kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۶۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* غرب مدعی شده ایران باید تحت شدیدترین بازرسی‌ها قرار بگیرد زیرا برجام ایران را ملزم به چنین کاری می‌کند! این توافق واقعا عزت کشور ما را نادیده گرفت. به طوری که پس از امضای آن بی‌احترامی به حقوق ایرانیان پررنگ‌تر از گذشته شده است.
2298---0919
* برجام در همان روزهای ابتدایی از سوی آمریکا پاره شد و این برجامی که این طور با طمطراق از آن نام می‌برند یک سند مرده است.
7472---021
* نبود باور و اراده حفظ استقلال کشور در مدعیان اصلاحات موجب شده این طیف همواره دست تمنا به سوی بیگانگان دراز کنند این حقیقت به ویژه در چند سالی که گذشت به طور واضح پیدا بود. آنها حتی آب خوردن مردم را در مشت دشمنان جست‌وجو می‌کردند.
همایونی
* صدا و سیما به عنوان رسانه ملی باید به موضوع برجام توجه بیشتری کند و اظهارات قبلی و اکنون مسئولان دولتی نسبت به برجام ورشکسته امروز را پخش کند تا مردم با شواهد و اظهارات موجود درباره سرنوشت برجام، به تردیدها پایان دهند.
شمس
* دیوان محاسبات آیا حقوق‌های نجومی را برخلاف ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌داند؟ اگر اینچنین است چرا صدها مدیر نجومی را تبرئه می‌کند؟! پس چرا آنانی که به بیت‌المال مردم دست‌درازی کردند باید طلب‌کار از بیت‌المال شوند؟
0633---021
* تغییرات در شهرداری تهران از این بابت نگران‌کننده است که برخی از مدیران شهرداری از فتنه‌گران و حامیان فتنه 88، 78 انتخاب شده‌اند این موضوع برای مردم انقلابی تهران که در روز 9 دی 88 انزجارشان را از فتنه‌گران اعلام کردند مورد قبول نیست. زیرا فتنه‌گرانی که به دنبال آشوبگری به منظور براندازی نظام بودند چگونه ممکن است مدیرانی مناسب برای نظام و مردم باشند.
شیرچیان
* فتنه‌گران و حامیان فتنه سال 1388 در بدنه دولت نفوذ پیدا کردند و از برنامه‌هایشان مشخص است که به جای آنکه خدمت به مردم را دنبال کنند، دغدغه‌شان تحقق اهداف همان فتنه پرخسارت است.
کاظمی - قزوین
* تعجب‌آور است که نماینده مجلس با کدام مدرک از تبانی تیم فوتبال ایران و سوریه سخن گفته است. فیفا مدت‌هاست که سنگ‌اندازی می‌کند چرا نماینده مجلس در زمین دیگران بازی می‌کند؟
مهاجری و عامری
* کردستان عراق به مرکز یک فتنه تازه و توطئه علیه کشورهای همسایه بدل شده است. آتش زیر خاکستر در این منطقه بایستی مهار شود و الا دست‌ساخته‌های صهیونیسم مثل داعش در قالب جدید قومیت‌گرایی ایفای نقش خواهند کرد و منطقه را به آشوب می‌کشانند.
0129---021
* داخل مترو و واگن‌ها به مناسبت‌های مختلف مطالب آموزنده‌ای از
اهل بیت (ع) و لطائف دینی و... نصب می‌شد ولی شورا و شهردار که تغییر یافت گویا به جای آن به تبلیغات و آگهی‌های درآمدزا روی آورده‌اند!
سلطانی
* پالایشگاه خلیج فارس نسبت به افرادی که در پذیرش قبول شده‌اند بی‌توجه است و پرسنلی که به همراه خانواده در گرمای شهر بندرعباس به سر می‌برند بلاتکلیف مانده‌اند. مسئولان انگار صدای ما را قرار نیست بشنوند.
5511---081
* دبیران شهر ری 9 ماه حق‌التدریس از وزارت آموزش و پرورش طلبکارند. قبل از انتخابات 3 ماه را تسویه کردند و الباقی را برای بعد از انتخابات وعده دادند. 6 ماه از تاریخ آن وعده دولت سپری شد اما دریغ از واریز حداقل دستمزد حق‌التدریس دبیران!
1707---021
* در خیابان ستارخان به سمت شهرآرا یک فضای سبز بزرگی است که مردم هر روز در آن مشغول پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی هستند، بخشی از این پارک مکان بازی کودکان بود که متأسفانه آنجا را خراب کردند و اطراف را با میله‌های آهنی بستند. چه کسانی در نظر دارند که این امکانات حداقلی را از مردم سلب کنند؟!
2768---0936
* پرواز مشهد به تهران با پرواز شماره 6221 هواپیمایی تابان در تاریخ سه‌شنبه 96/6/14 با 11 ساعت تأخیر به جای 15/30 در ساعت 2 بامداد انجام شد آن هم بدون هیچ‌گونه دلجویی و پاسخگویی مسئولان امر به مسافران.
6108---0912
* فرزند دانش‌آموز اول دبستان بنده را به خاطر کم آوردن نمره در یک درس کنکور پایه (رد) کرده‌اند. در حالی که تمام شرایط رفتن به کلاس بالاتر را دارد  این کنکور پایه آن هم به خاطر یک نمره پایین‌تر از نمره قبولی موجب افسردگی هر دانش‌‌آموز خواهد شد. مضاف بر آن اسراف در هزینه بیت‌المال خواهد بود. امیدوارم در مدیریت جدید وزارت آموزش و پرورش در این تصمیم تجدیدنظر صورت بگیرد و قانون اصلاح شود.
غلامحسینی
* به دولت پیشنهاد می‌کنم برای کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها، نرخ خدمات آب، برق، گاز و... روستائیان را نسبت به شهرها به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد.
شریفی- رزن
* آیا ساخت بازار ماهی‌فروشان در حریم رودخانه صفارود رامسر توسط شهرداری تخلف نیست؟!
4578---0933
* از مسئولین امر درخواست می‌شود همان‌گونه که به تأخیرهای سفرهای هوائی رسیدگی می‌شود به تأخیرهای چند ساعته اتوبوس‌های مسافربری به ویژه در مسیر تهران- شمال هم رسیدگی شود؟ مسیر 9 ساعته اغلب به 12 ساعت تبدیل می‌شود؟!
3739---0915
* براساس مصوبه مجلس، جانبازان بازنشسته می‌توانند اعاده به خدمت شوند و تا 35 سال خدمت کنند! چرا وزارت جهاد کشاورزی این فرصت را فراهم نمی‌سازد؟!
4901---0914
* هر ساله شاهد فوت بیش از 17 هزار نفر و مجروحان بسیاری در حوادث جاده‌ای هستیم. این امر باعث خسارت روحی و روانی زیادی به خانواده‌ها و جامعه می‌شود. شایسته است همه جشنواره‌های علمی مکلف شوند بخشی از هزینه‌ها برای اختراعات و ابداعات در زمینه کاهش حوادث جاده‌ای (زمینی، ریلی، هوائی) درنظر گرفته شود و جوایز بزرگی هم برای همکاری بین خیرین و بیمه‌ها در نظر گرفته شود.
1724---0910
* 6 سال تمام است که برای دو دختر ناشنوای مطلق خود گرفتار مسکن مهر پردیس هستم. هر سال وعده تحویل می‌دهند ولی خلف‌وعده می‌کنند. به خدا قسم خسته شده‌ایم. مسئولان بالاتر ما را نجات بدهند.
مستوفی