kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
تشریح وضعیت عجیب کاراته از سوی کاپیتان تیم ملی

پورشیب: فدراسیون هزینه نمی‌کند با پول قرض کردن به مسابقات می‌رویم!



کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: فدراسیون هیچ پولی به ما نمی‌دهد، ما هم باید چیزی نخوریم و تمام پول‌هایی که داریم را جمع کنیم و مابقی را قرض کنیم تا در مسابقات کاراته‌وان شرکت کنیم. ذبیح الله پورشیب در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تشریح شرایط عجیب فدراسیون کاراته پرداخته که گزیده‌ای از صحبت هایش در ادامه می‌آید:
*تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا هفته آینده برای حضور در مسابقات کاراته‌ وان راهی آلمان شوم. فدراسیون که هیچ پولی به ما نمی‌دهد در این مسابقات شرکت کنیم، نه خبری از پاداش است و نه خبری از چیز دیگر، ما هم که منبع درآمدی نداریم و هرچه داریم همین کاراته است.
*امیدوارم که فدراسیون از ما حمایت مالی کند تا در مسابقات کاراته‌وان شرکت کنیم، این مسابقات برای حفظ امتیاز در رنکینگ جهانی مهم است، اما متأسفانه هیچ کمکی به ما نشده است. به هر حال حضور در مسابقات کاراته‌وان هزینه دارد و ما هم شاغل نیستیم و با سختی هزینه حضور در این مسابقات را فراهم می‌کنیم. در طول سال ما مدام در اردوها هستیم و زمانی هم که راهی مسابقات می‌شویم و نتیجه کسب می‌کنیم هیچ پاداشی دریافت نمی‌کنیم، واقعاً نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.
*برای حضور در هر مسابقه‌ای نزدیک ۵ تا ۶ میلیون تومان ما باید هزینه کنیم و وقتی هیچ شغلی نداریم و هیچ منبع درآمدی نداریم از ما توقع دارند که در هر مسابقه‌ای بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما ناچاریم برای حضور در این مسابقات پول قرض کنیم در صورتی که این مسابقات برای کاراته خیلی مهم است. در طول سال ۱۰ مرحله کاراته‌وان برگزار می‌شود در نهایت ما ۳ تا ۴ مرحله از مسابقات را بتوانیم شرکت کنیم.
*من اهل هیچ حاشیه‌ای نیستم اما باید حرف دلمان را بزنیم. باید واقعیت‌ها را بگوییم و پشت این واقعیت‌ها پنهان نشویم. البته انتظار می‌رود برخی پشت این واقعیت‌ها پنهان نشوند.