kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* تاریخ تشیع ظلم‌های زیادی را به خود دیده است، راه حق رفتن گرسنگی و تشنگی و مرارت و سختی دارد. تنها کسانی از جور دشمنان در امان خواهند ماند که فقط نام مسلمانی را یدک بکشند و به آیات جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبری کاری نداشته باشند.
خراسانی
* این روزها برخی از عوامل دولت در مقالات و مصاحبه‌های خود صدا و سیما را مقصر جلوه می‌دهند و می‌گویند ما اعلام کردیم فقط ثروتمندان از یارانه انصراف دهند ولی صدا و سیما همه مردم را مخاطب قرار داد. آیا رئيس جمهور در سفرهای استانی نگفت حتی آنهایی که به یارانه‌ هم احتیاج دارند ولی می‌توانند، انصراف دهند و دولت را یاری رسانند؟
کاشفی
* بیش از 90 درصد ثبت‌نام کننده برای دریافت یارانه افراد فقیر و نیازمند نیستند ولی وقتی می‌شنوند که 5 میلیارد تومان هزینه تغییر دکوراسیون سونا و استخر فلان مراکز مهم دولتی می‌شود که این مبلغ برابر یارانه تعداد 111 هزار و یکصد نفر می‌باشد، می‌گویند چرا ما انصراف بدهیم.
فرجی و 2145---0912
* نام‌نویسی بیش از 90 درصد مردم برای دریافت یارانه‌ها در واقع یک همه‌پرسی برای عملکرد دولت یازدهم بود. اکنون خوب است سپردن عرصه سیاست و خدمتگزاری به عناصر مؤمن و متخصص در برنامه این دولت قرار گیرد.
8516---0919
* ثبت‌نام 73 میلیون نفر ایرانی برای دریافت یارانه علی‌رغم دعوت فراوان آقای رئيس جمهور از ملت برای اعلام انصراف بیانگر این مسئله است که دو صد گفته مسئولین چو نیم کردار نیست. دولت اگر به جای راه انداختن تبلیغات پرهزینه در چند مورد جلوی حیف و میل بیت‌المال را بگیرد مشکل به آسانی حل می‌شود.
5879---0911
* کشف 11 تلفن ماهواره‌ای از بند 350 اصحاب فتنه در زندان اوین نشان از تلاش دشمنان انقلاب بر نفوذ، ارتباط و خبرچینی است. وقتی در زندان دست به چنین اقداماتی می‌زنند در مراکز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی کشور که دیگر خبری از چهار دیواری زندان نیست، چه بلایی بر سر کشور می‌آورند؟ وظیفه نیروهای امنیتی- اطلاعاتی و دستگاه قضایی چیست؟ بر فرزندان انقلاب فرض است که دقت، تیزبینی و هوشیاری خود را بیش از پیش افزایش دهند.
7322---0912
* با توجه به به‌کارگیری برخی فتنه‌گران و هواداران آنها در مشاغل دولتی مسئولین محترم اعضای دولت چه پاسخی در برابر ملت و رهبری دارند که بیت‌المال مسلمین را در اختیار این قبیل افراد قرار داده‌اند؟ چه پاسخی در پیشگاه عدل الهی خواهند داشت؟
8313---0919
* به اعتقاد بنده اهانت‌ها، تهمت‌ها و زیر سؤال بردن اعتقادات و ارزش‌ها و همراهی با دشمنان قسم‌خورده نظام توسط برخی مطبوعات داخلی و معاند و حامی سران فتنه به دلیل قصور، سکوت و تسامح و... دو وزیر محترم فرهنگی دولت یازدهم صورت می‌گیرد!
8257---0938
* از صدا و سیما واقعاً تشکر می‌کنیم که با تشریح مسائل پشت پرده ماجرای بند 350 زندان اوین چهره فتنه‌گران را رو کرد و با این کار رسانه‌های بیگانه را رسوا ساخت.
7065---0935
* به دولتمردان عرض می‌کنم مردانگی و عزت نزد پابرهنه‌هاست نه مرفهین بی‌درد. خوب است در برنامه‌هایتان به این مغضوبین کفر و شرک و نفاق روی آورید.
2864---0912
* مستکبرین صهیونیست که همیشه و همه جا بر سر راه پیشرفت ایران موانع ایجاد کرده و می‌کنند حاضر شده‌اند برای جلوگیری از رشد جمعیت مسلمان کشورمان هرگونه همکاری و مساعدت با دولت ایران داشته باشند از جمله اینکه برای تنظیم خانواده در ایران وام بلاعوض بدهند.
8895---0919
* چرا در دولت گذشته انتقاد از مسئولین از طریق رسانه ملی آزاد بود ولی در این دولت اجازه نمی‌دهند در صدا و سیما کسی دولت را نقد کند. این سیاست‌ها نتیجه عکس می‌دهد. چرا مشاورین آقای رئیس جمهور علی‌رغم ادعای تحصیلات بالا متوجه اشتباه خویش نیستند.
4331---0914
* کسانی که امروز منتقدین دولت را متهم به افراط‌گری کرده و آنان را توصیه به سکوت می‌کنند پس چرا در دولت گذشته هر فرصتی که پیدا می‌کردند به سیاه‌نمایی می‌پرداختند بنابراین طبق سخنان گهربار پیامبر اکرم که فرمودند رطب خورده را منع رطب نتوان کرد توصیه امروز آنان پذیرفته نیست چون خودشان عامل به حرفشان نبوده‌اند.
0391---0919