kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

کفش‌های جنجا لی بانوی اول آمریکا

این بار کفش‌های بانوی اول آمریکا در بازدید از مناطق سیلزده تگزاس، سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.



به گزارش نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش «ملانیا ترامپ» روز سه‌شنبه پیش از ساعت 8 صبح برای بازدید از مناطق سیلزده هیوستون و کورپس کریستی در ایالت تگزاس سوار بر هواپیمای «مرین وان» شدند. اما نحوه لباس پوشیدن ملانیا ترامپ و به‌خصوص کفش‌های پاشنه ‌بلند او بار دیگر جنجال زیادی در رسانه‌ها به پا کرد.
نیویورک پست در مطلبی در این باره نوشت: ملانیا ترامپ با آن کفش‌های پاشنه بلند مشکی گمان کرده است، می‌خواهد به مراسم فرش قرمز برود تا منطقه سیلزده هیوستون!
طبق تصاویر منتشر شده، ملانیا ترامپ برای بازدید از این مناطق سیلزده ناشی از توفان هاروی، یک کاپشن سبز رنگ با کفش‌های پاشنه بلند مشکی پوشیده بود. دونالد ترامپ هم بوت قهوه‌ای روشن و یک بادگیر بر تن داشت. این در حالی است که عمق سیل در برخی معابر عمومی تگزاس به بیش از یک متر می‌رسد.
انتشار تصاویر ملانیا ترامپ با این کفش‌ها انتقاد بسیاری از کاربران توییتر را به دنبال داشت. در این میان، رئیس پلیس لس‌آنجلس هم در حساب توییتر خود به طعنه نوشت: این کفش‌های پاشنه بلند واقعا به درد چنین روزی می‌خورد!
اما پس از گسترش انتقادها از ملانیا ترامپ، سخنگوی ترامپ اعلام کرد: بانوی اول آمریکا یک جفت کفش دیگر هم با خود به همراه آورده بود!
توفان سهمگین هاروی روز جمعه خلیج مکزیک را در نوردید و سپس به تگزاس رسید. بارش شدید باران در پی وقوع این توفان باعث جاری شدن سیل، قطع برق  و فرار مردم به پناهگاه‌ها شده است. بنا به آخرین گزارش‌ها هنوز نیمی از شهر زیر آب است و تاکنون مرگ 15 نفر تأیید شده است.