kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
وزارت ورزش سرپرست معرفی کند

رحیمی: استعفا نداده‌ام که امتیاز بگیرم

رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید که از وزیر و معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش می‌خواهم هرچه زودتر سرپرست فدراسیون را معرفی کند.


علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال با ‌اشاره به عملکرد خوب فدراسیون در شش ماه اول سال گفت: در این مدت کلیه امور فدراسیون با دقت و کیفیت بالا در حال پیگیری است و هیچ کاری تعطیل نشده است. افتخارات به‌دست آمده در این مدت گویای این موضوع است. کسب سهمیه حضور در بازی‌های جهانی هندبال ساحلی، اعزام تیم‌ها به مسابقات برون‌مرزی و برگزاری مسابقات متعدد در این مدت کوتاه حاکی از فعالیت پرقدرت هیئت‌ها و فدراسیون است.او افزود: در این مدت با تعامل ویژه با فدراسیون آسیایی و جهانی توانستیم سایه تعلیق را از سر فدراسیون دور کنیم. بدهی به فدراسیون آسیایی را تقسیط کرده و تخفیف قابل توجهی گرفتیم و توانستیم تمام اقساط را به فدراسیون آسیایی پرداخت کنیم. رحیمی در ادامه گفت: با وجود اینکه استعفاء داده‌ام اما هیچ کاری در فدراسیون و هیئت‌ها تعطیل نشد و هیئت‌های ورزشی استان‌ها با تمام توان فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی و اجرا کردند. برگزاری بیش از ۱۰۰ مسابقه و ۵۰ دوره آموزشی و بیش از ۱۰ اردوی آمادگی در این مدت کوتاه در کنار اعزام تیم بزرگسالان، نوجوانان و تیم باشگاهی به رویدادهای بین‌المللی بیانگر فعالیت منسجم فدراسیون است. او افزود: از دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و داورزنی، معاون وزیر تشکر می‌کنم و امیدوارم سرپرست فدراسیون را هرچه زودتر معرفی کنند. من استعفاء نداده‌ام که امتیاز بگیرم، تصمیم نهایی خود را گرفته‌ام. حضور من و ادامه فعالیت من در فدراسیون به صلاح من و به صلاح هندبال و وزارت ورزش نیست و بهتر است هرچه زودتر فردی را که مورد حمایت وزارت ورزش باشد و بتوانند از او پشتیبانی و حمایت کنند برای فدراسیون معرفی کنند.شایان ذکر است در این مدت فدراسیون بابت بدهی‌های چند میلیاردی که مربوط به سال‌های ۸۹ تا ۹۵ است حتی یک ریال کمک دریافت نکرده و این بدهی بخش کوچکی از مشکلات پیش روی فدراسیون است.
در واکنش به صحبت های رحیمی، داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت:تا این لحظه تصمیمی برای پذیرش استعفای رحیمی اتخاذ نشده است.