!
طباطبائی
* رئیس‌جمهور در اجلاس آستانه اظهار داشته از پیشرفت علم و تکنولوژی نترسیم. عرض می‌کنم پس چرا با برجام و ریختن سیمان صنعت گرانسنگ هسته‌ای و آن همه ثمرات تلاش علمی جوانان برومند دانشمند را نابود کردید.
7977 ---- 0912
* شیطان بزرگ با گستاخی بار دیگر ایران را به حمایت از تروریست‌ها متهم کرد و خواستار مقابله با ایران شد! آیا این گروه‌های مورد حمایت ایران و درگیر با تروریست‌ها در فلسطین، میانمار، نیجریه، سوریه، بحرین، یمن، افغانستان، پاکستان و ... تروریست هستند یا همان آمریکا که تروریست‌های خون‌آشام را به جان این ملت‌ها انداخته است و روزانه صدها کودک و بزرگ، زن و مرد را با بمب، انفجار و ... قتل‌عام می‌کنند؟!
6263 ---- 0938
* داعشی‌های امروز همان چنگ و دندان آمریکا و آل‌سعود هستند که برای جلوگیری از بیداری اسلامی در منطقه به نمایش گذاشته شد. شکر خدا این دندان‌ها در دهانشان خرد شد.
6128 ---- 0912
* گوشت قرمز در آستانه ماه محرم کیلویی 45 هزار تومان عرضه می‌شود! نه عرضه ایجاد ثبات قیمت در اجناس دارند و نه توان تنظیم بازار در زمان مناسبت‌ها. آیا قدرت خرید مردم رشد یافته است که قیمت‌ها را بالا برده‌اند؟
هراتی
* قبل از بازگشایی مدارس تخلفاتی از سوی برخی از مدارس به دغدغه اصلی خانواده‌ها تبدیل می‌شود. این تخلفات هر سال تکرار و بلکه تشدید می‌شود. مجلس وظیفه دارد بررسی کند کجای کار در اجرای قانون اشکال دارد که سلیقه مدیران مبنای عمل قرار می‌گیرد.
4362---0901
* در وضعیت اقتصادی موجود کشور که در خیلی از مدارس اولیا پول برای تهیه لباس فرم دانش‌آموز خود را ندارند و از این بابت خجالت می‌کشند. دولت و مسئولان چگونه به دنبال واگذاری مدارس به بخش خصوصی هستند؟ افرادی مثل بنده که ساکن پاکدشت هستم برای این تصمیم دولت عزا گرفته‌اند.
2665---0912
* وزیر بهداشت با لحن تمسخرآمیز گفتند وقتی مریض خوب می‌شود می‌گویند خدا خواست و وقتی مریض بمیرد، دکتر را مقصر می‌دانند! آقای دکتر! این آموزه ناب توحیدی قرآن است که می‌فرماید: هر چه خیر به شما می‌رسد از آن خداست و هرچه بدی می‌رسد از خود شماست!
نیکنام- قم
* پیشنهادهای شهردار سابق در خصوص رفع معضل آلودگی هوای تهران با مخالفت دولت پاسخ داده می‌شد حال که هم شهردار جدید، شورای شهر و دولت و مجلس با سبدی پر از وعده‌های متنوع احزاب و جناح‌های همسو بر سر کارند، فکری برای این چالش‌های جدی شهر بکنند تا خسارت‌های ناشی از آن ادامه نیابد.
م- فردین
* نماینده شهرستان اندیمشک اعتراض کرده چرا وزیر نفت محکومان دادگاه‌ها در فتنه سال 88 را به‌کارگیری کرده است. دلیل آن را باید در وکیل‌الدوله بودن برخی از نمایندگان جست‌وجو کرد.
عباسی
* جاده‌ای را که آقای آخوندی در خلخال در تاریخ 96/6/23 افتتاح کرد 5 سال پیش توسط رئیس دولت دهم افتتاح شد! و تا به حال هم مورد استفاده مردم بوده است.
6116---0903
* خودتان قضاوت کنید بنده دریافتی 600 هزار تومان خود را صرف چه چیزی در زندگی بکنم و یک ماه بتوانم دوام بیاورم.
9054---0916
* طرح هزار روستا هزار تعاونی در صورت اجرایی شدن انقلابی در کشاورزی ایران خواهد بود و بسیاری از مشکلات کشاورزان و روستاییان را برطرف خواهد کرد. البته امیدواریم این طرح در حد شعار باقی نماند و شاهد شکوفایی اقتصاد کشاورزی در کشور باشیم.
6263---0938
* نیم بها کردن 20 روز بلیط سینماها در ایام محرم غیر از تلاش برای کم رونق کردن عزاداری، مفهوم دیگری دارد؟
4603---0919
* در خبرها آمده بود که 98 درصد درآمدهای دولت، صرف امور جاری می‌شود؟ پس چند درصد صرف امور عمرانی و زیربنایی و ذخیره می‌شود؟! جلسات هفتگی دولت، استانداران، فرمانداران و... با این همه پذیرایی انواع میوه‌ها از جیب مردم آیا جایز است؟! این دولتی است که ادعای اعتدال و قانونگرایی می‌کند؟! چرا چنین میوه‌هایی حتی در روی میز جلسات غربی‌ها دیده نمی‌شود؟!
علیمردانی
* یک شرکت مشهور کره جنوبی از طریق شبکه نسیم هر شب 50 میلیون تومان جایزه هزینه می‌کند. بنویسید این پول‌ها را از کجا می‌آورند که این ولخرجی‌ها را راه انداخته‌اند.
9086---0939
* آقای روحانی، از اهالی شهر گرمسار و از جانبازان دفاع مقدس هستم. فرزندم مدت‌هاست به دنبال شغل است و اصلاً در شهر ما تعداد جوانان بیکار و جویای شغل رو به افزایش است البته این مشکل اکثر شهرهای کشور است و موضوعی که به آن توجه نشده است تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های شهر با توجه به نیروی بومی است.
8244---0919
* در منطقه 14 شهرداری خیابان مخبر شمالی سه باب مغازه نانوایی وجود دارد که دو تای آنها بیش از اندازه از جوش‌شیرین استفاده می‌کنند. یکی دیگر برای سفید شدن نان قند سفید به کار می‌برد. بنویسید ما مردم چه کار باید بکنیم، چرا وزارت بهداشت به سلامت شهروندان توجه ندارد؟
آذری
* مادرم چند ماهی است به بیماری «ای‌ال‌اس» دچار شده که بیماری خطرناکی است و فقط چند کشور مثل ژاپن داروی آن را دارند که بسیار گران‌قیمت است. با سختی و مشقت پولی تهیه شد تا برایمان ارسال کنند، حالا گمرک نیز بابت ورود داروها پول کلانی طلب می‌کند! از وزارت بهداشت و خارجه درخواست رسیدگی دارم.
حسین جهانگیری- شهر قدس
* از مربی فوتبال ایرانی در میانمار که به خاطر جنایات وحشیانه علیه مسلمانان این کشور، استعفا کرده و به وطن برگشته‌اند، تشکر می‌کنم!
طورانی- جانباز