kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خوش‌آمدی فرزند فداکار ایران اسلامی، نام تو و یاد تو همواره هدایت‌گر به مسیری است که آزادگان در آن مسیر در حرکتند. محسن حججی مشق عاشورا را تکرار کرد.
4384---0911
* یوکیو آمانو پاسخ تمام بزک‌کنندگان برجام و ساده‌باوران و خوش‌خیالی عده‌ای را داد و اعلام کرد آژانس حق دسترسی به مراکز نظامی ایران را دارد! این نابلدی تیم مذاکره‌کننده و در نتیجه تفسیرپذیری متن برجام کار را به جایی رسانده است که از پاره کردن و آتش زدن گذشته است و حالا برای کشور به یک معضل جدی تبدیل شده است.
5997---081
* با موضع‌گیری اخیر آمانو رئیس سازمان انرژی هسته‌ای درخصوص بازرسی از مراکز نظامی ایران تمام مسائل پشت پرده و از دید مردم پنهان نگه داشته شده برجام یکی پس از دیگری رونمایی می‌شود.
9654---0937
* چرا دولتمردان ما نمی‌خواهند بپذیرند که در برجام آمریکا کلاه سرشان گذاشته و اعتمادشان به شیطان بزرگ اشتباه بوده است این ملت بسیار بزرگوار و کریم است. آقایان به جای اصرار بر خطای خود عذرخواهی کرده و اقدام به جبران نمایند.
0140---0920
* نتیجه وکیل‌الدوله شدن نمایندگان مجلس این می‌شود که آقای زنگنه وزیرنفت اعلام کند بکارگیری نمایندگان مجلس پس از پایان دوره در شرکت‌های نفتی الزامی است. نمایندگانی از سوی دولت تطمیع می‌شوند که آخرت خود و حقوق ملت را به چند روز دنیا فروخته باشند.
2138---0917
* دولت مدعی است برای اقتصاد مقاومتی قدم‌های بزرگی برداشته در حالی که مطابق آمار اعلام شده مقدار زیادی سنگ‌پا، نان  سوخاری و بطری آب معدنی از خارج وارد کشور کرده است. با این وضع چگونه می‌خواهند سالیانه 950 هزار شغل ایجاد کنند؟
6029---0912
* آقای رئیس‌جمهور در حالی ادعا کرده که نامزدهای ریاست‌جمهوری قاعده بازی را بلد بودند و انتخابات در اوج اخلاق برگزار شده که خود ایشان این قاعده را رعایت نکرد چه کسی بود که به رقیب تهمت دیوارکشی زد و گفت مردم به کسانی که 38 سال اعدام و زندان کرده‌اند رای نخواهند داد متاسفانه طبق رویه آقای رئیس‌جمهور هدف وسیله را توجیه می‌کند و امروز باید به صورت دیگری حرف بزند.
نیک‌نام
* ماهیت اصلی شورای شهر جدید تهران را می‌توان در همان عملکرد ابتدایی‌اش جست‌وجو کرد، این شورا در ابتدا به سیاق رفتار دولت یازدهم در فکر تخریب شورا و شهردار سابق بود ولی نقد مردمی مانع ادامه آن شد اما حالا پز دادن فرزندان اعضا و اظهارات جنجالی انگار نشان‌دهنده ماهیت اشرافی شورای جدید است. کاش تا دیر نشده در این رفتارشان هم تجدیدنظر کنند.
مهندس تهرانی
* جوانان در جبهه‌های نبرد در حال مبارزه با داعش جنایتکاری هستند که از طرف صهیونیست‌ها حمایت می‌شوند آن وقت دولت مجوز انتشار کتابی صهیونیستی را در کشور می‌دهد که در آن رواج همجنس‌بازی و موارد غیراخلاقی متعدد دیگر دیده می‌شود. تناقض در آرمان‌های انقلاب و آرمان‌های برخی دست‌اندرکاران فرهنگی به سود کشور نیست. دولت و وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی باید سعی کنند در جهت اهداف انقلاب گام بردارند و انحراف‌های قبلی مجریانش را تصحیح کنند.
2811 ---- 021
* کشورهای بزرگ در حوزه کیفیت و تکنولوژی برتر غذایی عرضه محصولات تراریخته را ممنوع کرده‌اند، آقای کلانتری به عنوان متولی حفظ محیط زیست با کدام توجیه علمی به محصولات تراریخته چراغ سبز نشان می‌دهد؟
بخشنده
* جناب آقای روحانی آری کسی مسئول بهشت و جهنم دیگران نیست اما حکومت اسلامی یک سری آداب و فرهنگ دارد که در قانون هم تعریف شده است. رعایت قانون با تکیه بر فهم برخی افراد نسبت به هنجارها و ارزش‌های اجتماعی متفاوت است. برخی ناهنجاری‌هایی که در جامعه بروز پیدا می‌کند نوعی عدم قانونمندی به شمار می‌آید که باید با آن برخورد شود، نه آنکه با انگیزه‌های سیاسی حتی مروج آنها بشوید.
0883 ---- 031
* سخنان آقای علی مطهری گویای نسبت تفکر و عملکرد ایشان با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام، انقلاب و پدر شهیدش است.
8643 ---- 0919
* امیدوارم خداوند استغفار بنده را بپذیرد که صرفا با توجه به شناخت مقام والای شهید مطهری به فرزند ایشان اعتماد کردم و رای دادم چون راه فرزند با راه پدر فاصله زیادی دارد.
هاشمی - تهران
* معاون راه و شهرسازی چند روز قبل اعلام کرد فقط در استان‌های لرستان و قزوین مسکن مهر ناتمام مانده است درحالی‌که در استان خوزستان بیشتر پروژه‌های مسکن مهر ناتمام بوده و تحویل داده نشده است. چه دلیلی دارد و چه نیازی است که دولتمردان متوسل به این‌گونه بی‌صداقتی‌ها بشوند؟
1216 ---- 0916
* با اینکه خودم یک زن هستم ولی از آنجا که آمار بی‌کاری مردان در کشور به مرز خطرناکی رسیده با اشتغال خانم‌ها مخالفم. مسئولان به داد مردان بیکار کشورمان برسند.
8744---0912
* وقتی جای جلاد و شهید عوض بشود طبیعی است که بعضی از عوامل فتنه در این دولت به پست و مسئولیت می‌رسند و با سوءاستفاده‌هایشان خون به دل دلسوزان نظام می‌کنند.
2909---0912
* از شهرداری تبریز سؤال کنید، پروژه چهارراه منصور قرار است درچه سالی به اتمام برسد؟ الآن 21 سال است که اهالی این منطقه در شرایط کارگاهی زندگی می‌کنند. شما را به خدا دیگر کافی است، عمر ما تمام شد، پروژه شما کی به اتمام می‌رسد! لطفاً پاسخ دهید.
مجید حداد- تبریز
* طرح همسان‌سازی بازنشستگان کشوری چه شد؟ گویا وعده‌های داده شده در زمان تبلیغات انتخاباتی پس از انتخابات به فراموشی سپرده شد!!
5107---0913
* به علت بدهی 7 میلیونی به بانک مسکن بابلسر و قطع حقوقم از 16 سال پیش و عدم توانائی پرداخت اقساط، بانک قصد فروش منزلم را نموده است. از مسئولان دولتی درخواست مساعدت دارم که نگذارند در این سن پیری آواره و کارتن‌خواب شوم.
یک فرهنگی
* از رئیس‌جمهور درخواست می‌شود با توجه به هزینه‌های بالای زندگی و پرداخت اقساط و بدهی ما بازنشستگان، در پرداخت حقوق در موعد مقرر تعلل نشود تا هم ضامنین در مضیقه قرار نگیرند و هم با جریمه‌های دیرکرد مواجه نشویم. امیدوارم اعتماد مردم را پاس بدارید.
فلاح‌نیا- بازنشسته فرهنگی- ساری
* سال 91 با پرداخت 48 میلیون تومان در فاز 8 مسکن مهر پردیس ثبت‌نام کرده‌ایم. قرار بود سال 92 این خانه‌ها را تحویل بدهند خلف وعده چند ساله آنان به کنار نماینده ما را که جانباز جنگ تحمیلی است بازداشت کرده‌اند. چرا؟
فراهانی
* مدت‌هاست که طرح‌های متعددی در مورد شهرستان شاهرود و شهر بسطام بایگانی شده است. از آقای روحانی درخواست می‌کنم نسبت به این 2 شهر که جاذبه گردشگری مناسبی دارند توجه بیشتری بکنند.
5207---0926